دور سوم مسابقه کتابخوانی «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «دختر شینا» به پایان رسید و اختتامیه آن اول اسفند برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سید عارف علوی مسئول دبیرخانه مسابقه کتابخوانی «کتاب و زندگی» از پایان دور سوم این مسابقه با محوریت کتاب «دختر شینا» خبر داد و گفت: این مسابقه تا 15 بهمن تمدید شده بود که دیگر تمدید نشده و این دور از مسابقه نیز به پایان رسید.

وی افزود: اختتامیه این دور از مسابقه روز اول اسفند در حوزه هنری برگزار خواهد شد و برگزیدگان آن معرفی خواهند شد.

علوی در ادامه با اشاره به جوایز این دوره گفت: کمک هزینه سفر به کربلای برای پنج نفر، 5 سکه بهار آزادی و 60 کارت هدیه دو میلیون و پانصد هزار ریالی به برگزیدگان این دور اهدا خواهد شد که در روز اختتامیه 5 نفر جوایزشان را دریافت خواهند کرد.

او در بخش دیگری از سخنانش گفت: از کتاب «دختر شینا» خاطرات قدم خیر محمدی کنعان از همسرش شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر که بهناز ضرابی‌زاده آن را نوشته بود در طول برگزاری مسابقه 150هزار نسخه منتشر شده است.

سومین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «دختر شینا» در حالی به پایان رسید که پیش از آن در دور اول این مسابقه کتاب «من زنده‌ام» خاطرات خودنوشت معصومه آباد از 1000 روز اسارت در زندان‌های عراق و در دور دوم کتاب «خانواده» برگرفته از سخنان رهبر انقلاب پیرامون خانواده به عنوان محور مسابقه معرفی شده بود که با استقبال مخاطبان روبرو شده بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس