مراسم تجلیل از خانواده شهید جبار عراقی، یکی از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در شهر کوت عبدالله برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از خوزستان، مراسم تجلیل از یکی از شهدای مدافع حرم خوزستان شهید جبار عراقی با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در شهر کوت عبدالله برگزار شد.

آئین تجلیل از شهید مدافع حرم جبار عراقی در منزل شهید واقع در شهر کوت‌عبدالله، کوت نواصر خیابان دوم برگزار شد و حسن صفری از مداحان اهل بیت (ع) خوزستان مرثیه‌سرائی کرد.

در این آئین که از سوی هیئت رهروان شهدای خوزستان برگزار شد لوح سپاس به همراه یک جلد کلام‌الله مجید نیز به خانواده شهید مدافع حرم جبار عراقی اهدا شد.

در مراسم تجلیل از خانواده شهید جبار عراقی (طرفی)، از شهدای مدافع حرم کوت عبدالله، برادر شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر (حمید ممبینی) به همراه جمعی از دوستان این شهید نیز حضور داشت.

سردار سید عباس موسوی، از جانبازان شیمیایی هشت سال دفاع مقدس در این آیین با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: شهید عراقی در دوران دفاع مقدس زحمات زیادی کشید و در دفاع از حرم به شهادت رسید.

این رزمنده دفاع مقدس افزود: بیاییم دست به دست هم بدهیم و در کنار هم باشیم یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی بداریم.

در این آئین خانواده سردار شهید سید طاهر موسوی، از فرماندهان شهید اهواز در دوران دفاع مقدس و همرزم سردار سرلشکر علی هاشمی نیز حضور داشتند.

همچنین جمعی از شاگردان و دوستان شهید عبدالکریم اصل‌غوابش و شهید عباس کردانی (کردونی) نیز در آئین معنوی تجلیل از خانواده شهید جبار عراقی (طرفی)، از شهدای مدافع حرم کوت عبدالله حضور یافتند و یاد این شهید را گرامی داشتند.

شهید جبار عراقی (طرفی)، از شهدای مدافع حرم کوت عبدالله در دهم اسفند ماه سال 1347 به عنوان تنها پسر خانواده پرجمعیت خود دیده به جهان گشود.

این رزمنده خستگی ناپذیر برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) به سوریه رفت و در روز یکشنبه سوم آبان ماه 1394 مطابق با یازدهم محرم سال 1437 هجری قمری در جاده رقه در استان حماه سوریه به دست تکفیری‌ها به طور ناجوانمردانه‌ای به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از روزها غربت به وطن بازگشت و در صبح روز یکشنبه هفدهم آبان ماه سال 1394 و 25 محرم سالروز شهادت امام سجاد (ع) در اهواز تشییع شد.

پیکر پاک شهید عراقی پس از انتقال به گلزار شهدای در کنار مزار شهید فرشاد حسونی‌زاده (چلداوی)، مزار شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر (حمید ممبینی) و مزار شهید عبدالکریم جهانگرد اهوازی آرام گرفت و مزارش زیارتگاه اهل یقین شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    لطفاتصاویرمراسم رابگذارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس