کد خبر 526712
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

بر اساس نتایح تازه‌ترین نظرسنجی در فرانسه، محبوبیت مردمی رئیس‌جمهور فرانسه هم‌اکنون به 25 درصد کاهش یافته و در حال حاضر سه چهارم فرانسویان از وی ناراضی‌اند.

به گزارش مشرق، طبق نتایج تازه‌ترین نظرسنجی مؤسسه BVA-Orange برای شبکه iTELE، محبوبیت مردمی «فرانسوآ اوالاند» رئیس‌جمهور فرانسه در ماه ژانویه جاری با کاهش نسبت به ماه‌های قبل به 25 درصد یعنی میزان پیش از وقوع حملات نوامبر گذشته پاریس رسیده و هم‌اکنون 74 درصد فرانسویان از وی ناراضی‌اند.

بر اساس این نظرسنجی که طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه گذشته انجام شده، 74 درصد فرانسویان هم‌اینک نسبت به رئیس‌جمهور کشورشان ابراز نارضایتی کرده‌اند و اعلام داشته‌اند که از عملکرد وی راضی نیستند؛ این در حالیست که در اکتبر گذشته یعنی پیش از وقوع حملات مرگبار پاریس نیز میزان نارضایتی از اولاند 75 درصد بود.

در پی حملات نوامبر گذشته پاریس که طی آن 130 نفر کشته شدند، محبوبیت رئیس‌جمهور فرانسه به 33 درصد رسید اما در ماه دسامبر باز دیگر با کاهش سه درصدی به 30 درصد تنزل یافت.

ولاند هم‌اکنون عنوان نامحبوب‌ترین رئیس‌جمهور جمهوری پنجم فرانسه را یدک می‌کشد و فرانسویان وی را در اداره امور کشور و برآورده کردن انتظارات و خواسته‌ها خود ناتوان ارزیابی می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    یعنی اگر یه هویج رییس جمهور فرانسه بود از این احمق درصد محبوبیتش بیشتر بود بالاخره هویج خواص خیلی زیادتری از این یابو داره .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس