کد خبر 537236
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

اعضا کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته در جلسه‌ای که در پایتخت مالزی برگزارشد، حمایت خود را از رئیس AFC در انتخابات ریاست فیفا اعلام کردند.

به گزارش مشرق، اعضا کنفدراسیون فوتبال آسیا حمایت خود را از شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون آسیا در انتخابات رئیس فیفا در طی جلسه روز گذشته در کوالامپور برگزار شد، اعلام کردند.

در این نشست که در کوالالامپور مالزی، برگزار شد، ریچارد لای رئیس کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا از اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا خواست برای پشتیبانی از شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا متحد شوند.

رئیس کمیته بازاریابی در طی این جلسه گفت: ما در این شرایط که دو کاندیدا از آسیا برای ریاست فیفا داریم باید پشتیبان شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون آسیا باشیم زیرا او کسی است که برنامه اصلاحات را انجام داده است و اکنون باید پشتیبان او باشیم تا پاداش این اصلاحات را به او دهیم.

با این تفاسیر ایران که یکی از اعضا کنفدراسیون فوتبال آسیا است به نظر می‌رسد موضع پیشین خود را که رای دادن به شیخ سلمان بود حفظ کرده است. البته اینفانتینو با سفر به ایران در صدد گرفتن رای کفاشیان بود که رئیس فدراسیون فوتبال ایران پاسخی دو پهلو داد و اظهار داشت که از هر دو آنها حمایت خواهد کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    حمایت از قاتل شیعیان چه سودی داره؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس