کد خبر 531081
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

خواننده موسیقی پاپ مبلغ جمع‌آوری شده از آلبوم اینترنتی‌‌‌اش را برای کمک به درمان بازیکن هندبال در نظر گرفت.

به گزارش مشرق، رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز، ترانه سرا اهل بندرعباس با انتشار پیامی در فضای مجازی اعلام کرد که می‌خواهد مبلغ 5 میلیون تومان از پولی که از طریق آلبوم اینترنتی «شب بارونی» جمع شده است را برای کمک به درمان عضو تیم ملی راگبی و داور هندبال هزینه کند.

وی در این خصوص نوشت:

«سلام به همه جانانم...
چند وقت پیش با همراهى شما عزیزانم به واسطه آلبوم اینترنتى «شب بارونى» مبلغى جمع شد که با نیت کمک به کودکان کار براى بحث تحصیلشون بود، که طبق پیگیری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها قرار شد براى بحث عید این کودکان حرکتى انجام بدیم، چون از زمان مدرسه فاصله گرفته بودیم و نیازهاشون تهیه شده بود، غرض از این حرف‌ها این بود که تصمیم گرفتم مبلغ 5 میلیون براى کمک به این دختر خندان و جوون ایرانى تقدیم کنیم، چون این پول با مشارکت شما یارانم بود خواستم بدونید و در جریانش باشید. این دختر جوون و زیبا اسمش سارا عبدالملکی هست. بیست‌ودو سالشه و تا دو هفته پیش عضو تیم ملى راگبى ایران بوده و چون دو هفته پیش یک تصادف شدیدى کرده که بر اثر اون دستاش شکسته، جمجمه اش آسیب دیده، دنده‌هاش شکسته و ریه‌اش را سوراخ کرده و باعث عفونت شدید ریه‌اش شده و مهره‌هاش شکسته و توى نخاعش فرو رفته و احتمال داره که قطع نخاع بشه. سارا الان توى بیمارستان آسیاى تهران بستریه و خانواده اش توانایى پرداخت بیشتر از 100 میلیون تومن هزینه‌هاى جراحى‌هاى اون رو ندارن. مبلغ ویژه و قابل توجهى نیست، اما شاید لبخند سارار و برگردونه؛ نه این مبلغ به تنهایى که کمک تک تک شما مردم با غیرت ایرانى. مراحل تحویل این مبلغ رو به اطلاعتون می‌رسونم حتماً، چون دست‌هاى شما در کار بود و هست.»

سارا عبدالملکی، بازیکن تیم ملی راگبی و داور هندبال چندی پیش تصادف کرده و خانواده وی برای ادامه درمانش به یاری نیاز دارند. وی متولد 1373 و ملی‌پوش راگبی بوده که در رشته‌های رزمی و هندبال هم فعالیت کرده است.

براتی، یکی از پرستاران بخش ICU بیمارستان آسیا صدماتی را که سارا عبدالملکی در این تصادف دیده است، تایید می‌کند. وی گفت: تصادف سنگینی بود و شدت آسیب‌دیدگی هم زیاد است. خیلی زمان می‌برد که او به حالت عادی برگردد، اما خوشبختانه رو به بهبودی است. سارا به شرطی به شرایط عادی برمی‌گردد که ضایعه نخاعی نداشته باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    خدا حفظس کنه کمکدهندگانو..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس