رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال گفت: اقتصاد کشورهای غربی در حال فروپاشی است و آنها به دنبال بازار مصرف کشورهای 80 میلیونی هستند تا کالاهای خود را به‌ فروش برسانند.

به گزارش مشرق، حسن عباسی عصر امروز در همایش بررسی «نفوذ» در سالن الغدیر سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه ‌حماسه ششم بهمن آمل یکی از حماسه‌های ماندگار ایران اسلامی به‌ شمار می‌رود، افزود: ‌اگر این رشادت‌ها فراموش شود‌ نسل جوان به سادگی از کنار آنها می‌گذرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب مصر پس از یکسال نابود شد، اظهار داشت: انقلابی که نتواند خود را حفظ کند به دوران قبل از انقلاب بازمی‌گردد و در حال حاضر کشور مصر از درون به بحران تبدیل شده است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال کشور با بیان اینکه پدیده مهدویت و ظهور خود یک انقلاب است، ادامه داد: امروز جریانی در کشور وجود دارد که مواضع‌اش را صریح نمی‌گوید.

عباسی با بیان اینکه برخی‌ها حرف‌های فریبنده می‌زنند و می‌گویند نیازی نیست انقلاب ‌را به کشورهای دیگر صادر کنیم، اضافه کرد: گروهی از افراد در کشور حاکمیت دوگانه «ثروت یا قدرت» را مطرح می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته برخی از گروه‌ها به صورت صریح جریان امام خمینی (ره) و سخنان ایشان را در قالب انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی تحریف می‌کردند، افزود: رهبر معظم انقلاب هوشمندانه مواضع خود را در زمینه نظام بیان کردند و فرمودند من دیپلمات نیستم، یک انقلابی هستم.‌

عباسی با اشاره به اینکه امروز بزرگان نظام می‌فرمایند نظام بانکی ایران، اسلامی نیست، ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند اگر بانک‌های کشور اسلامی نشود یعنی جمهوری اسلامی ما اسلامی نیست.‌

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان پشت اسم‌های بزرگ پنهان می‌شوند، اضافه کرد: حدود 2 میلیون دانشجوی علوم انسانی در دانشگاه‌ها در حال تحصیل‌ هستند که ‌اینها غیرتوحیدی‌اند.‌

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال کشور بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری فرمودند اگر بانک‌ها دارای ربا باشد، کشور اسلامی نیست.‌

عباسی با اشاره به اینکه تا سال آینده 2 تا 3 هزار برند خارجی در کشور مشاهده می‌شود، تصریح کرد: بورس پدیده‌ای که ذاتش قمار است را باید برای آن چاره‌ای اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری باید پشتوانه و کمک‌کار ولی امر مسلمین در اصلاح امور جامعه شوند، افزود: مردم باید به کاندیدای رای دهند که واجد شرایط باشند و بتوانند نظام پولی و بانکی کشور را اصلاح کنند.

عباسی با بیان اینکه فتنه اصغر فتنه آمریکا و غرب است که خود را حق می‌دانند، افزود: فتنه اوسط جریان تکفیری را در جهان به‌راه انداخت و در حال ایجاد جنگ مذهبی هستند که 30 سال طول می‌کشد.

وی بیان کرد: فتنه اکبر آمده و می‌گوید دیگر ایران مانند شوروی از هم پاشیده نمی‌شود و باید مثل تغییر نظام در کشور چین با ایران برخورد شود.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال کشور با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی برنامه ششم کشور را به دولت پس فرستاد چون این برنامه برپایه اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی نشده بود، گفت: اقتصاد کشورهای غربی در حال فروپاشی است و آنها به دنبال بازار مصرف کشورهای 80 میلیونی هستند تا کالاهای خود را به‌ فروش برسانند.

عباسی با بیان اینکه به اسم اقتصاد مقاومتی در حال پیاده کردن اقتصاد نئوکنزی در کشور هستند، افزود: دولت موضع خود را تغییر نداده و کتاب برنامه ششم خود را ننوشته است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
    0 0
    چرا که نه بالاخره ما وزرائی داریم که کرسنت رو رقم زدندوزیر اقای ب ز و اقای ن که هر کدومشون ثروت خوبی دارند که فقط یکیشون 17 پتروشیمی داره یکیشون 14پتروشیمی داره اصلا من موندم مگه ماغیر از این 31پالایشگاه و پتروشیمی مگه داریم که اینا صاحبش نباشن یا لااقل تو هیئت مدیرش عضو نباشن خوب با این اوصاف غربی ها دیدن وقتی دو نفر میتونن اقتصاد ایرانو دست بگیرن کسی هم صداش در نیاد اونا هم میتونن اقتصادشون رو سرپا کنن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس