برنامه ۱۲ بهمن نود با محوریت پوشش مسابقات ابتدایی هفته هجدهم لیگ برتر و گفتگوی ویژه با علی دایی دوشنبه ساعت ۲۲:۴۳ از شبکه سه آغاز شد.

به گزارش مشرق، عادل فردوسی پور با تبریک آغاز دهه فجر اعلام کرد بیشتر برنامه امشب اختصاص به مصاحبه با علی دایی دارد که ویژه برنامه ای است به مناسبت تولد او و تلاش کردیم تمام زوایای زندگی علی دایی و فراز و فرودهای آن را به شکل مفصل بررسی کنیم.

حدود ۵۰ دقیقه از برنامه به مصاحبه علی دایی در چهار بخش اختصاص دارد و نسخه کامل مصاحبه در حدود ۲ ساعت در سایت برنامه نود منتشر خواهد شد. امشب خیلی طولانی در خدمت شما نیستیم و قرار است ویژه برنامه هفت پس از برنامه نود پخش شود.

سوال مسابقه نظرسنجی درباره خاطره انگیزترین تصویر از علی دایی پخش شد. مجری نود اعلام کرد پاس گل دایی به مهدوی کیا برابر آمریکا یا بازی با عربستان و قهرمانی با سایپا هم می توانست بین گزینه ها باشد که تصمیم گرفتیم این ها را از بین رخدادهای مثبت زندگی ورزشی علی دایی انتخاب کنیم.

 

مسابقه استقلال اهواز و ملوان به عنوان اولین بازی هفته هجدهم پخش شد.(ویدیو)

بازی راه آهن برابر تراکتورسازی با تساوی دو تیم دومین بازی این هفته بود.(ویدیو)

تعداد شرکت کنندگان در مسابقه پیامکی نود از خارج کشور با اپلیکیشن پیامکی نود در هفته گذشته ۴۳۰۸ نفر اعلام شد.

جدول لیگ و برنامه بازی ها مرور شد و قرعه کشی مسابقه پیام کوتاه هفته قبل توسط خود فردوسی پور انجام شد.

 دربی استقلال خوزستان و فولاد بازی بعدی بود که به پخش رسید.(ویدیو)

 بخش اول گفتگو با علی دایی با محوریت زندگی شخصی او پخش شد.(ویدیو)

بازی نفت تهران و سیاه جامگان به عنوان بازی بعدی هفته هجدهم پخش شد.(ویدیو)

بررسی عملکرد لژیونرهای فوتبال کشور در هفته گذشته قسمت بعدی نود بود که روی آنتن رفت.(ویدیو)

بخش دوم مصاحبه با علی دایی با محوریت دوران فوتبال او و لژیونر شدنش پخش شد.(ویدیو)

 مسابقه صبای قم و گسترش فولاد به عنوان آخرین بازی برنامه امشب به پخش رسید.(ویدیو)

فرج الله یثربی به عنوان کارشناس داوری به برنامه اضافه شد و داوری مسابقات پخش شده مورد بررسی قرار گرفت.(ویدیو)

یثربی درباره داوری مسابقه گسترش فولاد و صبا گفت: کشیدن دست بازیکن گسترش در محوطه جریمه پنالتی بود که گرفته نشد. در صحنه درگیری سیدصالحی و امیرحسین صادقی داور درست تصمیم گرفت و باید به آنها کارت زرد می داد. البته اگر صادقی را به خاطر ضربه ای که به صورت سیدصالحی زد اخراج می کرد کسی ایراد نمی گرفت. پنالتی گسترش فولاد روی محمد ابراهیمی درست بود و مدافع حین حرکت او را هل داد.

وی درباره بازی استقلال اهواز و ملوان گفت: برای تکل بازیکن استقلال اهواز روی پای بازیکن ملوان کارت زرد کافی بود. برخورد توپ به دست مدافع استقلال اهواز پنالتی نبود و تصمیم داور درست بود.

یثربی درخصوص مسابقه راه آهن و تراکتورسازی اظهار کرد: سرنگونی فرزاد حاتمی در محوطه جریمه راه آهن بزرگنمایی بوده و هیچ اتفاقی نیفتاد، خودش عقب عقب رفت و پنالتی نبود. سرنگونی مهرداد محمدی در محوطه جریمه تراکتورسازی هم خطا نبود.

 وی درخصوص داوری بازی استقلال خوزستان و فولاد گفت: سرنگونی مهاجم استقلال خوزستان در محوطه جریمه فولاد خطایی نبود.

وی در نهایت درباره بازی نفت تهران و سیاه جامگان گفت: پنالتی نفت تهران درست بود  و بازیکن سیاه جامگان مچ پای مهاجم را زد. برخورد دروازه بان با علی عسگری انجام شد و پنالتی سیاه جامگان درست بود.

 آنالیز و پیش بازی از جدال حساس تیم های پرسپولیس - سپاهان و ذوب آهن - استقلال پخش شد.(ویدیو)

بخش دوم ایران نود کرمان شامل سفر به سیرجان و بردسیر و بررسی فوتبال این شهرها پخش شد.(ویدیو)

 سایت برنامه نود و بخش های مختلف آن بررسی شد و روزنامه های ورزشی سه شنبه از روی آن مرور شد.(ویدیو)

از ۹۰ تا ۹۰ شامل حواشی و اتفاقات یک هفته گذشته فوتبال کشور بخش بعدی بود.(ویدیو)

گلها و نتایج هفته بیست و سوم لیگ دسته اول باشگاه های کشور مرور شد.(ویدیو)

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی نود آمد و از احتمال کناره گیری تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل اختلاف بر سر میزبانی با تیم های عربستانی صحبت کرد.(ویدیو)

بخش سوم مصاحبه با علی دایی شامل صحبت ها درخصوص چالش ها و اختلافات دوران بازیگری او پخش شد.(ویدیو)

صحنه هایی حیرت انگیز از بازی نساجی و نفت آبادان در لیگ دسته اول و گل های عجیبی که تیم نساجی دریافت کرد پخش شد که لزوم بررسی نظارت و بیشتر بر مسابقات لیگ یک را به نمایش گذاشت.(ویدیو)

بخش چهارم و پایانی مصاحبه ویژه با علی دایی به مناسبت تولد او به سوالات کوتاه و یک کلمه ای اختصاص داشت که به عنوان آخرین بخش نود این هفته روی آنتن رفت.(ویدیو)

با پخش آخرین آمار نظرسنجی نود درباره علی دایی برنامه این هفته نود ساعت ۱:۲۴ بامداد به پایان رسید. در پایان این برنامه و با شرکت یک میلیون و ۲۷۲ هزار نفر خاطره انگیزترین تصویر از علی دایی به انتخاب ۴۲،۸ درصد مخاطبان نود پاس گل او به خداداد عزیزی در بازی استرالیا لقب گرفت و پس از آن زدن ۴ گل به کره جنوبی در یک بازی با ۱۶،۷ درصد دوم و گلزنی به چلسی و میلان در لیگ قهرمانان اروپا با ۱۴،۹ درصد در رده سوم قرار گرفت. انتخاب به عنوان مرد سال ۱۹۹۹ آسیا، بازی با طحال پاره برابر بحرین و گلزنی به کویت هم در رده های بعدی قرار گرفتند.


منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس