کد خبر 526159
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

مسئول سازمان بسیج عشایری گفت: دومین مجمع مرکزی سالانه بسیج عشایری متشکل از نخبگان، فرهیختگان، صاحب نظران و اندیشه ورزان انقلابی عشایر در تهران برگزار می شود.

به گزارش مشرق، سردار علی پاشا محمدی مسئول سازمان بسیج عشایری با اشاره به برگزاری اجلاس نخبگان عشایر بسیج اظهار داشت: خوشبختانه در درون مجموعه‌ بسیج، شخصیت‌های برجسته‌ علمی، هنری، اجتماعی، سیاسی، فعالان اجتماعی و متنفذین در میان مردم کم نیستند و بسیج‌ تا امروز یک مجموعه‌ انسانی رو به رشد و تعالی بوده است.

پاشا محمدی افزود: سازمان بسیج عشایری نیز هم پا و همگام با سایر اقشار 22 گانه و در راستای تحقق اهداف مجمع عالی بسیج، اقدام به تشکل و راه اندازی دومین مجمع مرکزی سالانه بسیج عشایری کرده است.

دبیر مجمع بسیج عشایری اظهار داشت: این مجمع با حضور نخبگان، فرهیختگان و صاحب نظران جامعه عشایر از سراسر کشور برگزار و در قامت یک مجلس کوچک با هدف تبیین و تحقق اندیشه های والای ولی امر مسلمین، کرامت بخشیدن به روند اسلامی شدن جامعه عشایری کشور و کمک به پیشبرد اهداف ماموریتی بسیج جامعه عشایری تشکیل خواهد شد.

وی افزود: این مجمع 4 کارگروه تخصصی دفاعی امنیتی- تعلیم و تربیت- فرهنگی و اجتماعی و اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی را از قبل فعال کرده و این کارگروه‌ها مسئولیت تولید محتوای مجمع را بر عهده دارند و با آمادگی کامل در کارگروه‌ها ایفای نقش می کنند.

مسئول سازمان بسیج عشایری در همین خصوص ادامه داد: محصولی که از همه اقوام، مذاهب و جغرافیای گسترده جامعه عشایری از کل کشور تولید می شود تحت عنوان بیانیه راهبردی سالانه در درون سازی بسیج جامعه عشایری مورد استفاده قرار خواهد گرفت و بخش هایی که به وزارتخانه ها و سازمان های ذیربط و مسئول در قبال جامعه عشایری ماموریت دارند ارایه خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مجمع در 4 بهمن ماه 94 در ستاد سازمان بسیج مستضعفین با حضور سردار نقدی رئیس محترم سازمان بسیج و سایر مسئولین ذیربط برگزار می شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس