در خانواده هاشمی رفسنجانی، معمولا وظیفه‌ها میان افراد تقسیم می‌شود. این گفته مهدی هاشمی است. سفر فائزه هاشمی به ایالات متحده، درست در زمان انتخابات می‌تواند معنای ویژه‌ای داشته باشد.

 به گزارش مشرق، سایت  "خودنویس" در گزارشی به بررسی سفر اخیر فائزه هاشمی رفسنجانی به آمریکا پرداخت و نوشت: درخانواده هاشمی وظایف تقسیم شده است و سفر فائزه به آمریکا درست در زمان انتخابات، می تواند معنای ویژه ای داشته باشد.

فائزه هاشمی در آمریکا، مهمان خانواده‌ای بوده است که فرزندشان در ایران زندانی است و علیزاده طباطبایی، وکیل مهدی هاشمی، وکالت او را نیز بر عهده گرفته است.

حضور فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایالات متحده همزمان با انتخابات نمی‌تواند بدون دلیل باشد. مهدی هاشمی، سال‌ها پیش گفته بود که همه کارها در خانواده [هاشمی رفسنجانی] تقسیم شده است و هر کسی وظیفه خودش را دارد.

با توجه به حضور برخی شرکای قدیمی هاشمی رفسنجانی در آمریکای شمالی، باید دید تقسیم وظایفی که منتهی به سفر فائزه به آمریکا شده، چیست.

از طرف دیگر، حمایت برخی چهره‌های اصلاح‌طلب ساکن آمریکا از فهرست هاشمی رفسنجانی درمجلس خبرگان، ممکن است از سوی فائزه هاشمی بدون پاسخ نمانده باشد.

فائزه هاشمی روابط بسیار خوبی با برخی از رسانه‌ها در نیویورک دارد.

منبع: راه دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    منظورت اینه که رفته بود دستورات جدید را بگیرد؟
  • جاوید ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    شک نکنید بخاطر انتخابات هست .مکالمات تلفنی و... قابل ردیابی ست پس باید حضورا برن .معمولا در سیاست ،پامهای سری رو حضوری اعلام میکنن بخاطر مسائل امنیتی.
  • محمد ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    ما کنار گودیم ولی سوال اینکه شما از این تصویر فائزه کی دست بر خواهید داشت ؟
  • میلاد ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    عجب. خب بگو فتوشاپه و خودتو خلاص کن.شما ی عکس خوب از این بده بذارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس