دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: من مطلع شدم دوستانی که هم گروه خونی ما هستند هم در برخی لیست‌ها اسمشان را زده‌اند؛ من توصیه می‌کنم این دوستان هم از این لیست‌ها برائت بجویند و عدم رضایت‌شان را از این امر اعلام کنند.

به گزارش مشرق، آیت الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ورود مستقیم و دخالت شبکه معاند BBC به بحث انتخابات مجلس خبرگان ایران و یاد کردن از نام ایشان در برنامه‌های خود و بحث پیرامون آن؛ گفت: این روزها "بی بی سی" به میدان آمده و حالا برای ما میدان‌دار شده است! و تعیین تکلیف و وظیفه می‌کند که به آقایان مصباح و جنتی و یزدی رای ندهید! در این مورد باید بگویم که من خوشحالم و آقایان هم خوشحال باشند که تاکنون هرکسی که دشمن با او مخالفت کرده است، مردم عکس آن عمل کرده اند. من به آقایان تبریک میگویم که دشمن این حرف را زده است.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به قرار گرفتن نام هاشمی رفسنجانی در لیست انتخابات خبرگان این تشکل سیاسی گفت: در مورد حضور آقای هاشمی در لیست من تصمیم‌گیر نبودم بلکه شورای جامعه روحانیت تصمیم گرفته است. در مورد این مساله اختلاف نظرهایی وجود داشت و نهایتا با یک رای کم و زیاد قرار بر این شد که نام ایشان در لیست باشد.

موحدی کرمانی در ادامه گفت: استدلال اعضای موافق قرار گرفتن نام آقای هاشمی در لیست این بود که مقام معظم رهبری موافق ایجاد دو قطبی در انتخابات نیستند.

وی در ادامه با اشاره به ارسال نامه‌ای از سوی جامعه روحانیت مبارز برای کسانی که نامشان در لیست نهایی انتخابات خبرگان این تشکیلات قرار گرفته گفت: در مورد نامه ای که به افراد قرار گرفته در لیست نهایی فرستاده شد و در آن گفته شد که شما مورد تایید جامعه روحانیت هستید و به آقای هاشمی هم این نامه ارسال شد، باید بگویم که اینطور نبوده که به شخص و فرد ویژه ای این  نامه را بزنیم بلکه جمع به این تصمیم رسید که به همه افراد لیست در کشور نامه بزنیم که بیش از 80 نامه ارسال شد.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در ادامه با اشاره به اینکه برخی احزاب و گروه ها نام وی را در لیست های انتخاباتیشان قرار داده اند گفت: باید بگویم که من انقلابی و ولایی و اهل اصول هستم , کسانی که اسم بنده را در لیست هایشان می آورند می دانند من مواضعم چیست. شنیده ام که این اصلاح طلبان  هم اسم من را در لیستشان گذاشته اند. من راضی به زحمتشان نبودم! هم آن‌ها می‌دانند و هم مردم می‌دانند که من گروه خونی‌ام به این جریان نمی‌خورد و به این جریان نمی‌چسبم. من انقلابی و ولایت مدار هستم و پایبند به اصول.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من مطلع شدم دوستانی که هم گروه خونی ما هستند هم در برخی لیست‌های انحرافی اسمشان را زده اند. من توصیه میکنم این دوستان هم از این لیست ها برائت بجویند و عدم رضایتشان را از این امر اعلام کنند.


منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    سلام مشرقی های عزیز خسته نباشید لطفا مطالبی هم در مورد لیست های نهایی مجلس خبرگان که مورد تایید آیت الله جنتی و مصباح و یزدی باشند رو ابه اطلاع عموم برسونید یا اگر خبرهای جدیدی هست در رابطه با کلیه استانها اعلام کنید. خیلی ممنون
  • ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    بعد اون همه صلاحیت بازم میگید
  • یک دانشجوی هنر ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    علیرغم برخی کدورتها اما من با حرف موحدی کرمانی موافقم
  • ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    آقای موحدی کرمانی! شما ولایی هستی همان طور که اسلام منهای روحانیت و اسلام منهای ولایت مردود است اسلام منهای مردم و اسلام منهای تعقل و تدبیر نیز محکوم است
  • استاد ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    اتفاقا ازشون حمایت میکنیم
  • ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    یعنی شورای نگهبان تائیید صلاحیت کرده؟
  • ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    حالا صبر کنید تا انتخابات
  • ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    احسنت جناب ایت االه من به عنوان یک اصلاح طلب دو اتیشه طرفدار ایت الله هاشمی رفستجانی به شما و تمام طرفدارانتان اعلام میکنم من به شما رای خواهم داد
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    بابا بي بي سي چه قدر مهم بود تا حالا ما نمي دونستيم بي خيال مردم رو سركار نذاريد
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    سلام اینقدر درمورد این لیست بزرگنمایی نکنید اونوقت فکر می کنند چه تحفه ایه وچه رایی داره.مردم عاقلتراز این حرفان و بلدن چه جوری حال اجانب رو بگیرن.
  • رضا ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    آره مردم در اثر فشار اقتصادي به دولت تدبير راي دادن (البته به لطف متحد نبود اصول گرا ها و اتحاد تدبير و اصلاحات و با اختلاف راي پائين ) الان هم كه ميبينن از وعده و وعيدهاي 100 روزه و .... خبري نيست البته آقاي احمدي نژاد هم از همين مردمي نبودن آقايون استفاده كرد و سال 88 رو با راي بالا به سود خودش تموم كرد آره جونم يه خورده تدبير و تعقل داشته باش و فقط شعار نده تنها شخص مردمي در اين روزگار رهبر انقلاب هستند ومردم با هيچكي عقد اخوت نبستن
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    اسلام توام با وادادگي و نفاق هم مردود است
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    به خدا بد شده چه شده که بعداز امام این همه من وتو افتاده توی این مملکت ..هیچکس همدیگرراقبول نداره..خداوکیلی بیشترش هوای نفس وامور دنیوی است..ودشمنان ما هم نشسته اند اون بالادارن به مامیخندند که اینجوری حتی تفرقه ایجاد کردن بین روحانیون انهم درسطح بالا.. ایا هرکس باهم اختلاف نظر دارن باید چوبشو ملت بخورد..
  • ناشناس ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    هاشمی حجت الاسلام است .
  • ناشناس ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    مرگ بر انگلیس .
  • سید دکتر محمود ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    من نمیدونم چرا ما ایرانی ها حافظه تاریخی نداریم همین آقای هاشمی نبود که قیمت خانه 7 برابر شد،تورم سر به فلک کشید، کلی طرح ها و سدهای کارشناسی نشده زده شد و دولت روی به استقراض از منایع خارجی آورد و... حالا همین افرادی که آن زمان ایشون را لعن و نفرین میکردند شدند طرفدار 2 آتشه!!!
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    BBC نماد و مظهر واضح دشمنان ملت و نظام هست و اهمیت نظرش در این هست که مشخص میشه اونها به چه کسانی برای رسیدن به اهدافشون امید دارند
  • ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    سلام بچه ها ی چندتا نکته میگم خدایی بهش عمل کنین. ********************************این دو روز رو از خواب و خوراکتون بزنید و برا جبهه انقلاب اسلامی و به عنوان ی نذر برا ظهور حضرت حجت تا میتونید تبلیغ کنید.******************************** هرجا ، هروقت و به هر شیوه مثلا: از طریق شبکه های اجتماعی،سایتها و به خصوص چهره به چهره(تو اقوام،دوستان-تو اتوبوس،تاکسی یا هر جای دیگه که بودید) . شاید مهمترین کار که برا تبلیغ باید انجام بدید توزیع لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان که هم اسم داوطلبها و هم کدشون داخلش باشه هست.برا این کار هم از موبایل و هم از طریق چاپ یا تهیه برشورهای کوچک از جاهای معتبر استفاده کنید.حتی اگه امکانش براتون هست از جیب خودتون هم خرج کنید. یا مثلا کلیپ ها و مطالب اساتید و بزرگان مثل استاد عباسی ،استاد رائفی پور،استاد پناهیان،استاد رحیم پور،دکترسراج و... رو تا میتونید منتشر کنید .البتاتوجه کنیدکه دقیق و به جا عمل کنید. -********اصلی ترین موضوع هم این هست که به کل لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان بدون گزینش رای داده بشه وبه هیچ وجه سلیقه ای عمل نشه********.دقت کنید که حضرت آقا فرمودند لیستی رای بدید ،حالا تکلیف شما که ولایی هستید چیه؟! توی سایتها بحث کنید و جواب افرادی که علیه اصولگراها مطلب مینویسند رو بادقت و با صلابت بدید. در مورد طرفهای دیگه تا میتونید برا مردم روشنگری کنید.اصلی ترین چیزی که میتونید روش تمرکز کنید دخیل بودن یه مفسد و مجرم اقتصادی تو بستن لیست اصلاحطلبها(کرباسچی) و همچنین نبودن اقتصاددان در اون لیست هست و حمایت انگلیس..این کار هم اسمش تخریب نیست بلکه روشنگری هست. از طرفی توضیح بدید همین افرادی که تو لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان هستن جلو مفسدان اقتصادی دولتها چه هاشمی چه خاتمی و چه احمدی نژاد و چه روحانی وایسادن(مثل آقای توکلی،زاکانی،نادران،مصباحی مقدم و...).{قضیه کرباسچی-کرسنت-رحیمی معاون احمدی نژاد-رانت 650 میلیون یورویی دولت فعلی}. -نکته بعد همراه داشتن لیست هست.که خیلی مهم هست.پس لیست اسامی همراه با کد نامزدها رو با خودتون ببرید. -با خانواده یا دوستان برید. -اول وقت برید و نذارید برا آخر وقت. -هر مشکلی هم که داشتید یا خدایی نکرده پیش اومد،هر جور شده رای بدید. دقت کنید که هر برگه رای رو تو صندوق خودش بندازید.چون دوتا انتخابات هست ممکنه به خاطر عجله کردن اشتباه بشه. -صبور باشید. ان شاالله همه مون موفق باشیم! برا ظهور دعا کنید...یا حق/

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس