پایگاه تلگرامی "مجمع اصلاح‌طلبان" و برخی گروه‌های همسو با آن‌‌ها نیز با انتشار مطالب متعددی به تخریب وجهه علیرضا زاکانی و حداد عادل پرداخته‌اند.

گروه سیاسی مشرق - با رصد کانال‌های تلگرامی که این روزها بازارشان داغ شده، می‌توان بسیاری از اخبار را سریعتر و بدون پرده دریافت کرد؛ جذابیت اخبار تلگرامی موجب شد تا به صورت گزینشی، اخبار رسمی و غیررسمی و همچنین انتخاباتی منتشر شده در این کانال‌ها مورد بررسی قرار دهیم.

تشكيل ستاد تخريب علیه زاكاني

پس از افشاگري هاي شجاعانه علي زاكاني علیه حلقه فساد دولتي به ويژه كرسنت وقرار داد هاي نفتي وبرادر ريس جمهور ستاد ويژه اي علیه زاكاني تشكيل داده شده است در دولت قبل نيز زاكاني با رحيمي ومشايي ومرتضوي و... فساد دولتي مقابله کرد و دولت قبلي نیز سعي كرد با تخريب او را از صحنه خارج نمايد.

کانال ویژه انتخابات عصبانيت اصلاح طلبان را ناشي از نام بردن زاكاني از فريدون عنوان کرد و نوشت: این افشاگری به حدي سازمان دروني ستاد حاميان دولت را بهم ريخته است كه شروع به دروغ پردازي وتوهين بر عليه او در فضايي مجازي كرده اند.

ترس حاميان دولت اين است كه زاكاني با انتشار اسناد خود موجب ريزش آراء حاميان دولت گردد.

پایگاه تلگرامی "مجمع اصلاح طلبان" و برخی گروه های همسو با اصلاح طلبان نیز با انتشار مطالب متعددی به تخریب وجه علیرضا زاکانی پرداخت.

تشكيل ستاد تخريب برعليه زاكاني و حداد/ خطای فاحش در فهرست ۳۰ نفره اصلاح طلبان/ پروژه دخالت BBC در انتخابات از کجا آب می‌خورد؟

پایگاه تلگرامی مجمع اصلاح طلبان با انتشار تصویر قدیمی با هدف تخریب علیرضا زاکانی به انتشار اخبار دروغ پرداخت و نوشت: سند کمک میلیاردی سازمان تبلیغات در سال 90 به زاکانی کاندیدای اصولگرای ریاست جمهوری 92 و مجلس 94 افشا شد!

این در حالی است که مدیر مسئول هفته نامه پنجره مدت ها قبل در این خصوص توضیحات مربوط به این تخریب ها را داده بود. وی با بیان اینکه صورتحساب‌های مالی این هفته نامه کاملاً شفاف است گفت: انتشار برخی شایعات نشان از بداخلاقی‌هایی است که عده‌ای از بزرگترهای خود به ارث برده‌اند. علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در حاشیه جلسه جبهه حماسه سازان با غلامعلی حدادعادل در جمع خبرنگاران درباره اظهارات خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران درخصوص دریافت وام نشریه پنجره از سازمان تبلیغات اظهار داشت: سازمان تبلیغات مانند دیگر سازمانها با نشریه پنجره قرارداد داشته و نشریه پنجره به صورت هفتگی برای جاهایی که سازمان تبلیغات مشخص کرده است ارسال می‌شود.

وی افزود: این یک روال عادی است و هفتگی بعد از ارسال هر نشریه تسویه حساب با سازمان تبلیغات انجام می‌گردید؛ این روال از گذشته بوده و در حال حاضر نیز وجود دارد. زاکانی تصریح کرد: در سال 90 سازمان تبلیغات اسلامی درخواستی را از ما برای انجام یک سلسله تولیدات مذهبی و اعتقادی داشت که قرار بود ما این پژوهش‌ها را انجام دهیم و اگر سازمان تبلیغات رضایت داشت هزینه آن را پرداخت کند که این کار اتفاق نیفتاد. وی خاطرنشان کرد: بعد از این‌که تفاهمنامه بین نشریه پنجره و سازمان تبلیغات بسته شد به علت مشکلات مالی، سازمان درخواست لغو این تفاهمنامه را کرد و ما هم در این خصوص هیچ اقدامی را انجام ندادیم.

پروژه دخالت BBC   در انتخابات از کجا آب می خورد؟

مهدی محمدی در کانالش نوشت: مدتها عقيده داشته ام و به سبب برخي وظايف اين مسئله را از نزديك لمس كرده ام كه بي بي سي هر چه هست يك رسانه نيست. رهبر بزرگوار انقلاب اسلامي ديروز از اراده انگليسي براي مداخله در انتخابات ايران سخن گفتند. بي بي سي اصلي ترين ابزار اين مداخله است. تلويزيون بي بي سي سال هاست در اصل نقش ترمينال تجميع ضدانقلاب را بازي كرده و مسئوليت ايجاد پروژه اپوزيسيون واحد برانداز عليه نظام اسلامي را بر عهده گرفته است. جلسه ضد ايراني در سرويس اطلاعات خارجي انگليس وجود ندارد كه نماينده بي بي سي در آن حاضر نباشد. تنها مشكل بي بي سي در طول همه اين سالها نداشتن ارتباط با محيط داخلي ايران بود كه ظاهرا به لطف دولت اعتدال آن هم تا حدود زيادي حل شده است. برخي خبرها مي گويد سفير دولت در لندن شخصا سري هم به ساختمان بي بي سي زده است. اگر امروز بي بي سي جسارت مداخله در انتخابات را به خود مي دهد، حاصل آن است كه پيش تر برخي ديوارها فرو ريخته است.

جلایی‌پور: مساله ما روی كار آمدن ميانه‌رو‌هاست

جلایی‌پور عضو شورای مرکزی جبهه منحله مشارکت در گفتگو با روزنامه "آرمان" می گوید: در مجلس آينده قدرت حول سه نفر مي‌چرخد؛ نيروهاي عارف، لاريجاني و حداد عادل. اصلاح‌طلبان بايد تلاش كنند نيروهاي لاريجاني و عارف اثرگذار شوند و اگر چنين شود دستاورد بزرگي خواهد بود.

اگر هدف حداقلي ما تحقق پيدا كند به اين معني است كه مجلسی با ساختار فعلي را شاهد نخواهيم بود. مساله اول كسب قدرت اصلاح‌طلب نيست، مساله روي كار آمدن ميانه‌رو‌ها در مجلس آينده است.

بی بی سی روز گذشته اعلام کرد: سخنان امروز آیت الله خامنه ای، مهم ترین حربه تبلیغاتی روحانی- برجام- را بلااثر می کند! آقای خامنه ای می‌گوید این توافق برخلاف تبلیغات، باعث گشایش اقتصادی نشده است.

سناریوی دشمن رای نیاوردن آیات یزدی، جنتی و مصباح است

شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: به عنوان عضو جامعه روحانیت به هاشمی رای نخواهم داد، سناریوی دشمن رای نیاوردن آیات یزدی، جنتی و مصباح است.

آقای هاشمی پشتیبان فتنه 88 بود و ایشان علیه جمهوریت و اسلامیت نظام اقدام کرد.

من به عنوان عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، قطعا به لیست این تشکل رای نخواهم داد چرا که با ملاحظه تنظیم شده و نمی‌توان شرعا به این لیست رای داد.

هشدار احمد توکلی به خطر از بین رفتن استقلال کشور
احمد توکلی در کانال تلگرامی‌اش با هشدار نسبت به از بین رفتن استقلال کشور نوشت: باید نگران شکل گیری جریانی بود که قانون را به خدمت از بین بردن ضعفا و مستضعفین می‌برد. جریانی که با ترویج لیبرالیسم اقتصادی پروژه نفوذ فرهنگ غرب را تکمیل کند.

متأسفانه این دولت، به توصيه‌هاي خيرخواهانه درباره اتخاذ تئوري و استراتژي اقتصادي عدالت‌محور بي‌اعتنايي كرد و به كام تئوري غالب روز يعني ليبرال سرمايه‌داري و الگوهاي بانك جهاني و صندوق بين‌المللي پول فرو افتد. خطر اين روحيه و رويكرد به اندازه خطر از بين رفتن استقلال كشور است.

پیشنهاد «شعار» به اصول گرایان

پرویز امینی فعال اصولگرا و از جمله تحلیلگران جوان کشورمان در کانال تلگرامی خود نوشت:

شعار برای هر گروه یا جریان سیاسی یا نامزدهای انتخاب، کارکرد «نمادی» دارد. این نماد باید در حداقل کلمات، بازتاب دهنده سه وجه اصلی آنها باشد. «جهت‌گیری‌ها»، «اولویت‌ها» و نتیجه این دو، «تمایز» این جریانات و نامزدها از دیگران است. در واقع شعار انتخاباتی در حکم «برند» است که مجموعه‌های سیاسی با آن خود را معرفی و به بازار سیاست عرضه می‌کنند. بنابراین انتخاب شعار که احتمالا اولین لایه تماس مخاطب با هر جریان یا نامزد انتخاباتی است، پیچیده و حساس است.

انتخاب شعار «آبادگران ایران اسلامی» در دومین انتخابات شوراهای شهر و روستا بعد از یک دوره سیاست زدگی در شوراهای اول که حتی به انحلال مهمترین شورای شهر کشور یعنی شورای شهر تهران توسط دولت خاتمی منجر شد، اولا جهت‌گیری‌ خود را نشان می‌داد که بر آبادانی و عمران شهرها تاکید داشت که با وظایف و انتظارات مردم از شوراها و شهرداری‌ها تطابق داشت و از سوی دیگر اولویت خود را نشان می‌داد که بر نوعی «عمل گرایی» به جای «سیاست زدگی و گفتار درمانی» در دوره حاکمیت اصلاح طلبان بر شوراها و شهرداری‌ها استوار بود و به طور طبیعی تمایز آنها را از گروه‌های سیاسی علی الخصوص اصلاح طلبان نشان می‌داد که همچنان بر مدار گذشته بودند. این شعار در انتخابات مجلس هفتم نیز از سوی اصول گرایان انتخاب شد و رابطه خوبی با محیط اجتماعی برقرار کرد. برای انتخابات مجلس دهم نیز اصول گرایان باید متناسب با جهت‌گیری‌های خود و اولویت‌های جامعه، شعار مناسبی انتخاب کنند که کارکرد یک برند را برای آنها در انتخابات داشته باشد.

در این جریان «عدالت» مبنایی‌ترین جهت‌گیری است که اتفاقا در نقطه تمایز با جریان حاکم بر دولت است که گفتمان توسعه‌گرای خود را بر رد دال عدالت سازمان داده است و بنابراین طبقات ضعیف و محروم از دایره اولویت‌های تصمیم گیری او خارج است. دال عدالت، قدرت فراخواندن دو پایگاه اجتماعی یعنی پایگاه ایدئولوژیک و نیز پایگاه طیقات مستضعف جامعه را دارد. همچنین مسئله پیشرفت نیز در این جریان با تعریفی متفاوت از جریان حاکم بر دولت یازدهم جزء جهت‌گیری‌هاست که بخش‌هایی از اصول گرایان مانند قالیباف، اساسا بیشتر این جهت‌گیری‌ را نمایندگی می‌کنند. در انتخاب شعار، ادبیات شعار علاوه بر محتوی نیز مهم است. تکرر استفاده از واژه «پیشرفت»، قدرت ارتباط گیری آن را با مخاطب کاسته است. واژه «آبادانی» احتمالا واژه بهتری برای ارتباط با مردم به عنوان بخشی از جهت‌گیری‌ مناسب است.

در بحث اولویت‌های جاری و ملموس کشور نیز مسئله «رکود اقتصادی» یک مسئله واقعی و جاافتاده اجتماعی است که معیشت، اشتغال، تولید و رشد اقتصادی کشور را دچار چالش اساسی کرده است و امروز به عنوان «ام المسائل» جاری کشور شناخته می‌شود. بنابراین شعار در بخش اولویت‌ها باید ناظر به چنین مسئله‌ای باشد تا پژواکش در فضای اجتماعی شنیده شود. انتخاب «رونق اقتصادی» در شعار انتخاباتی این جریان می‌تواند به خوبی اولویت این جریان را در اداره مجلس آینده نشان دهد.

بنابراین به نظر می‌رسد شعار متناسب برای جریان اصول گرا در این مقطع «عدالت، آبادانی و رونق اقتصادی» باشد و در شهر تهران و سایر شهرها که مسئله آلودگی جدی است نیز افزوده‌ای به عنوان «هوای پاک» پیدا کند و به طور مثال چنین ترکیبی داشته باشد: «عدالت و آبادانی» با «رونق اقتصادی و هوای پاک».

البته در یک بسته محدودتر «عدالت، رونق اقتصادی و هوای پاک» را نیز می‌توان استفاده کرد. شعار مجلس «ضد رکود» نیز شعار خوبی است اما محدود است. اولا تنها به اولویت کشور پرداخته و جای جهت‌گیری‌ در شعار خالی است که مزیت جریان اصول گرا و محدودیت جریان رقیب است. ثانیا اولویت رفع آلودگی هوا در آن نیست و ثالثا که وجه سلبی دارد. اما به عنوان یک شعار فرعی قابل استفاده است.

سردرگمی اصلاح طلبان در اهواز

در حالیکه دیشب شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در خوزستان برای حوزه انتخابیه اهواز نام سه کاندیدا را با اعلام کرد اما دقایقی بعد لیست دومی از طرف برخی اصلاح طلبان اهوازی منتشر شد که منجر به بحث و جدل بین طرفداران و کاندیداهای اصلاح طلب در شبکه های اجتماعی شده است

سردرگمی و اخبار ضدونقیض از اردوگاه اصلاح طلبان خوزستانی فقط در حوزه انتخابیه اهواز نیست در برخی شهرهای خوزستان نیز تایید و تکذیب ها به اوج رسیده است برخی از کاندیداهای اصلاح طلب،تهدید کرده اند اگر نامشان در لیست نباشد دست به افشاگری خواهند زد.

غفوری‌فرد: به نفع لیست واحد اصولگرایان انصراف نمی دهم!

حسن غفوري‌فرد که در انتخابات مجلس نهم نیز با عدم استقبال اصولگرایان و مردم همراه شد و نتوانست به مجلس راه یابد روز گذشته طی مصاحبه ای با خبرآنلاین گفت: توقع انصراف اصولگرایانی که در لیست ائتلاف نیامدند، بی جا بود!

* تشکيلاتي همچون احزاب کمونيست در جهان، ممکن است چنين تصميماتي بگيرند و به جهت چارچوب هاي حزبي اي که دارند، از آن هم تمکين کنند.

* اينکه بگويند کساني که در ليست نيستند، انصراف دهند و يا آنها که هستند در ليست هاي ديگر نباشد، براي کسي حجت شرعي و عقلي ايجاد نمي کند. در حکومت ديني ما بر اين نکته تاکيد شده که افراد بايد شرعا و اخلاقا متقاعد شوند.

آقای هاشمی! تکلیفتان را با این‌ها مشخص کنید

حسین شریعتمداری طی یادداشتی با تیتر «دیکته از انگلیس!» در روزنامه کیهان نوشت:هاشمي ومدعيان اصلاحات و اعتدال با صراحت عليه بلندگوهاي وابسته به آمريكا و انگليس موضع بگيرند وگرنه بايد به مردم حق دهند كه در اين ماجرا «كاسه‌اي زير نيم‌كاسه" ببينند!

این روزها شبکه فارسی‌زبان بی‌بی‌سی با جدیت! از مردم می‌خواهد که در انتخابات خبرگان به لیست مورد حمایت هاشمی رفسنجانی رأی بدهند و تاکید می‌کند که نباید به شخصیت‌های انقلابی، مخصوصا حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح رأی بدهند!

همین خط خبری و توصیه سیاسی با همان سمت و سو از شبکه فارسی‌زبان آمریکا VOA و رادیو فردا نیز دنبال می‌شود.

چند ماه پیش از فتنه آمریکایی-اسرائیلی ۸۸، رسانه‌های بیگانه دقیقا همین خط را تدارک دیده و عملیاتی کرده بودند.

این روزها هم [مانند فتنه ۸۸] دستورالعمل توصیه شده -بخوانید دیکته‌شده- سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس، بدون کم و کاست و دقیقا همان‌گونه که دیکته شده، از سوی برخی مدعیان اصلاحات و اعتدال و کارگزاران و رسانه‌های مجازی و مکتوبی که در اختیار دارند، دنبال می‌شود.

تشكيل ستاد تخريب برعليه زاكاني و حداد/ خطای فاحش در فهرست ۳۰ نفره اصلاح طلبان/ پروژه دخالت BBC در انتخابات از کجا آب می‌خورد؟

کمترین انتظار آن است که آقای رفسنجانی و برخی دیگر از مدعیان اصلاحات و اعتدال با صراحت و به گونه‌ای خالی از ابهام، علیه بلندگوهای وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس موضع گرفته و به وضوح نشان بدهند که با دشمنان تابلودار بیرونی مرزبندی مشخصی دارند.

بسیار بدیهی است که اگر آشکارا علیه آنها موضع‌ نگیرند باید به مردم حق بدهند که در این ماجرا «کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه» ببینند!

ممکن است آقایان ادعا کنند که توصیه دشمنان بیرونی به خودشان مربوط است و از این روی، نیازی به اعلام برائت از آنان نمی‌بینیم! که باید گفت؛ شما در چرخه انتخابات وارد شده‌اید و وامدار مردم و نظام هستید و به عنوان یک وظیفه، ملزم به اعلام برائت می‌باشید.

ضمن آن که طی چند سال گذشته، هرگاه یک سایت بی‌نام و نشان و یا شخصی در یکی از نقاط دورافتاده کشور علیه شما آقایان موضعی گرفته و حرفی زده است، بدون فوت وقت و با شدت و حدّت در مقام پاسخگویی برآمده‌اید.

تشكيل ستاد تخريب برعليه زاكاني و حداد/ خطای فاحش در فهرست ۳۰ نفره اصلاح طلبان/ پروژه دخالت BBC در انتخابات از کجا آب می‌خورد؟

پس از دخالت بی.بی.سی ، رادیو فردا هم وارد کارزار شد!

پس از تلاش و تشویق بی.بی.سی در جهت رای ندادن مردم به آقایان محمد یزدی، آیت الله جنتی و آیت الله مصباح یزدی در انتخابات، رادیو فردا در یادداشتی به قلم اکبر گنجی، تشویق به رای ندادن به آیت الله صادق لاریجانی را به اصلاح طلبان و اعتدالیون ابلاغ کرد.

خطای فاحش در فهرست ۳۰ نفره اصلاح طلبان و اعتدالیون !

علیرغم اینکه مشکل اساسی مردم ،معیشت و مسایل اقتصادی است ؛ هیچ فرد اقتصاددانی در لیست ایتلافی اصلاح طلبان و اعتدالیون دولتی مشاهده نمی شود!

در این فهرست که روز گذشته با تیتر یکسان «این سی نفر» در روزنامه‌ها تبلیغ شد، افرادی با مدارک سیاسی، حقوقی، پزشکی، نساجی، مدیریت اداری و لیسانس فیزیک حضور دارند.

تشكيل ستاد تخريب برعليه زاكاني و حداد/ خطای فاحش در فهرست ۳۰ نفره اصلاح طلبان/ پروژه دخالت BBC در انتخابات از کجا آب می‌خورد؟

کدام مجلس کشور را به مسیر بدبختی خواهد برد؟!

رضا سراج کارشناس مسائل استراتژیک در کانال تلگرامی خود نوشت:

رهبرمعظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان فرمودند :

اگر مجلس، مرعوب غرب و آمریکا و به دنبال حاکمیت جریان اشرافی گری باشد، ریل گذاری او در این جهت خواهد بود و کشور را به مسیر بدبختی هدایت خواهد کرد.

با عنایت به بیانات رهبر انقلاب و نقش مجلس در ریل گذاری حرکت دولت، چنانچه خدای ناکرده دو صفت زیر در مجلس دهم وجود داشته باشد، کشور به سمت بدبختی حرکت خواهد کرد.

مرعوب بودن در مقابل غرب و آمریکا

عدم خود باوری و نداشتن اعتماد به نفس ملی، مقهور قدرت غرب و آمریکا بودن، کلید حل مشکلات را در تئوری ها و الگوهای غربی و آمریکایی جستجو کردن، بی توجهی به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی، عدم باور به عزت و استقلال ملی و همچنین عدم اعتقاد به ساخت و قدرت درونی، بخشی از روحیه مرعوب بودن در مقابل غرب و آمریکا است.

تقویت حاکمیت اشرافی گری در کشور:

نوعا خواستگاه طبقاتی افراد و جریان های مرعوب در مقابل غرب و آمریکا، متعلق به طبقات اجتماعی اشراف و مرفهین بی درد است. به همین دلیل مرعوب بودن و اشرافی گری در تلازم با یکدیگر قرار می گیرد. این دو ویژگی یکی از مهمترین دلایل نفوذ پذیری نیز می باشد و در تاریخ معاصر، عامل سلطه بیگانگان و عقب ماندگی کشور بوده است.

تکنوکرات های لیبرال دقیقا مصداق بارز مرعوب بودن در برابر غرب و آمریکا و همچنین حاکمیت اشرافی گری می باشند. این جریان در دو سال گذشته علاوه بر ریل گذاری و تصمیم سازی برای دولت به اصطلاح تدبیر و امید، تبدیل به بخشی از حلقه تصمیم گیر برای دولت یازدهم شده است. تکنوکرات های لیبرال با اعتقاد به کدخداپذیری، خواستار تغییر هویت حقیقی نظام ج. ا. ا بوده و نفی خطوط اصلی هندسه انقلاب اسلامی را در دستور کار دارند. این جریان خواستار بازگرداندن کشور به دامان آمریکا است.

بدیهی است نفوذ و حاکمیت این جریان در مجلس دهم، کشور را در مسیر بدبختی قرار خواهد داد. کما اینکه این جریان در دو سال گذشته منشاء خسارت های جبران ناپذیری شده است که تحمیل رکود عمیق به کشور، کوچک ساختن سفره معیشت مردم و کند نمودن شتاب علمی کشور از آثار ریل گذاری و تصمیم سازی آنان می باشد.

فائزه هاشمي از امريكا به ايران بازگشت

برخی کانال های تلگرامی از بازگشت فائزه هاشمي بعد از حدود یک ماه از سفر به آمريكا خبر دادند.

در هفته دوم دی ماه فائزه هاشمي به آمریکا سفر کرده بود و تاکنون هیچکدام از خانواده آقای هاشمی رفسنجانی در مورد مقاصد این سفر اظهار نظری نداشته اند.

به گفته کانال های خبری وی روز گذشته در شوراي راهبردي ستاد انتخابات اصلاحات-دولت حضور یافته و مواردی را جهت عملیات انتخاباتی، بیان کرده است.

حدادعادل نباید رای اول تهران شود

ستاد عمليات رواني اصلاحات براي كاهش راي آقای حدادعادل و برخی نزدیکان فکری وی در اوایل بهمن ماه مصوبه ای داشته است.

بر اساس این مصوبه، حدادعادل نبایستی رای اول تهران باشد و بایستی در قالب های مختلف، وی و برخی نیروهای نزدیک به وی در افکار عمومی تنزل اعتبار پیدا کنند.

بر این اساس برخی کانال های تلگرامی خبر دادند: تیمی از سوی این ستاد از یک هفته پیش با یکسری عکس‌نوشته و مطالب به همراه کلیپ‌ها در مورد افرادی مثل آقایان حداد عادل، زاکانی و نادران و توکلی مطالبی را آماده کرده اند که حجم آن از روز شنبه به صورت گسترده تری در شبکه های اجتماعی در حال پخش است.

در این فرایند قرار است از جملاتی که در میان مردم حساسیت بالایی وجود دارد با فرایند «فتو تیتر» به حداد عادل و این افراد نسبت داده شود و سپس در مورد آن، عملیات روانی انجام شود.


عارف بر سر مزار ایت الله طالقانی
در اولین روز تبلغات انتخابات مجلس ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت بر سر مزار ایت الله سید طالقانی حضور یافتند.

تشكيل ستاد تخريب برعليه زاكاني و حداد/ خطای فاحش در فهرست ۳۰ نفره اصلاح طلبان/ پروژه دخالت BBC در انتخابات از کجا آب می‌خورد؟

مجلس مرعوب آمریکا مردم را بدبخت می کند
مهرداد بذرپاش در کانال تلگرام خود نوشت: دیروز رهبر انقلاب در نهایت روشنگری الهامبخش ، ضمن هشدار به خوش باوران که لبخند دشمن را باور می کنند ،فرمودند : "مجلس مرعوب آمریکا مردم را بدبخت می کند."
اما نکته عمیق تر اشاره به حقیقتی بزرگتر بود ، حقیقتی که شور و شوق ایمان به پیروزی نهایی حق بر باطل را نمایان می سازد.
این بشارت عظیم و کلام متعالی ایشان که :"به فضل الهی ، جوانان کشور روزی را خواهند دید که آمریکا و حتی بزرگتر از آمریکا نیز توانایی انجام هیچ غلطی را در مقابل ملت ایران نخواهد داشت " یعنی امید و ایمان قطعی به آینده ای بسیار روشن و افتخار آمیز ایران...


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 37
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 44
  • علی ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    رای نیاوردن یا کم رای آوردن آقای جنتی برای جریان روبرو، نمایش تقابل اندیشه ای مردم و شورای نگهبان هست. برای همین خوب دارن می زنن. کاهش رای آقای یزدی هم براشون کار می کنه جهت بحث ریاست خبرگان.
  • سینا ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    ان شاءالله به کوری چشم دشمنان اسلام و منافقین ما به همین سه نفر رای خواهیم داد.
  • مسعود ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    انشاءالله آیت الله جنتی و یزدی و مصباح نفرات اول تا سوم لیست خبرگان هستند.
  • دانا ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    سایت محترم مشرق: شما فکر کرده اید ملت بزرگ ایران اسیر این شبکه های تبلیغاتی استکباری دشمنان دین وملت می شوند. زهی خیال باطل. هدف دشمنان ما تخریب چهره های فعال در انتخابات است ومسلما برای این کار حربه ای بهتر از حمایت از یک جناح وکوبیدن جناح دیگرندارندکه اگرداشتند قطعا از آن استفاده می کردند 2- متاسفم برای سایت محترم مشرق که با این گونه اخبار سعی در تشویش اذهان عمومی وتخریب چهره رقیب انتخاباتی جناح مورد حمایت خود دارد که گناهی بس بزرگ ونابخشودنی است یعنی در این برهه از زمان هیچ کاری بدتر از این نمی توان پیدا کرد 3- برفرض مثال بی بی سی هم این کار را کرد شما چرا شدید آتش بیارمعرکه وتبلیغاتچی بی بی سی. چرا فکرکردید مردم هوشیارما مشتی انسان اسیر توطئه های غرب هستند 4- مشرق جان به خدا خیلی از هموطنان ما نه ماهواره دارند ونه از این گونه اخبار با خبر می شوند مگر به لطف افشاگری های محبت آمیز شما!!!
  • علی ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    من به زاکانی و امثال زاکانی رای نمیدم. مشرق مطمئن باش این بار دلواپسان وارد مجلس نخواهند شد و مجلسی معتدل و اصلاح طلب شکل خواهد گرفت
  • مسعود ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    برادرایی که ساز جدایی می زنن و فهرست موازی منتشر می کنن چقدر می خوان از یه سوراخ نیش بخورن؟؟؟؟؟؟ اتحاد یا ائتلاف به این معنا نیست که ما همه اعضارو قبول داشته باشیم و یا همه ۲۰ باشن. ائتلاف یعنی اختلافاتو به خاطر یه هدف بزرگتر کنار گذاشتن و این بخاطر شرایط حساس پیش اومدست. نتیجه این حماقت اینه که اولا افراد بدتر از اینا رای میارن و بعد هی باید کاسه چه کنم چه کنم دست بگیرید
  • حسین ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    منظورت مجلسی در خدمت ارباب انگلیس و مورد تایید BBC ؟
  • علی ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    موافقم باهات. متاسفانه از این بحث ها زیاد شده بین بچه حزب اللهی نماها
  • مسعود ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    برادرایی که ساز جدایی می زنن و فهرست موازی منتشر می کنن چقدر می خوان از یه سوراخ نیش بخورن؟؟؟؟؟؟ اتحاد یا ائتلاف به این معنا نیست که ما همه اعضارو قبول داشته باشیم و یا همه ۲۰ باشن. ائتلاف یعنی اختلافاتو به خاطر یه هدف بزرگتر کنار گذاشتن و این بخاطر شرایط حساس پیش اومدست. نتیجه این حماقت اینه که اولا افراد بدتر از اینا رای میارن و بعد هی باید کاسه چه کنم چه کنم دست بگیرید
  • اکرمی ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    چرا کاندیداها انصراف میدن، زحمت شورای نگهبان رو افزایش میدن و بعد از تایید صلاحیت انصراف میدن، در صورتی اشخاص صالحی هم هستند؟؟؟؟
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    زاکانی بت شکن بت بزرگ رو بشکن
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    یک ماه رفته آمریکا چه غلطی بکند؟ لابد ....
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    لعنت خدا بر فتنه گر
  • علی ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    چه کسی میخاد جلوی ورود این آقایون رو به مجلس بگیره آقای علی؟ تو ؟ اگر احترامی برای ملت و رای ملت قائل هستی من به عنوان یک ایرانی میگم دیگه همین دو سالی که گذشت برا هفت پشتم بسه. بسسسسس. رای من به عنوان یک جوان به کسیه که با کلامش بزنه توی دهن آمریکا و انگلیس و... نه اینکه ازشون خرید میلیاردی کنه در حالیکه من بیکارم و بی خانه و.... رای من به آقایان جنتی. زاکانی و تمام افرادی هستند که در خط رهبری هستند.و این افراد برای همه مشخص هستند.
  • رامین ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    این را هم باید در نظر داشت که ایران فقط تهران نیست! اگر هاشمی از تهران هم نفر اول باشد نمی توان گفت که ملت ایران هاشمی را می خواهند! مهم ترکیب مجلس خبرگان هست
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    ما نخواهیم گذاشت مجلس ششم دوباره شکل بگیرد
  • محمد ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    مشرق جان این که میگی بی بی سی گفته به اینها رای ندین ..کجا گفته کلیپی چیزی بذار ما هم روشن شیم.....
  • مهدی از قم ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    اقای علی میشه یه کمی از ریشه های فکری اصلاحات برای ما بگید؟؟؟؟میشه کمی ارای پدران فکری این جریان را برای ما تبیین کنید؟؟؟میشه کمی از اندیشه های جان لاک و اسپینوزا و رسو و اصحاب دایره المعارف بگید؟؟؟؟من خیلی دوست دارم شما از بتوانید ذات این جریان را برای ما توضیح دهید و نشان دهید مثل باقی پیروان این جریان بی سواد نیستید و فقط از روی اوهام و توهم از این جریان پیروی نمیکنید
  • مهدی از قم ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    دوست عزیز اخه این چه فرمایشاتی است که میفرمایید؟؟؟؟؟یعنی رسانه نباید روشنگری کند؟؟؟؟رسانه نباید دست شبکه های دشمن و روش هایشان را رو کند؟؟؟؟؟دوست عزیز شما روزنامه های زنجیره ای را نگاه کنید تشویش اذهان را متوجه میشوید.چرا توقع دارید همه علیه جناح ارزش تبلیغ کنند و ما فقط نظاره گر باشیم؟؟؟؟این صحبت ها با کدام منطق جور در میاید؟؟؟؟؟
  • ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    نگران نباشید که خدا با ماست نه با دشمنان ما
  • حسن ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    خوشبختانه انتخابات دوره های قبلی نشان داده که برعلیه هرکسی تبلیغات منفی راه بندازن نتیجه عکس میگیرن...چه داخلی چه خارجی...انشالله نتیجه همون چیزی میشه که دل امام زمان عج و حضرت آقا رو شاد و مسرور میکنه...
  • shadman ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد خواهید دید که مردم هوشمند به همین سه نفر رای خواهند داد این بهترین تبلیغه که مردم خلاف دشمنان عمل خواهند کرد
  • محمدمرادی مهروئیه ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    ایران ارام ترین کشور جهان به لطف وحدت اصول گرایان واصلاح طلبان است همه چیزبه لطف خدا وبرکت خون شهدا وایثارگران ومردم پر. مهر ایران به خوبی به پیش می رود.سلام به رهبر عزیز وسلام برمجلس ایران درود برمردم عزیز ایران.
  • ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    درود بر تو علی
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    به نظرم شما اصلاح طلبان اول باید تکلیف خودتون را با پذیرش رای وقتی به ضررتون باشه مشخص کنند. همین
  • بلوچ ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    هاشمی تو قلب همه است
  • مهدی ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    سلام مردم ما بیدارند از منافقین بیزارند
  • ناشناس ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    درود بر دکتر زاکانی که به هدف زده است .
  • ناشناس ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    دکتر زاکانی عزیز نماینده شجاع و فساد ستیز مجلس است .
  • مهدی ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    لازم به ذکره رهبر عزیز در چند وقت اخیر همواره در پایان سخنانشون وبعضی مواقع درمیان سخنانشون مانند تشکیل تمدن نوین اسلامی, به طور غیرمستقیم این وعده الهی را به مردم داده اند پس اطمینان باشید که تحقق این وعده الهی که حالا توسط جانشین ولی خدا بارها داده میشه بسیار نزدیکه پس ما جوانان با افزایش ایمان وبصیرت خود باید سعی کنیم همواره کوش به فرمان و مطیع رهبر خود باشیم تا ان شاءالله از یاران واقعی مولایمان امام زمان (عج)باشیم.
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    میزان رای ملت است امام خمینی.
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    باهات به شدت موافقم رامین. این دقیقا مشابه همون موضوعیه که در سال 88 اتفاق افتاد و اقایون فکر میکردند که چون توی تهران رایشون یه کم بیشتر شده حتما توی شهرها و شهرستانها و روستاها هم اکثریت رای با اونها هست.در حالیکه شهرستاها و روستاها که جمعیتشون نسبت به چند دهه قبل به شدت افزایش پیدا کرده و چند برابر شده و تمام اینها هم به دولت قانونی اون موقع رای داده بودند رو اصلا در نظر نگرفته بودند و مردم این بخشها به شدت به خاطر این موضوع و اینکه یک عده به رای و نظرشون داشتند بی احترامی میکردند خیلی عصبانی بودند و من خودم از نزدیک شاهد این اتفاقات بودم. آقایون طرفدار جریان فکری اصلاحات لطفا به رای تمام مردم اعم از شهرهای دیگر غیر از تهران. شهرستانها. و روستاها که اکثریتشون مردمی به شدت مذهبی هستند احترام بگذارید اگر واقعا به حرفهایی که میزنید باور دارید.
  • ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    ما به كساني رأي ميديم كه انگليس گفته رأي ندهيد وبه هرگفته رأي بده رأي نمي دهيم چون انگليس خبيث ودشمن ما است
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    شما به نوکر امریکا و اسرائیل رای بده و اون دنیا جواب رای دادنت رو بده.
  • عاشق ايران سربلند و قهرمان ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    ما به كساني رأي مي دهيم كه انگليس و دشمنان مي گويند رأي ندهيد. چون اينها خار چشم انگليس و دشمنان هستند. معكوس عمل مي نماييم چون عاشق ايران هستيم و مي خواهيم توپ به زمين دشمنان ايران و انقلاب نيفتد چون دودش مستقيم الخط يكنواخت به چشم خودمان مي رود. با حضور حداكثري و با تحقيق از سابقه افراد، كه مردمي هستند يا فكر پول و منفعت خودشان و وطن فروش، به بهترين ها و دلسوز ترين هاي براي ايران رأي مي دهيم و مقابل وطن فروش ها و منافق ها و نفوذي ها مي ايستيم. چون شعور داريم و هوشياريم.
  • danial ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    با دانا موافقم این مشرق داره فیلم میاد وگرنه عموم جامعه میدونن به کی رای بدن به کی ندن- اینقدر نگران انگلیس و آمریکا نباشید به غضنفر خودمون بچسبید تا اقتصاد درست بشه
  • ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    منفی ها رو داری؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس