کد خبر 530323
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶

شماری از نظامیان سعودی امروز در عملیات ویژه و تلافی‌جویانه نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در دو منطقه جیزان و عسیر در خاک عربستان کشته شدند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره یمن، در این عملیات همچنین دو دستگاه تانک از نوع آبرامز و چهار خودروری زرهی از نوع برادلی به همراه شش خودروی نظامی منهدم شد.

یک منبع نظامی به شبکه المسیره درباره جزئیات این عملیات ویژه گفت: ارتش و کمیته های مردمی یمن یک دستگاه تانک آبرامز و یک دستگاه خودروی زرهی برادلی را با بمب در نزدیک روستای قمر در منطقه جیزان منهدم کردند.

وی افزود: یک نظامی سعودی نیز در عملیات تک تیرانداز یگان های تک تیرانداز ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه میدی در مرز با جیران کشته شد.به گفته این منبع، یگان موشکی و توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز مراکز تجمع نظامیان سعودی در منطقه جیزان را گلوله باران و موشک باران کردند.

این منبع از اصابت دقیق موشک ها به اهداف خود و کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای متجاوز سعودی خبر داد و گفت که سایر نظامیان سعودی نیز مجبور به فرار از محل های مورد هدف شدند.

در جبهه عسیر نیز نیروهای ارتش و کمیته های مردمی توانستند بعد از عملیات رصد و پیگیری، چهار خودروی نظامی سعودی و سه زرهپوش از نوع برادلی را در شرق شهر الربوعه به آتش بکشند.

یک تانک سعودی از نوع آبرامز نیز به همراه دو دستگاه خودروی نظامی سعودی در روستای المجاره در منطقه عسیر منهدم شد.

این درحالی است که روز گذشته نیز در عملیات تک تیراندازی ارتش و کمیته های مردمی یمن، پنج نظامی سعودی کشته شدند.

این عملیات علیه نظامیان سعودی در مواضع نظامی الشبکه و الغاویه و محلمه سعودی انجام شد. یک دستگاه تانک از نوع آبرامز نیز در پشت موضع نظامی الشبکه در منطقه الخوبه در جیران منهدم شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    0 0
    وای چه پاسخ سهمگینی! ال سعودو فلج کردن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس