کد خبر 528778
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

یک مقام ارتش آمریکا روز جمعه گفت در موقعیتی نیست که بتواند صحت ویدئویی را که امروز از سوی ایران منتشر شد و در آن یک ناو آمریکایی در خلیج فارس به نمایش درآمده، تائید کند.

به گزارش مشرق، یک مقام ارتش آمریکا روز جمعه گفت در موقعیتی نیست که بتواند صحت ویدئویی را که امروز از سوی ایران منتشر شد و در آن یک ناو آمریکایی در خلیج فارس به نمایش درآمده، تائید کند.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، «کوین استفانز» سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا، گفت: «در موقعیتی نیستیم که بتوانیم اصالت ویدئو را تائید کنیم، چراکه نمونه‌های بی‌شماری از این دست ویدئوها در اینترنت وجود دارد.»

استفانز افزود: «این را می‌توانم بگویم که به توانایی نیروی دریایی ایالات متحده در منطقه برای پاسخ مناسب به هر وضعیتی اطمینان دارم و از حق خود برای دفاع از نیروهایمان در برابر هر تهدیدی استفاده خواهیم کرد.»

امروز اعلام شد که یک فروند زیردریایی میدجت کلاس غدیر با استقرار در نزدیکی ناوهواپیمابر آمریکایی اقدام به جمع آوری اطلاعات و فیلمبرداری از این ناو کرده است.

بنا بر اخبار واصله، این زیردریایی در فاصله بسیار نزدیک و بدون جلب توجه ناو آمریکایی اقدام به این کار کرده و تصاویری بسیار واضح از این ناو هواپیمابر ضبط کرده است.

علاوه بر این، یک فروند هواپیمای بدون سرنشین نیروی دریایی ارتش نیز با پرواز بر فراز ناوهواپیمابر آمریکا اقدام به شناسایی این ناو کرده و تصاویر ضبط شده از آن آنلاین در اختیار فرماندهان قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد ناوهواپیمابر مذکور، ناو «هری ترومن» با شماره بدنه CVN75 باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمدرضا ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    0 0
    عالی بود دوباره زدیم تو دهن این آمریکا جانم فدای ایران
  • منتظر ظهور ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    0 0
    اکه این موضوع واقعیت داشته باشه و سیستمهای راداری پیشرفته آمریکا نتونسته باشن زیر دریایی رو رصد کنن از الان برای ناوهای امریکایی فاتحه مع الصلوات ختم میکنم.
  • ghost ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    0 0
    قوای نظامی ایران تو دریا قابلیت ها و استعداد خیلی خوب و زیادی از خودشون نشون دادن ، ولی باید یادمون باشه که نیرو دریایی آمریکا یه جورایی نیروی مادر و قوای اصلی ارتش آمریکا رو تشکیل میده و تقریبا قوی ترین در دنیاست
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    0 0
    کو ویدیو؟
  • shadman ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    0 0
    این قویترین که شما میگی اگه همون پهباد خروجی پرواز هواپیما رو بزنه همه ی هواپیماها زمین گیر میشن تازه اگه با موشکهای ضد ناو، ناو غرق نشه
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    0 0
    دست دلاوران سپاه و ارتش را می بوسم هر چقدر که این مثلا سیاسیون! جگرمان را خون می کنند نظامیان عزیزمان جگرمان را حال می اورند کاش می توانستم چکمه های شما را واکس بزنم با افتخار
  • مصطفی ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    0 0
    مطمئن باش واقعیت داره
  • هما ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    0 0
    پرواز پهباد را که در سیما نشون داد بر فراز ناوگان فیلم برداری میکرد
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    می دونستن منتها ارتش #آمریکا روز جمعه ۹ بهمن اعلام کرد که یک فروند پهپاد غیرمسلح ایرانی مستقیما بر فراز ناو هواپیمابر هری ترومن در آب‌های آزاد خلیج فارس به پرواز در آمد که این حرکت یک اقدام «غیرعادی و غیرحرفه‌ای» بوده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس