وزیر اطلاعات در همایش انتخاباتی صدای ملت گفت: کسانی را به مجلس بفرستیم که به جای هیجانات و فریادهای عاطفی با سرپنجه عقلانیت و در پیش گرفتن اعتدال سؤال‌های کشور را عاقلانه حل کند و ان‌شاءالله با مشارکت حداکثری مردم یاران اعتدال وارد مجلس شوند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات و کاندیدای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری عصر امروز (سه‌شنبه) در مراسم انتخاباتی صدای ملت در ورزشگاه شیرودی تهران اظهار داشت:‌آن کسانی می‌توانند تحت تأثیر انگلیس باشند که به خاطر حرف‌های بی‌‌اعتبار یک رسانه انگلیسی عده‌ای را مستمسک قرار داده و نیروهای جبهه انقلاب را تخریب می‌کنند.

وی افزود: نیروهای انقلابی کسانی هستند که نه از تعریف انگلیسی‌ها خوشحال می‌شوند و نه از تشر آنها رعب‌آور می‌شوند؛ نیروهایی که در نظام مسئولیت اجرایی دارند اعتنایی به حرف‌های رسانه‌های انگلیس ندارند.

وزیر اطلاعات خطاب به حضار و سیاسیون کشور گفت: به خاطر حرف مفت و بی‌حساب یک رسانه بیگانه نباید به جان هم بیفتیم و پنجه بر چهره هم بیندازیم.

علوی خاطرنشان کرد: یک رسانه که حرف مفت می‌زند یک عده‌ عده‌ای دیگر را متهم به انگلیسی بودن کردند.

وی ادامه داد: آیت‌الله کاشانی که یک عمر به مبارزه با انگلیسی‌ها شهره بود پس از آنکه در ماجرای آقای مصدق به اختلافی برخورد یک نشریه عکس ایشان را چاپ کرد و عمامه‌اش را به شکل پرچم انگلیس نقش بست در حالی که ایشان تمام عمر با انگلیسی‌ها مبارزه کرد.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه باید به گونه‌ای در انتخابات فعالیت کنیم که وحدت ما مخدوش نشود، گفت: باید منافع ملی را بر منافع گروهی و جریانی ترجیح دهیم.

علوی ادامه داد: گاهی انتخابات در کشور ما همراه با حاشیه‌هایی بوده است که اضافه بر برکات آن برای کشور هزینه‌هایی به همراه داشته بنابراین اگر ما یک سلسله جنبه‌هایی را در نظر بگیریم می‌توانیم ره آورد انتخابات را پر از خیر و برکت کنیم.

به اعتقاد علوی وحدت، بزرگترین سرمایه ما است و هرگونه حرکت در انتخابات که اثر منفی بر روی وحدت ملی ما بگذارد حرکتی است که با اقتضای اسلامی جامعه ما مغایرت دارد.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: در بعضی از انتخابات گذشته شرایط به گونه‌ای است که نه تنها وحدت ما را مورد خدشه قرار داد بلکه اختلافات را در روی نهاد خانواده کرد و افراد خانواده را مقابل یکدیگر قرار داد.

به اعتقاد وی اگر قرار باشد هر دو سال اختلافات به جامعه ما پمپاژ شود از جامعه ما چه می‌ماند. رسالت ملی، انقلابی، شرعی و الهی ما اقتضا می‌کند که ما به گونه‌ای در انتخابات فعالیت کنیم که وحدت ما مخدوش نشود.

علوی با بیان اینکه ما باید امنیت ملی را در انتخابات مبنا قرار دهیم، گفت:‌امروز جمهوری اسلامی ایران جزیره ثبات و امنیت است. هم امنیت بی‌بدیلی بر کشور ما حکمفرماست که نتیجه وحدت نیروهای امنیتی،‌انتظامی و اطلاعاتی است.

وی ادامه داد: امروز در اطراف کشورمان ناامنی است اما در ایران به برکت وحدت و همراهی مردم و اطلاعات 80 میلیونی امنیت حکمفرماست. بنابراین نباید خدای ناکرده انتخابات به صحنه تشنج و حرکت‌های تند و تیز تبدیل شود. بنابراین باید به گونه‌ای عمل کنیم که دشمنان طمع به امنیت کشورمان نکنند.

علوی ادامه داد: در رقابت‌های انتخاباتی را برخی رقابت‌های محرک صورت می‌گیرد و برخی نامزدها آبروی دیگر نامزدها را می‌برند که این خلاف شرع است.

وی افزود: در مورد سلامت انتخابات همه باید تلاش کنیم که انتخاباتی سالم برگزار شود و قطعاً سالم برگزار خواهد شد.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: جنگ‌های روانی، عملیات روانی و شایعه‌پراکنی‌ها نباید ما را تحت تأثیر قرار دهد و همه باید با درک و شعور شرکت کنیم.

علوی تأکید کرد: اگر از طریق رسانه ملی تلاش ملموسی برای مشارکت صورت نگرفته از طریق فضای مجازی فضا را برای مشارکت حداکثری فراهم کنیم.

وی خطاب به حاضرین گفت: کسانی را به مجلس بفرستیم که به جای هیجانات و فریادهای عاطفی با سرپنجه عقلانیت و در پیش گرفتن اعتدال سؤالهای کشور را عاقلانه حل کند و ان‌شاءالله با مشارکت حداکثری مردم یاران اعتدال وارد مجلس شوند.

علوی تأکید کرد: به دنیای نشان دهیم که ملت ایران با اوج غرور سیاسی رسیده و در اوج هیجانات و نشاط سیاسی از التهابات به دور است بنابراین حماسه ماندگاری را در 7 اسفند ماه ثبت کنید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • سراج ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    از اعتدال همینو بس که دیشب مناظره مدیر مسئولان روزنامه کیهان با مدیر مسئول روزنامه اصلاح طلب لغو شد اعتدال شعاری بیش نیست
  • ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    مشرق مسخره کردی خودتو هر چی مینویسیم تائید نمیشه
  • ali ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    اگر این سخنان از وزیر دولت اصولگرا بود می گفتن دخالت در انتخاباته و همه با هم جیغ بنفش و سبز می کشیدن
  • بوسجین ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    قرار بود مقام های دولتی از جناح خاصی حماین نکنند این که بر خلاف قانون انتخابات است
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    آقای وزیر. به جای پیگیری رای برای رفقای حزبی به فکر امنیت استان های مرزی چون خوزستان و بلوچستان باشید. به فکر قاچاق کالا باشید. نه به فکر سیاسی بازی. در قیامت باید جوابگو باشید.
  • بهرام ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    سلام دکتر! شما چرا در همایش یک جناح سیاسی شرکت کردید آیا این بر خلاف قانونی نیست که شما از آن دم میزنید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس