کد خبر 533146
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

فصل سوم «خندوانه» بهتر و هیجان انگیزتر از مجموعه های قبلی تولید می شود و تا قبل از عید روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش مشرق، تهیه کننده مجموعه «خندوانه» با اشاره به آغاز پیش تولید فصل سوم از چند ماه قبل گفت: در حال ساخت دکور جدید هستیم و قول می دهم این مجموعه از «خندوانه » با قوت بیشتر و اتفاقات بهتر تولید و پخش شود. 

جواد فرحانی با اشاره به اینکه خندوانه امسال به جای جای ایران سفر می کند، افزود: تیم سیار «خندوانه» هر شب به یکی از نقاط ایران می رود و خنده را از استان‌ها و شهرهای مختلف کشور به برنامه می آورد.

وی همچنین به تلاش شبانه روزی عوامل «خندوانه» اشاره کرد و گفت: حضور تماشاچیان این بار چند برابر می شود و با بخش های جدیدی که تدارک دیده ایم, علاوه بر «جناب خان» شاهد حضور عروسک‌های دیگری نیز هستیم.

این تهیه کننده از حضور رامبد جوان و عروسک جناب خان در فصل سوم «خندوانه» خبر داد و افزود:‌ با هماهنگی های که در بخش های متنوع این برنامه انجام داده ایم قرار است عروسک های جدید دیگری در «خندوانه» نقش آفرینی کنند.

{$sepehr_media_1378016_400_300}
دانلود

وی ادامه داد: ما درصدد هستیم برنامه ای در شان مردم بسازیم زیرا مردم ما لایق همه خوبی ها هستند و در این برنامه همه همت و توان خود را برای رضایت مردم به کار می بندیم.

نویسنده «خندوانه» نیز در ادامه به خبرنگار ما گفت: مدتی است پیش تولید این برنامه آغاز شده و اتاق فکر و ایده پردازی آن شکل گرفته است و با توجه به اینکه استودیو و دکور آن عوض شده است همه تیم «خندوانه» در تلاشند تا اوقات خوشی را برای مخاطبان به ارمغان آورند. 

سجاد افشاریان افزود: فصل سوم «خندوانه» از فصل های پیشین این مجموعه جالبتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرشته صلح و ارامش ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    0 0
    به نظر من احلام هم بیارید داخل خندوانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس