کد خبر 531448
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

تغییرات شاخص های عمده اقتصادی در بخش ترازپرداختها در نماگرهای اقتصادی سه ماهه دوم امسال نشان می‌دهد که صادرات نفتی در این مدت ۲۰۰۶۵ میلیون دلار و صادرات غیرنفتی ۱۳۵۵۱ میلیون دلار بوده است.

 به گزارش مشرق، تغییرات شاخص های عمده اقتصادی در بخش ترازپرداختها  در نماگرهای اقتصادی سه ماهه دوم امسال نشان میدهد که صادرات نفتی در این مدت 20065 میلیون دلار و صادرات غیرنفتی 13551 میلیون دلار بوده است.

مجموع صادرات کالا در شش ماهه امسال 33616 میلیون دلار بوده است. ضمن آنکه واردات گاز و فراورده های نفتی در این مدت 1090 میلیون دلار و سایر کالاها 24983 میلیون دلار اعلام شده است.
در مجموع واردات کالا طی نیمه نخست امسال 26073 میلیون دلار بوده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسافر تنها ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    چه 20 وچه 200 فرقی برای ما بازنشسته ها نداره
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    و ما جوانان تحصیل کرده باز هم بیکاریم
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    200 تا بشه الهی
  • ناشناس ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    متاسفانه در کشور ما تنها چیزی که اهمیت ندارد شعور مخاطب است . نمونه آن همین آمار داده شده در این خبر میباشد. یعنی کشور ما در سه ماه دوم امسال بیست میلیارد دلار صادرات نفتی داشتیم, یعنی ما در اوج تحریم ها روزی ۲۲۲ میلیون دلار صادرات نفتی داشتیم که حتی اگر قیمت هر بشکه نفت را 50 دلار در نظر بگیریم (درصورتی که قیمت نفت در آن زمان زیر 50 دلار بوده است) صادرات نفت کشورمان در روز 4.5 میلیون بشکه در روز میباشد. متوجه هستید که ؟ در اوج تحریم ها 4.5 میلیون بشکه در روز صادرات نفت داشتیم, البته با احتساب نفت 50 دلار. حال اگر از این مسیول بپرسیم, الان با رفع اسمی تحریم ها , چقدر صادرات نفت در روز داریم؟ لابد جواب خواهد داد 15 میلین بشکه. خدا رو شکر که تحریم ها در بخش صادرات نفت, اثر معکوس داشت وباعث افزایش صادرات نفتی ما شده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس