کد خبر 538611
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱

زین الدین زیدان با وجود تساوی امروز رئال مقابل مالاگا همچنان به قهرمانی تیمش امید دارد.

به گزارش مشرق، رئال در زمین مالاگا با تساوی 1-1 متوقف شد تا فاصله اش با بارسلونا به 9 افزایش یابد و حالا کمتر کسی روی قهرمانی کهکشانی ها شرط می بندد.

زیدان در نشست خبری پس از بازی گفت:" هرکسی نظر خود را در مورد این بازی دارد. برخی می توانند بگویند که ما یک امتیاز گرفتیم اما حس من این است که دو امتیاز از دست دادیم. با وجود این تساوی لالیگا برای ما از دست نرفته است. نه من و نه بازیکنان از لالیگا ناامید نشده ایم.
البته می دانیم که حالا کسب عنوان قهرمانی دشوارتر از همیشه است ولی پاپس نمی کشیم. 39 امتیاز دیگر باقی مانده و بارسلونا و اتلتیکو ممکن است امتیاز از دست بدهند. ما باید کار خودمان را انجام دهیم.

امروز دیدار دشواری را پشت سر گذاشتیم. متاسفانه دو امتیاز مهم را از دست دادیم و کار برای ما پیچیده شد. تکرار می کنم که هفته های زیادی تا پایان لالیگا باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. به بارسلونا و اتلتیکو فکر نمی کنیم و باید به فکر پیروزی در بازی های باقیمانده باشیم.

در طول هفته به خوبی خودمان را آماده کرده بودیم و فکر می کنم بازیکنان همه تلاششان را در بازی امروز به خرج دادند. قرار نیست از این پس از لالیگا ناامید شویم. می دانیم که کار از همیشه دشوارتر شده ولی قصد نداریم تمام تمرکزمان را روی لیگ قهرمانان بگذاریم. تا روز آخر برای قهرمانی در هر دو جام باقیمانده تلاش خواهیم کرد."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    به این میگن مربی هیچکدوم از عرصه ها رو خالی نمیذاره موفق باشی زیزو.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس