کد خبر 528084
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

داووداوغلو با رد ادعاها مبنی بر برگزاری انتخابات زودهنگام در ماههای آتی گفت: این مساله در دستور کار دولت قرار ندارد و استفاده از واژه انتخابات زود هنگام به معنای خیانت به من است.

به گزارش مشرق، روزنامه تودی زمان، نخست وزیر ترکیه در نشست هفتگی در پارلمان با اعضای حزب عدالت و توسعه گفت: زمان اجرای اصلاحات آغاز شده و دیگر فضای ناشی از انتخابات به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: انتخابات آتی در زمان درست خود برگزار می شود. ادعاها مبنی بر برگزاری انتخابات زودهنگام اعتباری ندارد. در واقع استفاده از واژه انتخابات زودهنگام به معنای خیانت به من است.

داووداوغلو در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به قانون اساسی جدید گفت: ایجاد یک قانون اساسی جدید بزرگ ترین هدف دولت کنونی است، ترکیه نمی تواند با قانون اساسی راه خود را ادامه دهد که توسط 1080رهبر کودتای نظامی نوشته شده است.

او افزود: همانطور که می دانید مقامات حزب عدالت و توسعه مذاکراتی را با احزاب سیاسی حاضر در پارلمان از تابستان سال گذشته آغاز کرده‌اند. هر یک از احزاب سیاسی و اعضای آنها برای ایجاد یک قانون اساسی جدید مسوول هستند.

وی در ادامه با اشاره به عملیات نظامی در جنوب شرقی ترکیه گفت: این عملیات تا زمان حذف تروریست‌ها در منطقه ادامه می یابد.

نخست وزیر ترکیه اضافه کرد: تروریستها هزینه حملات خود را علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان پرداخت خواهند کرد. آنها با پرتاب نارنجک به داخل حیاط یک مدرسه نشان دادند که تا چه حد ظالم هستند، اما در نهایت همه آنها از بین می‌روند و بار دیگر امنیت و صلح در منطقه برقرار خواهد شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    نخست وزیر ترکیه اضافه کرد: تروریستها هزینه حملات خود را علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان پرداخت خواهند کرد. آنها با پرتاب نارنجک به داخل حیاط یک مدرسه نشان دادند که تا چه حد ظالم هستند، ............واقعا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس