پیشکسوت فوتبال گفت: نباید کادر فنی تیم ملی را نابود کرد و انتقادهای غیر منصفانه انجام داد.

به گزارش مشرق، غلامحسین پیروانی در خصوص شکست تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل ژاپن و حذف شاگردان خاکپور از رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: ما در طول 90 دقیقه باید بازی را تمام می‌کردیم. در وقت‌های اضافه خیلی راحت به بازیکنان حریف موقعیت دادیم و بازیکن ژاپن بدون مزاحم توانست به گل برسد.

وی ادامه داد: وقتی تیمی گل نمی‌زند گل دریافت می‌کند. واقعا خیلی متاسف شدم چرا که تیم خوبی داشتیم و فکر نمی‌کنم در سال‌های آینده چنین تیمی به وجود بیاید که تمام بازیکنانش در لیگ بازی کرده‌ باشند.  باز هم می‌گویم ای کاش ما در بازی با قطر نتیجه را واگذار نمی‌کردیم چرا که بازی مقابل کره شمالی به مراتب بهتر از ژاپن بود.

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه مشکل عدم صعود تیم ملی امید به المپیک را چه می‌داند تاکید کرد: مشکل به نام یک نفر است. چهار سال پیش که من در تیم بودم از روز اول دائم می‌گفت این ها به درد نمی‌خورند و فقط نام مربی خارجی را می‌آورد. در زمان ما یک روز هم لیگ را تعطیل نکردند، نمی‌خواهم به خاکپور ایراد بگیرم اما واقعا امسال تدارکات خوبی را در نظر گرفتند.

پیروانی در مورد اینکه آیا مربی داخلی مشکل تیم امید است گفت: وینگادا مگر در تیم  امید چه کاری انجام داد؟! اینگون کوردس مگر چه کاری کرد؟! به نظر من باید کارشناسی درستی صورت بگیرد تا تیم بتواند در آینده موفق باشد. ما بازی خوبی مقابل ژاپن انجام دادیم اما نتیجه را نتوانستیم کسب کنیم.

وی با اشاره به حمایت تمامی مردم و مطبوعات خاطرنشان کرد: برای موفقیت یک تیم چهار فاکتور لازم است اول اینکه باید کادر فنی و مدیریتی همدل باشند. دوم بازیکنان، سوم تماشاگران و چهارم مطبوعات هستند که باید با یکدیگر همدل و همصدا باشند اما با  این شرایط ما چنین ویژگی نداشتیم، نداریم و نخواهیم داشت.

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه قرارداد خاکپور امضا نشد و او به مسابقات اعزام شد گفت: این هم کار قشنگی نبود آیا با مربیان خارجی هم چنین کاری می‌کنند؟! قرارداد دو ساله من 400 میلیون بود که در آن زمان فریدون معینی به من گفت قراردادت زیاد است و می‌خواهیم کم کنیم. این جمله برای من قشنگ نبود. به او گفتم اصلا هیچ پولی به من ندهید اما این حرفها را هم نزنید. به هر حال روز گذشته روز سختی بود و امیدواریم به گونه‌ای نباشد که انتقادها فشار بر روی کادر فنی را زیاد کند. کاری نکنیم که سرمربی تیم نابود شود. کسانی که قلم به دست می‌گیرند خدا را در نظر بگیرند و منصفانه انتقاد کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    مربيان خارجي قبلي نتيجه نگرفتند چون هيچ كدام مطرح نبودند، مربيان داخلي متاسفانه دانش فني كافي براي هدايت تيم ندارند. در صورتيكه براي فدراسيون فوتبال از نظر بودجه و مخارج آوردن مربي مطرح خارجي نظير كيروش مقدور نيست بهتر است هدايت تيم اميد را به آقاي برانكو بسپارند كه شناخت بسيار خوبي از بازيكنان و فوتبال ايران دارد. برانكو سال هاست خودش را در فوتبال ايران نشان داده و مربي با اخلاق و با تجربه اي است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس