افزایش 35 درصدی حقوق کارکنان ریاست جمهوری و وزارت کشور، با بند 9 اصل سوم قانون اساسي مغایر است و موجب بروز تبعيضات ناروا و عدم برقراری امكانات عادلانه در بين كاركنان دولت می‌‎شود.

تبعیض دولت: افزایش حقوق کارمندان‌ نهاد ریاست جمهوری و وزارت کشور 35 درصد، سایر دستگاه‌ها 14 درصدگروه اقتصادی مشرق- مرکز پژوهش‌های مجلس از تصمیمات دولت در افزایش حقوق کارمندان دستگاه‌های مختلف اجرایی انتقاد کرد و افزایش 35 درصدی حقوق کارکنان نهاد ریاست جمهوری و وزارت کشور را مصداق این تبعیض عنوان کرد.

مرکز پژوهش‌های مجلس از این که دولت به احکام قانون مدیریت خدمات کشوری درباره هماهنگ شدن پرداخت‌ها عمل نکرده، انتقاد کرد و نوشت:‌ قانوني كه قرار بود دامنه شمول آن به وسعت نظام اداری كشور باشد و تمام دستگاه‌های اجرایي دارای قوانين و مقررات مختلف را تحت پوشش قرار دهد، پس از گذشت نزدیک به هفت سال و درحالي كه هنوز دوره آزمایشي خود را سپری می‌کند، عملاً و به موجب رفتارهای دولت و دستگاه‌های اجرایي و در اجرای قوانين مصوب مجلس شورای اسلامي و تصویب نامه های هيئت دولت به قانوني ناكارآمد و فاقد جامعيت به خصوص در فصل دهم (حقوق و مزایا) تبدیل شده است.

مرکز پژوهش‌های مجلس درباره اجرا نشدن قانون مدیریت خدمات کشوری نوشته است:‌ مستثنا كردن برخي دستگاه‌های اجرایي مندرج در این قانون، عملاً زمينه را برای عدم اجرای قانون و یا خروج برخي دستگاه‌های اجرایي از دامنه شمول قانون فراهم كرد.

در مرحله اجرا بسياری از شرکت‌های دولتي و دستگاه‌های اجرایي با این بهانه كه قانون مناسب آنها نيست از اجرای آن شانه خالي كردند و مقررات خاص پرداخت خود را دارند.

مرکز پژوهش‌های مجلس در ادامه به مستثنا شدن متوالی دستگاه‌های مختلف از شمول قانون مدیریت خدمات کشوری از طریق لابی با دولت و مجلس انتقاد کرده و آورده است: برخي دستگاه‌های اجرایي نظير سازمان پزشكي قانوني، سازمان انتقال خون، سازمان دامپزشكي و سازمان زندان‌ها بر اساس مصوبات مجلس شورای اسلامي از پرداخت‌های قابل توجهي حتي تا ميزان سه برابر حقوق و مزایای دریافتي تحت عنوان فوق‌العاده جذب برخوردار شدند. 

تبعیض دولت: افزایش حقوق کارمندان‌ نهاد ریاست جمهوری و وزارت کشور 35 درصد، سایر دستگاه‌ها 14 درصدبند ب ماده 20 قانون برنامه پنجم توسعه نیز بسیاری از کارمندان دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون  نظير دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشي و پژوهشي و صندوق رفاه دانشجویان را از شمول قانون مدیریت خدمات كشوری خارج كرد كه طبيعتاً ضوابط پرداخت متفاوتي را اجرا می‌کنند.

كاركنان ستادی وزارت علوم، تحقيقات و فناوری و همچنين وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي نيز بر اساس مصوبه هيئت وزیران و شورای عالي انقلاب فرهنگي از شمول قوانين عمومي خارج شده‌اند.

در ادامه این روند نادرست، قوه قضائيه نیز با مصوبه‌ای كه به استناد بند الف ماده 50 قانون برنامه پنجم توسعه از هیئت وزیران گرفت، حقوق كارمندان خود را به ميزان 50 درصد افزایش داد.

وزارت كشور و نهاد ریاست جمهوری نيز بر اساس تصویب نامه هيئت وزیران حقوق كارمندان خود را تا 35 درصد افزایش دادند. سازمان‌ها و نهادهای عمومي غيردولتي كه بعضاً دارای وابستگي سازماني و مالي به دولت هستند و عهده‌دار انجام امور حاكميتي می‌باشند، غالباً از سازوكارهای بخش خصوصي تبعيت می‌کنند و وجوهي خارج از قاعده را به كاركنان و مدیران خود پرداخت می‌کنند نظير سازمان تأمين اجتماعي كه صاحبان اصلي منابع مالي آن كارگران و كاركنان كشور هستند.

اكنون نظام پرداخت در كشور به نظامي چندپاره تبدیل شده است كه هر دستگاهي به اقتضای منابع مالي در اختيار، درآمدهای اختصاصي و توان جذب اعتبارات عمومي، با استفاده از سازوكارهای قانوني و حتي غيرقانوني به كارمندان خود حقوق و مزایا پرداخت می‌کند.

این موضوع سبب شده است كاركنان برخي دستگاه‌ها از دریافت‌های قابل توجهي برخوردار باشند و كاركنان برخي دستگاه‌های اجرایي نظير وزارت آموزش و پرورش از حداقل‌های قانوني نيز بی‌بهره بمانند.

امری كه در مغایرت آشكار با بند  9  اصل سوم قانون اساسي جمهوری اسلامي ایران است، زیرا موجب بروز تبعيضات ناروا و عدم برقراری امكانات عادلانه در بين جامعه كاركنان دولت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 63
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 51
  • ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    وزرات نفت هم شده صندوق پرداخت!!! تا امروز حقوق ما کارمندان واریز نشده است؟؟؟
  • ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 1
    یک مشت دروغ فقط برای اینکه مردم به طرفداران دولت رای ندن.
  • ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    واقعا در کشور هرج و مرج است یا نیاز های افراد متفاوت قشر کارگر و باز نشسته و کارگر ادم نیستند؟از خدا نمی ترسید الهی بیت المال اتیشتون بزنه اگه نا حق کنید
  • ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    نمی دونم چقدر کار می کنن؟ بزار خودشون بخورند کارکنان دیگر تورم ندارند.... این دولت دیگه شورشو در آورده
  • ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    مملکت قانون نداره جلوی بی قانونی رو بگیره!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ستاره ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    لطفا اينقدر چندرغاز كارمندان رو تو بوق نكنيد ......
  • yas ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    عدالته دیگه اینم متوجه نمیشی,اینا در راس مشکات کشورند؛-انتخابات -میخوان تازه بیشتر زحمت بکشند,باید حقوقشونم بیشتر بشه...!ههههههههه؛اعتدال ووووووووووتوووووسعه......!!!
  • ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    خوب بخور بخور را انداختین خدا ازگلویخحوانواده میکش بیرون
  • ناشناس ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    چرا به حقوق كاركنان قوه قضائيه كه نزديك به 100 درصد افزايش يافته اعتراض نمي شود.
  • دکتر عسکرپور ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    مصوبه در مورد افزایش چند برابری حقوق سازمان پزشكي قانوني، سازمان انتقال خون، سازمان دامپزشكي و سازمان زندان‌هابود در تمام این دستگاهها از بند واو (خزانه) پرداخت می شود(برخلاف مصوبه مجلس) و فقط در دامپزشکی طبق مصوبه مجلس از محل درامدهای دامپزشکی قرار شد اجرا شود که با توجه به عدم وجود بودجه مناسب در دامپزشکی عملاً عقیم ماند و سایر دستگاه ها که مصوبه ایی طبق مصوبه دامپزشکی داشتند برخلاف قانون از محل های دیگر پرداخت نمودند
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    قابل توجه دوستان کارمندان فرمانداریها 25درصد مدیران استانداری و فرمانداران 35 درصد اینجا هم شاهد تبعیض می باشیم. از طرف دیگر تفاوت تطبیق بعضی از کارمندان وزارت کشور با مدرک فوق لیسانس 150 تا 200 هزار تومان کم شد که در مجموع 10درصد هم کمتر افزایش پیدا کرد در صورتی که هیچ استانداری چنین کاری انجام نداد جز استانداری مازندران.....
  • عادل ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    مملكت يعني تبيض وچندقانوني همه چيزبراي ازمابهتران است .خودم كه سيرم ديگران به .....
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    با سلام خدمت دوستان مجلسی آیا این دوستان از افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان قوه قضاییه در سال 92 (91) و 25 درصدی اسفند ماه جاری بی خبر هستند. فقط مشکلشان حقوق کارمندان است این دوستان اگه هنر دارند این افزایش 75 درصدی را برای دستگاههای دولتی اجرا نمایند یا حداقل به این موضوع هم رسیدگی شود. با حقوق کارمندی واقعاً نمیشه زندگی کرد
  • ناشناس ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    چرا از صنعت،معدن تجارت چیزی نمگید که که از حداقل ها هم حقوقشون کمتره...
  • یعقوب ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    با سلام تا وقتی که بودجه عمومی براساس تعداد کارکنان تخصیص نیابد. این بی عدالتیها ادامه پیدا خواهد کرد. این مسائل را مسئول محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی می داند اما نمی دانم مردم را چه فرض می کند، که با ادبیات و چهره مخصوص به خود عملکرد دولت را توجیه می کند . اگز نیست برای همه نباشد. و اگر هست سهم آموزش و پرورش کجاست.
  • شمس ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    با سلام حقوق 35% طبق قانون بودجه است كه بعد از سال براي اكثر دستگاههاي اجرائي حاكميتي اجرا ميشود. براي ترميم حقوق كاركنان بدبخت وزارت كشور واستانداري ها كه از كمترين حقوق رنج مي برند قبل از سال اعمال شده كه به دليل عدم تامين اعتبار پرداخت نشده است. ضمنا براي كارشناسان 20% است براي استاندار مديران كل 35 % است.تبعيض در اينجاست نه در اصل موضوع
  • ناشناس ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    شما که در ایران نیستید هر وقت که مثل ما با 20 سال سابقه و مدرک کارشناسی یک میلیون وپانصد هزار تومان حقوق گرفتید در ضمن به صورت قراردادی در دانشگاه علوم پزشکی اون موقع نظرات سیاسی و اقتصادی خودتون رو بیان کنید.
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    چقدر سهم میخوای مشرق؟؟
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    چقدر سهم میخوای مشرق؟؟
  • محمد ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    1 0
    گوشت کیلویی 35000 پیاز5000و....دولت چه گلی به سرمون زد که نماینده هاش چه خاکی بریزن..شعارندید خواهشا
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    از روزی که تخصص مهوری تبدیل به رئیس محوری شد بلای غارت مال مردم نازل شد
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    1 0
    اونایی که 35% گرفتن برن رای بدن ما کارگرها آدم نیستیم پس به رای ما هم نیاز ندارید
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    فکر نکنم اشکال داشته باشه، چون کارمندان دولت و به خصوص وزرا از اقشار کم درآمد و فقیر جامعه هستند، 35 درصد حقشونه.
  • ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    سال پیش هم قوه قضاییه 35 درصد حقوق کارکنان پیمانی و رسمی خود را افزایش داد. ولی یک سوال آیا نیرو های قراردادی قوه قضاییه و زیر مجموعه های آن کار نمی کنند چرا پس حقوق این نیروها که بیشترین کار هم در سازمان های قوه قضاییه انجام می دهند افزایش نداشته است؟ چرا در پرداختی کارکنان اینقدر تبعیض و تفاوت وجود دارد؟
  • مهدی حبیب زاده ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    مگه همین آقای نوبخت نبود که فرمود: "از ابتدای مهرماه سال جاری نظام جدید حقوق و دستمزد اجرایی می شود"؟ پس کو؟!!
  • ناشناس ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    مشرق بدنبال استیفای حقوق من و شماست .
  • ناشناس ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    مشرق نیوز تبعیض را مطرح کرده است .
  • حسن ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    بازنشستگی با30سال سابقه کاردرآموزش وپرورش وخدمت درمحرومترین نقاط کشوربابدترین شرایط باحقوقی 1300000 تومان
  • حسینی ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    بله چون زحمت میکشن تواموزش وپرورش نیروهای خدماتی 600هزارتومن حقوق میگیرن چون وزیرشون نالایق است
  • امین ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    خدایا به داد این ملت برس من دارم با ماهی هفتصد تومن زندگی میکنم میخوام خرید عید کنم شرمنده دختر کوچولومم تنها امید من تویی
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    خفه شو مزدور بی درد مرفه چاق!!!!
  • محمدرضا ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    به اندازه ای که به شما دادن
  • ناشناس ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    عزیزم چیه 35 درصد گرفتی به مشرق گیر میدی حق الناس به خدا فرق گذاشتن از گوشت سگ حرام تره
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    مثلا يه آدم متخصص املاي واژه "محور" رو "مهور" مي‌نويسد
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    1 0
    آقا به هر کی هر چقدر دوست دارند بدهند نوش گونش اما سخن ما اینه عدالت در پرداخت ها باشه حقوق آموزش پرورش قوه قضاییه کادر بهداشت و ... افزایش یافت نوش جونشون اما این وسط کسی به حقوق دستگاههای فرهنگی توجهی داره وزارت فرهنگ و اونم کارکنان داستانی و شهرستانی نه ستاد وزارت واقعا مظلوم هستش بالاترین حقوق رییس اداره یک میلیون سیصد هزار تومن هستش و بقیه کارمندان بین هشتصد تا نهصد هزار تومان ،اضافه کاری که اصلا حرفش را نزنید ندارند و اصلا ما نمی دونیم مزایا چیه ما کارمندان ادارت فرهنگ و ارشادات نمی دونیم مزایا به چی میکند چون تا حالا نه همچین چیزی دیدیم و نه دریافت کردیم .چرا برخی ها حقوقشان یه دفعه 75 درصد افزایش پیدا میکنه اما وزارت فرهنگ و ارشاد یه ریال هم افزایش نداره پس کو اون عدالت و شعار های دهن پر کن. مشرق برات سوژه یه سر به ادارات فرهنگ شهرستانها بزن ببین تو وضعیت حقوق و دریافت ها چه افتضاحی هستش مگر فرهنگ الویت چندماه تو کشور که اینطوری به کارکنانش حقوق میدن به فرهنگ چی دادیم که اینطور مدعی هستیم ؟ مشرق میدونم منتشر نمیکنی
  • امیر تبریز اوغلی ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    تقصیر محموده..........خخخخخخخخخ
  • بابا علی ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    بقیه کارمندا هم باد هوا بخورند .....
  • جهاد کشاورزی های بی غیرت ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    آیاازکارکنان دولتی بدبخت ترازکارمندجهاد کشاورزی کارمندی وجودداردازسال88 منتظر 35درصد افزایش مانده ایم حتی چندبارحکم زده اند ولی عمل نکرده اند هربارافزایش شامل وزارت کشور است
  • مصطفی ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    ازاین کار بایستی نتیجه گرفت که تورم یک رقمی نشده بلکه همان 35%است که حقوق کارمندانشان اضافه شده
  • سروش ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    آقا تورم 35 درصده نه چهار ده درصد این از پرداختی هاشون پیداست به من و شما می خوان 14 درصد بدن وگرنه تورم با این قیمتهای بازار و پرداختی 35 درصد به کارکنان دولت جور درمیاد.
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    بيچاره باز نشسته ها!!
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    واقعا روحانی مچکریم .... تدبیر و امید برای خودشون، جالبه.
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    از حقوق کارمندای وزارت ارشاد بی خبرید
  • ایرانی ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    تو دولت نهم و دهم هم همین جوری بود.
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    شما اول بیا ایران بعد حرف بزن!
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    مشرق ریاست جمهوری آشنا نداری بریبم سر کار؟!
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    پیگیر تحقق بخشیدن به وعده های انتخاباتی روحانی هستن سرشن شلوغه !!
    • خسته IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      0 0
      کاش برگردیم به تاریخ این پست.ای کاش...ای داد
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    :(
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    خخخخخخخخ
  • معلم ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    حقوقمان کم است
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    یارانه ها رو قطع نکنن نیاز نیست حقوقمون رو زیاد کنن
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    از دولت به خاطر این همه خدمت تشکر می کنم
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    شم که خبر داری بگو
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    رکود چی شد؟!
  • علی ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    پس شایعات افزایش حقوق این بود. دمشون گرم. حقوق خودشون رو زیاد کردند. بیچاره ها پوست و استخون شدند با حقوق کم.
  • ناشناس ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    سلام من تواین موندم که ازروزی که این اقاحمیدچیت چیان شدوزیرهیچ خبری توی هیچ رسانه ای ازش نیست...
  • ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    از حقوق نیروی انتظامی بی خبرین هشتشون گروی نهشونه مخصوصا درجه پایین ها و اوانایی که بیشترین زحمتو میکشن
  • ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    سلام بچه ها ی چندتا نکته میگم خدایی بهش عمل کنین. ********************************این دو روز رو از خواب و خوراکتون بزنید و برا جبهه انقلاب اسلامی و به عنوان ی نذر برا ظهور حضرت حجت تا میتونید تبلیغ کنید.******************************** هرجا ، هروقت و به هر شیوه مثلا: از طریق شبکه های اجتماعی،سایتها و به خصوص چهره به چهره(تو اقوام،دوستان-تو اتوبوس،تاکسی یا هر جای دیگه که بودید) . مثلا کلیپ ها و مطالب اساتید و بزرگان مثل استاد عباسی ،استاد رائفی پور،استاد پناهیان،استاد رحیم پور،دکترسراج و... رو تا میتونید منتشر کنید .البتاتوجه کنیدکه دقیق و به جا عمل کنید. -********اصلی ترین موضوع هم این هست که به کل لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان بدون گزینش رای داده بشه وبه هیچ وجه سلیقه ای عمل نشه********.یادتون نره حضرت آقا فرمودند لیستی رای بدید،حالا شما که ولایتمدار هستید تکلیفتون چیه؟! توی سایتها بحث کنید و جواب افرادی که علیه اصولگراها مطلب مینویسند رو بادقت و با صلابت بدید. در مورد طرفهای دیگه تا میتونید برا مردم روشنگری کنید.اصلی ترین چیزی که میتونید روش تمرکز کنید دخیل بودن یه مفسد و مجرم اقتصادی تو بستن لیست اصلاحطلبها(کرباسچی) و همچنین نبودن اقتصاددان در اون لیست هست و حمایت انگلیس..این کار هم اسمش تخریب نیست بلکه روشنگری هست. از طرفی توضیح بدید همین افرادی که تو لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان هستن جلو مفسدان اقتصادی دولتها چه هاشمی چه خاتمی و چه احمدی نژاد و چه روحانی وایسادن(مثل آقای توکلی،زاکانی،نادران،مصباحی مقدم و...).{قضیه کرباسچی-کرسنت-رحیمی معاون احمدی نژاد-رانت 650 میلیون یورویی دولت فعلی}. -نکته بعد همراه داشتن لیست هست.که خیلی مهم هست.پس لیست اسامی همراه با کد نامزدها رو با خودتون ببرید. -با خانواده یا دوستان برید. -اول وقت برید و نذارید برا آخر وقت. -هر مشکلی هم که داشتید یا خدایی نکرده پیش اومد،هر جور شده رای بدید. دقت کنید که هر برگه رای رو تو صندوق خودش بندازید.چون دوتا انتخابات هست ممکنه به خاطر عجله کردن اشتباه بشه. -صبور باشید. ان شاالله همه مون موفق باشیم! برا ظهور دعا کنید...یا حق/
  • ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    سلام بچه ها ی چندتا نکته میگم خدایی بهش عمل کنین. ********************************این دو روز رو از خواب و خوراکتون بزنید و برا جبهه انقلاب اسلامی و به عنوان ی نذر برا ظهور حضرت حجت تا میتونید تبلیغ کنید.******************************** هرجا ، هروقت و به هر شیوه مثلا: از طریق شبکه های اجتماعی،سایتها و به خصوص چهره به چهره(تو اقوام،دوستان-تو اتوبوس،تاکسی یا هر جای دیگه که بودید) . مثلا کلیپ ها و مطالب اساتید و بزرگان مثل استاد عباسی ،استاد رائفی پور،استاد پناهیان،استاد رحیم پور،دکترسراج و... رو تا میتونید منتشر کنید .البتاتوجه کنیدکه دقیق و به جا عمل کنید. -********اصلی ترین موضوع هم این هست که به کل لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان بدون گزینش رای داده بشه وبه هیچ وجه سلیقه ای عمل نشه********.یادتون نره حضرت آقا فرمودند لیستی رای بدید،حالا شما که ولایتمدار هستید تکلیفتون چیه؟! توی سایتها بحث کنید و جواب افرادی که علیه اصولگراها مطلب مینویسند رو بادقت و با صلابت بدید. در مورد طرفهای دیگه تا میتونید برا مردم روشنگری کنید.اصلی ترین چیزی که میتونید روش تمرکز کنید دخیل بودن یه مفسد و مجرم اقتصادی تو بستن لیست اصلاحطلبها(کرباسچی) و همچنین نبودن اقتصاددان در اون لیست هست و حمایت انگلیس..این کار هم اسمش تخریب نیست بلکه روشنگری هست. از طرفی توضیح بدید همین افرادی که تو لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان هستن جلو مفسدان اقتصادی دولتها چه هاشمی چه خاتمی و چه احمدی نژاد و چه روحانی وایسادن(مثل آقای توکلی،زاکانی،نادران،مصباحی مقدم و...).{قضیه کرباسچی-کرسنت-رحیمی معاون احمدی نژاد-رانت 650 میلیون یورویی دولت فعلی}. -نکته بعد همراه داشتن لیست هست.که خیلی مهم هست.پس لیست اسامی همراه با کد نامزدها رو با خودتون ببرید. -با خانواده یا دوستان برید. -اول وقت برید و نذارید برا آخر وقت. -هر مشکلی هم که داشتید یا خدایی نکرده پیش اومد،هر جور شده رای بدید. دقت کنید که هر برگه رای رو تو صندوق خودش بندازید.چون دوتا انتخابات هست ممکنه به خاطر عجله کردن اشتباه بشه. -صبور باشید. ان شاالله همه مون موفق باشیم! برا ظهور دعا کنید...یا حق/
  • حسینی ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    1 0
    چرا کامنتهای بچه های ریاست جمهوری رو منشر نمی کنید پس معلومه که انصاف تو کارتون نیست
  • حمید رضا ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
    0 0
    سلام اون دستگاههائی که اضافه شده به همه کارمندان اضافه نشده. به بعضی پستهای مدیریتی تعلق گرفته
  • سعید ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    0 0
    افزایش 35درصدی فقط به کارکنان کارشناس های رسمی به بالاتر وزارت جهاد کشاورزی تعلق گرفته مابقی کارکنان همین وزارتخانه زندگی و خانواده ندارن. اینقدر بی عدالتی توی کشور امام زمان؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس