اردوغان در بیانیه‌ای که شامگاه چهارشنبه (28 بهمن) و پس از وقوع این انفجار منتشر شد، اعلام کرد: «در پی چنین اقداماتی، عزم ما برای مقابله به مثل با حملاتی که در داخل و خارج از مرزهای ما رخ می‌دهد، قوی‌تر می‌شود.»

گروه فیلم و صوت مشرق،رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه وعده داده است که از عاملین انفجار مرگبار در آنکارا، پایتخت ترکیه که جان دست‌کم 28 نفر را گرفت، انتقام بگیرد.

وی افزود که در صورت بروز خطر، کشورش «برای استفاده از حق خود برای دفاع از خویش» تردیدی به دل راه نخواهد داد.

اردوغان همچنین گفت: «ما هر روز به مبارزۀ خود با عزم بیشتر علیه عوامل دست‌نشاده ای که مسبب چنین حملاتی هستند و هیچ حد و مرز اخلاقی و انسانی‌ای نمی‌شناسند و نیروهای پشت سر آن‌ها، ادامه می‌دهیم.»

فیلم/ لحظه انفجار در آنکارا و وعده انتقام اردوغان

رئیس جمهور ترکیه همچنین در پی این انفجار مرگبار که منجر به زخمی شدن دست‌کم 61 نفر نیز شد، برنامۀ خود را برای سفر به باکو، پایتخت آذربایجان لغو کرد.

احمد داوود اغلو، نخست وزیر ترکیه نیز که قرار بود برای شرکت در نشست اتحادیه اروپا دربارۀ بحران پناهجویان عازم بروکسل، پایتخت بلژیک شود، سفر خود را لغو کرد.

{$sepehr_media_1392408_400_300}
دانلود

منبع: prestv

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • وحید ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    خاک بر سر کشوری که کارش به جایی برسد رئیس جمهورش دنبال انتقام گرفتن از مخلّان امنیت عمومی باشد. ای مردک نفهم، آنقدر سیاست های احمقانه ی داخلی و خارجی ات را ادامه دادی که هر روز یک گوشه ی کشورت می ترکد و مردم بیگناه تاوانش را می دهند. خاک بر سرت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس