کد خبر 526195
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تا پایان امسال موافقت اصولی برای تاسیس دو شرکت هواپیمایی صادر می شود.

به گزارش مشرق، محمد خداکرمی معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور در ادامه با بیان اینکه برگزاری این اجلاس با دو رویداد بزرگ همچون رفع تحریم‌ها و آزادسازی نرخ پروازهای داخلی برگزار می‌شود افزود: امیدواریم برگزاری این اجلاس با افزایش دو الی سه برابری برگزار شود.

وی ادامه داد: جلسات متعددی برای تعیین حداقل و حداکثری نرخ بلیت پروازهای نوروزی با شرکت‌های هواپیمایی برگزار کردیم و قرار بر آن شده که شرکت‌ها نرخ‌های مورد نظر را به شرکت‌های هواپیمایی ارائه دهند و بعد از آن اطلاع‌رسانی را در این زمینه انجام می‌دهیم.

خداکرمی با بیان اینکه نرخ‌ حداقلی و حداکثری پروازهای نوروزی به زودی از سوی ایرلاین‌ها اعلام می‌شود از ورود 10 فروند هواپیما به کشور تا پایان سال جاری خبر داد.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تا پایان امسال موافقت اصولی برای تاسیس دو شرکت هواپیمایی صادر می شود پس از موافقت اصولی، شرکت ها 6 ماه فرصت دارند تا با تجهیز ناوگان، پروازهای خود را در سطح کشور آغاز کنند.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تا پایان سال چه تعداد هواپیما وارد کشور می‌شود عنوان کرد: تا پایان سال‌جاری حدود 10 هواپیمای جدید در راستای پاسخگویی به ایام پرتقاضای نوروز وارد کشور می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پاشايي ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    بهتر است از دلارهاي آزادشده تحريم ها براي خريد 500 فروند هواپيما ي مسافربري استفاده شود ، زيرا علاوه بر نوسازي ناوگان هوايي بدليل بهبود وضعيت گردشگري ، ايجاد فرصت هاي اشتغال زيادي مي كند . همچنين هيچگونه آثار تورمي ندارد.
  • رحمن ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    چطور نرخ بلیط هواپیماهای خارجی آزاد می شود تا پدر ملت را در بیاورند ولی تجارت خودرو آزاد نمی شود تا مردم بتوانند پول خود را مناسب خرج کنند. دستتان را از روی گلوی مردم بردارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس