بهروز شعیبی که آخرین فیلم سینمایی اش شب گذشته ۲۱ بهمن در کاخ جشنواره فجر اکران شد گلایه ای از کاندید نشدن فیلمش در هیچ بخشی ندارد.

به گزارش مشرق، بهروز شعیبی کارگردان فیلم سینمایی «سیانور» که ۲۱بهمن با این اثر در کاخ جشنواره حضور داشت درباره حاشیه هایی که درباره تعداد بالای نامزدی فیلم «امکان مینا» و نامزد نشدن «سیانور» که هر دو موضوعی مشابه دارند به خبرنگار مهر گفت: من فیلم «امکان مینا» را ندیدم و خیلی از جزییات قصه آن چیزی نمی دانم. کمال تبریزی از کارگردانان قدیمی است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای او و سایر فیلمسازان حاضر در این جشنواره رخ دهد.
 
وی درباره فیلم خود گفت: «سیانور» قصه ای بود که مسعود احمدیان ۳ سال پیش به نگارش درآورد و تا کنون اقدامی برای ساختش انجام نشده بود و از طرفی من هم دنبال قصه ای بودم که روایتی از تاریخ معاصر داشته باشد. همزمانی این اتفاق باعث همکاری من با نویسنده شد ولی اینکه تولید فیلم من و کمال تبریزی در یک برهه زمانی بود و در یک دوره جشنواره هم به نمایش درآمد کاملا اتفاقی است.
 
شعیبی که علی رغم استقبال مردم و منتقدان از فیلم هیچ سهمی از کاندیداهای سیمرغ ندارد در این باره اظهار کرد: ما در هیچ بخشی کاندید نشدیم ولی گلایه ای هم نداریم. وقتی به جشنواره آمدیم دیگر دلیلی برای ناراضی بودن وجود ندارد. همانطور که به رای هیات انتخاب وارد جشنواره شدیم به رای داوران هم احترام می گذاریم.
 
وی گفت: اگر می خواستیم به فکر سیمرغ باشیم اصلا نباید فیلم می ساختیم. فیلم را برای دیدن با مردم ساختیم و از این وجه ماجرا بیشتر لذت می برم تا ناکامی هایی که ظاهرا پیش آمد. امیدوارم سیمرغ به کسانی که حق شان هست برسد هرچند که خیلی بیشتر از تعداد سیمرغ محق هستند ولی شرایط اینگونه است و باید به آن احترام گذاشت.
 
این کارگردان در پایان درباره ارتباط مخاطب با فیلمش زمان اکران عمومی گفت: فکر می کنم مخاطب بتواند با این اثر ارتباط برقرار کند یعنی امیدوارم که این اتفاق بیفتد خوشبختانه تا الان بین افراد مختلف نظرات مثبت خوشایندی هم شنیدیم و امیدوارم در اکران عمومی هم این اتفاق رخ دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس