سخنان رئیس‌جمهور در همایش استانداران که درباره شورای نگهبان، مورد استقبال رسانه‌های ضدانقلاب از جمله بی‌بی‌سی فارسی، صدای آمریکا، رادیو فردا و ... قرار گرفت و این رسانه‌ها به طور گسترده این سخنان را پوشش دادند.

گروه سیاسی مشرق - سخنان کنایه‌آمیز رئیس‌جمهور در همایش فرمانداران و استانداران بسیار مورد توجه و استقبال رسانه‌های ضدانقلاب از جمله بی‌بی‌سی فارسی، صدای آمریکا، رادیو فردا و ... قرار گرفت و این رسانه‌ها به طور گسترده سخنان حجت‌الاسلام حسن روحانی را پوشش دادند.

سخنرانی جنجالی روحانی چگونه رسانه‌های ضدانقلاب را سر ذوق آورد؟ +تصاویر

رئیس‌جمهور که در این سخنرانی با لحنی اعتراضی و به طرفداری از یک جناح خاص برداشت‌های خود از بررسی صلاحیت‌های داوطلبان نامزدی انتخابات دهم مجلس را مطرح کرد، جملات جنجالی بر زبان راند که برای رسانه‌های ضدانقلاب ارزش خبری بسیار بالایی داشت و به عنوان تیتر یک مورد استفاده این رسانه‌ها قرار گرفت و بر پیشانی و جایگاه اول این رسانه‌ها نشست.

سخنرانی جنجالی روحانی چگونه رسانه‌های ضدانقلاب را سر ذوق آورد؟ +تصاویر

جملات حجت‌الاسلام حسن روحانی که خوراک خبری رسانه‌های ضدانقلاب را تأمین کرد عبارت‌اند از «‌ اگر قرار است یک جناح در انتخابات حضورداشته باشد و یک جناح نه، دیگر به چه دلیل انتخابات برگزار می‌کنیم؟ اگر این‌طور است، نیاز به انتخابات نیست، همان‌ها دوباره تشریف ببرند مجلس. اسم مجلس خانه ملت است نه خانه یک جناح. به معاون اولم گفته‌ام که با شورای نگهبان وارد رایزنی شود. باید مر قانون باشد نه مر سلیقه.» که این رسانه‌ها با اهدافی خاص آن را پررنگ کردند.

سخنرانی جنجالی روحانی چگونه رسانه‌های ضدانقلاب را سر ذوق آورد؟ +تصاویر

حالا رسانه‌های ضدانقلاب می‌توانند با استناد بر سخنان یک مقام بلندپایه ایرانی ادعا کنند که انتخابات جمهوری اسلامی ایران انتخاباتی فرمایشی است؛ ادعایی که همواره آنان مطرح می‌کردند و حال با سخنان رئیس‌جمهور با ذوق‌زدگی برای آن سند و مدرک نیز پیداکرده‌اند و آن را به‌طور جمعی منتشر و در جهت سمپاشی خبری و انحراف افکار عمومی از آن بهره‌برداری می‌کنند.

سخنرانی جنجالی روحانی چگونه رسانه‌های ضدانقلاب را سر ذوق آورد؟ +تصاویر

جالب اینجاست که روحانی در حضور فرمانداران و استانداران که پیش از این با دخالت‌های انتخاباتی پا را از گلیم خود فراتر گذاشته و در کار رد صلاحیت‌ها سخنان مداخله‌جویانه بر زبان رانده بودند، این سخنان را تکرار و به نوعی تایید کرد. فرمانداران و استاندارانی که مجریان انتخابات در استان‌های مختلف هستند و این همایش نیز به سبب آمادگی و هماهنگی مسئولان برگزاری انتخابات تدارک و برگزارشده بود که با این اوصاف دولت در گام اول انتخابات، مداخلات سیاسی را بر کار اجرایی ارجح دانست.

سخنرانی جنجالی روحانی چگونه رسانه‌های ضدانقلاب را سر ذوق آورد؟ +تصاویر

از سوی دیگر دولت خود باید در کیفیت کار انتخابات و وظیفه‌اش اهتمام ورزد اما متأسفانه دیده می‌َشود که انتخاباتی که قرار است برگزار کند را در ابتدا زیر سؤال می‌برد و در رقابتی بودن آن تشکیک ایجاد می‌کند. این در حالی است که دولت یازدهم داعیه اعتدال‌گرایی نیز دارد اما بنابر سخنان رئیس‌جمهور در همین همایش دولت می‌خواهد که معتدلانه عمل کند اما به طرفداری از یک جناح خاص و افراد تابلو دار سیاسی که پیش از این در مجلس ششم و انتخابات سال 88 ماهیت خود را به‌خوبی نشان داده‌اند موضع‌گیری می‌کند.

سخنرانی جنجالی روحانی چگونه رسانه‌های ضدانقلاب را سر ذوق آورد؟ +تصاویر

جالب اینجاست که تاکتیک سیاسی اصلاح‌طلبان تندرو در این زمینه حجمه به وزارت کشور و ثبت‌نام گسترده و بالا بردن هزینه شورای نگهبان در رد صلاحیت‌ها بوده است؛ درحالی‌که این افراد به‌خوبی می‌دانستند با توجه به سابقه سیاه خود قطعاً رد صلاحیت می‌شدند و در انتخابات گذشته نیز پاسخ شورای نگهبان در خصوص بررسی صلاحیت‌های آنان منفی بوده است.

به نظر می‌رسد روحانی در فضای عمومی به دنبال بلند کردن علم مخالفت با اقدامات شورای نگهبان و جذب طیف خاکستری است ولی بر اساس شنیده‌ها، در باطن امر مخالف تأیید صلاحیت اصلاح‌طلبانی است که دولت روحانی را به عنوان «رحم اجاره‌ای» قبول کرده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 66
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 73
  • سیری ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    به خاطر چهارتا رسانه اون وری هر کی هر کاری کرد ریس جمهور منتخب ملت صداش در نیاد!!!چقدر کودکانس تحلیلت.
  • ایرونی ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    آخه مشرق خان سخنان روحانی کاملا درست و منطقیه
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    زمان محمود هم از این ذوق زدگی های رسانه‌های بیگانه دیدیم نمونه اش یکشنبه سیاه
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    یک ساعت تفکر از هفتاد سال عبادت بالا تر است فکر کن بعد سخن بگو
  • محمد ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    بنظرمی رسید اقای روحانی درنطق خودبیشتر به انتخابات توجه داشتندومخاطب ایشان بیشتر افرادهیجانزده وارای انهابودوالاکیست که نداندکه مسیول بیکاری خانمهای تحصیلکرده ووضع نابسامان محیط زیست ربطی به مجلسنداشت وانچه ایشان فرمودنداکثرادردفاع ازگروهی خاص بود
  • یا حق ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    متاسفیم
  • دانشجو ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    نحلیل شما خیلی منطقیه؟؟؟
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    رئیس جمهور، رئیس شورای عالی امنیت ملی هم هست و خود را هم متخصص امنیت ملی هم می داند اما ....
  • م ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    چقدر کودکانست وقتی فکر میکنی هر کی هرجور خاست به شورای نگهبان حمله کنه ! اصل 99 قانون اساسی رو اونوریـا نمی فهمن ولی اینوریا که می تونن بفهمن
  • جواد از یزد ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    مشرق سلام چند وقتیه پا کردی تو کفش روحانی و همش ایراد و بهانه ازش میگیری بابا اینقدر با خبرهاتون مردم را دلسرد نکنید کاش این ایرادات را زمان دولت قبل هم مینوشتی اونوقت باید هر دقیقه یک خبر برای رییس وقت دولت قبل میگذاشتید!!!!
  • مرتضیsk ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    متاسفم رئییس جمهور مملکتم سخنانی فرمودن که برای کشورم هزینه برداشت
  • مرتضیsk ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    مردم که الان 3ساله از عمل نکردن به وعده ها دلسرد شدن در ضمن اگه همون کارای به قول شما اشتباه دولت قبل نبود ، این دولت تا الان چه کاری برای ارائه داشت ؟
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    مشرق جون فیلترشکنت چیه؟؟؟
  • الله ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    رئیس جمهوره نه رئیس یه گروه حرفه دله خیلیارو زد کاشکی مشرق زمانه محمودی هم انقدر نکته بین بودی
  • علی ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    خدماتی که دولت قبل به مردم و مستضعفان ارائه داد صد سال دیگه نه روحانی و نه هیچ رئیس چمهوری ارائه نکرد.خاهشا در مورد دکتر احمدی نزاد حرف نزن و ایشون رو وارد این بازیها نکن که ما بی نهایت از ایشون و دولتشون سپاسگزاریم و راضی.
  • علی ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    اشتباه مثبت دادم. دولت قبل امید دل مستضعفان بود.پس لطفا ساکت.
  • majid ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    یکشنبه سیاه،خانه نشینی،معاون اولی رحیم مشایی و ...
  • عبدالله ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    سکوت تا10اسفندهم میرسه ببینیم بعد برنامه دولت برای ملت چیست؟
  • مهدی از قم ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    فکر شما کودکانه است چون اصلا به فکراتان نمیرسد این صحبت ها برای جلب توجه غربی ها است و اینکه وانمود کنند ما پلیس خوبه هستیم وگرنه که خود اقای روحانی میداند از همه جناح ها در تمام انتخابات ها حضور دارند وگرنه خود ایشان رئیس جمهور نمیشدند در ضمن ژست اپوزیسیون گرفتن هم یه مصونیتی به سیاست مدار میدهد
  • مهدی از قم ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    اقا جواد انتقاد های مشرق از دولت قبل زبانزد خاص و عام بود.دوست عزیز ندانسته حکم نده
  • مهدی از قم ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    اگر نصف انتقادهای که مشرق از دولت قبل کرد از این دولت میکرد تا به حال تعطیل شده بود.اگر یه جستجو کنی بد نیست
  • علیرضا ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    ای ول علی آقا
  • ناصر هشترودی ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    برای خودت متاسف باش
  • ناصر هشترودی ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    چه هزینه ای ؟اونی که با حرفاش تحریم می اورد رفته
  • مجید طلائی ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    با سلام : بهتر است داوری زود هنگام نداشته و بر اساس نتایج قضاوت کنیم . در این شرایط بهترین گزینه صبر و شکیبایی است . به فرمایش امام سجاد : نقد سازنده داشته باشیم و از هرگونه توهین وتخریب یکدیگر بپرهیزیم . مخصوصآ جراید و اصحاب رسانه که الگوی مخاطبین خود بوده و نقش بسزایی در نشر اخلاق اسلامی دارند . شایان ذکر است حضور عقاید متعدد و افکار مستفل در مجلس خبرگان و شورای اسلامن سبب رشد وپویایی آنها شده و بهترین تصمیمها در این فضا اتخاذ میشود عضو جامعه اصناف تهران
  • مهدی ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    به نظر میرسه عملکرد دولت روحانی از همون اول جناح بازی های سیاسی بوده، من یک پیمانکار در آب و فاضلاب روستایی هستم که از اول سال 94 هیچ پولی بابت قراردادم نگرفتم، آقای روحانی بهتره بجای این سیاسی بازی هاش کمی هم به فکر ما باشه که دیگه کارد به استخونمون رسیده.
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    آیا منظور شما از رشد و پویایی فساد و فتنه ی ضد انقلاب است ؟ جای ضد انقلاب در مجلس نیست !
  • فلانی ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    درود بر احمدی نژاد. او خواهد آمد...
  • فلانی ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    ناصر خان اونی که با حرف هاش تحریم می آورد عزت هم می آورد.
  • شریف ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    خدا به شما انصاف عنایت فرماید
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    جناب ايشان با اتخاذ مواضع نادرست ،غير قانوني،جناحي،سليقه اي ،متضاد با ساختار يك عنصر روحاني،خويش بزرگ بينانه و تنش زا هر روز گام جديدي به سوي سلب اعتماد مردم و حاكميت از خود به پيش است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • parsa ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    اولا این حرفا باعث خوشحالی دشمنان هست و اب به اسیاب دشمن ریختن هست ثانیا مگر هر مشکل و انتقاد دشمن شاد کنو باید جار زد ثالثا ایشون که این همه دنبال احقاق حق هستند چرا همچین سخنانی را بعد از فاجعه منا حمله به سفارت ایران در یمن و در جواب اهانت های مکرر اعراب نزدند؟؟؟؟ چرا در مقابل لفاظی های اردوغان جبهه گیری نکردند؟؟؟ چرا در خصوص اینکه چرا باید اسرائیل اتمی باشد و مانباشیم حرف نزد مگه حق همه یکسان نیست؟؟؟ چرا برخی خونها رنگین تر هست حملات تروریستی د. فرانسه را مستقیما محکوم میکنند ولی در لبنان نه خون لبنانی ها رنگ ندارد؟؟؟ همه این موارد وخیلی موارد نشان دهنده این است که این فرد تو کاراش اما و اگر زیاد هست شهادت سردار همدانی را حتی تسلیت نگفت.حرف حق در دنیای بی در و پیکر کنونی زیاده در اخر اینکه ملت دیگر دوست ندارند فتنه گران ونفوذی ها وارد مجلس بشوند با کیف انگلیسی و کیف امریکایی دویست وچهل هزار شهید ندادیم که وا بدیم جلوی قلدری نفوذی ها وغرب.یکم فکر کنید بعد حرف بزنید
  • حسین ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    جواب دندان شکنتو جناب شریعتمداری دادن لطفا اقایون که سنگ این اقا رو به سینه میزنند برن حتما جواب دندون شکن شریعتمداری کیهانو بخونند حال کنند منکه حال کردم واقعا افرین جواب خوب و منطقی به دور از احساسات
  • م الف ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    اصل موضوع را که جناب روحانی بیان کردند ، بچسب! مگر شاخص ما خوشحالی و ناراحتی ، رسانه های بیگانه است!!؟ مردم ما مثل جناب روحانی از این وضعیت و عملکرد شورای نگهبان ناراحت هستند
  • ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    کجاش منطقیه تو منطقه ما فقط اصلاح طلبا تایید صلاحیت شدند/
  • ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    شورای محترم نگهبان به جوسازی ها و جنگ روانی ها توجه نکرده و نمی کند و همچون سدی آهنین در مقابل دشمنان نظام و بوق های تبلیغاتی آن ها مظلومانه اما مقتدرانه به وظایف قانونی خود عمل می کند
  • مجتبی ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    تو همین خیال کودکانت باش که بزاریم ویران کننده ایران دوباره برگردد.
  • امیر ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    حضرت امام ره یک جملۀ گرانبهایی دارد: اگر دشمن برای شما کف زد، بدانید یک جای کار شما اشکال دارد. پس باید مواظب صحبتها بود.
  • هما ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    روحانی واقعا از این فرمایشات مدبرانه ات و امیدی که به جوانان این مردم دادی مچکریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • امیر تبریز اوغلی ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    خداییش ایشون با 200هزار رای پیروز شدن که همشون هم محترمت. شد منتخب ملت.. بعد اختلاف 12میلیون رایی شده بود تقلب... با کیا شدیم این همه میلیون
  • ح ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    برای این حقیر چیزی که عجیب است عدم تمکین افراد اعم از بعضی مسوولین و بعضی از نظر دهندگان است. خیلی عجیب است هیچ کسی نمی گوید قانون عمل شود بلکه می گویند آنی که ما می گوییم قانون است و آنی که ما می فهمیم باید عمل شود. و جالب تر این که در مغز نظرات هیچ تعهد دینی و شرعی وجود ندارد. یعنی تقریبا هیچ فردی از زاویه اعتقاد دینی و مکتبی به مساله نگاه نمی کند.به عبارت دیگرهیچ کس برای حرفهایش حجت شرعی در نظر ندارد و خودش را حجت می داند. اصلا برایش شرع و دین مهم نیست که در این مواقع باید ازنگاه دینی به شخصی مراجعه کرد و حرف او فصل الخطاب و حجت است. گویی اصلا نمی توانند از حزب و گروه و سیاسی بازی و... جدا شوند و بر مبنایی عقلانیت شرعی نظر بدهند.
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    دولت باید از شورای نگهبان حمایت کند نه اینکه تضعیفش کند
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    یک سوال دارم: چرا وقتی اصلاح طلبان رای نمیارن حالا چه از مردم چه از نمایندگان مردم در شورای نگهبان انقد قاطی میکنن؟! شما کی میخواین این دیکتاتوری احمقانه تون رو کنار بذارین؟ چرا روحانی هروقت خودش رای بیاره میشه حماسه سیاسی هروقت خودشو و طایفه اش رای نیارن میشه منتقدین فلانن و بهمان. روحانی خیلی اهل همه پذیری بود چرا تا آبدارچی های توی بوفه دانشگاهها رو عوض کرد؟ ...
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    منتظر بودیم شما تایید کنی!
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    تحریمهایی که دور زده میشد! و حالا تحریمهایی که دو برابر شد و دور زده نشد!
  • ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    داوری زودهنگام نباشه یعنی بعد فتنه؟ یعنی فهم بعد از عاشورا؟ شما که انقد لالایی بلدی یه ذره تو گوش حسن بخونی که مهمترین نهاد مملکت رو مورد تخریب و توهین قرار میده
  • پیام ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    بابا چی شده چرا با هم میجنگید الان وقت این حرفهاست یا همدلی ما؟ الان که سعودی پست فطرت داره میخنده و قهقه میزنه به ریش هممون وقت همزبانی و همدلیه نه پریدن به همدیگه. فقط اتحاد همین و بس الان به این نیاز داریم آخه ساده لوح هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    درود بر روحانی
  • ناشناس ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    تحریمها نتیجه فتنه 88 بود .
  • محسن ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    همه افراد ک اعتدالگر و اصلاح طلبن چرا تندروها بیشتره پیاماشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    اصلاح طلب اصولگرا اینا همش بازیه مشرق نگران نباش خبری نیست
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    این همه اصول گرا رد صلاحیت شدن کسی صدا نمی کنه. اینها همش یه شو رسانه ای برای فشار به شورا نگهبان است
  • گوگولی مگولی ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    این حرف ها از روحانی بعید نیست چون روحانی بدهکار اصلاح طلبان است و همین الان هم بسیاری از افراد جریان مردود سبز، در دولت روحانی وزیر و مدیر هستند. دولت روحانی نخستین دولت چهارساله خواهد بود و به نظر من دیگر رأی نمی آورد.
  • فلاح ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    هر شخصی باید با جایگاه خود آشنا باشد و هر سخنی بر زبان نیاورد.
  • جنبیلی ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    سلام برادران سلام خوبان و دلسوزان خون شهیدان استدعا دارم همه با هم کمک کنید در صدد رفع نا ملایمات و مشکلات مملکت بر اییم این تنشها به صلاح مملکت و مردم نیست تنش مشکلی را حل نمیکند امسال سال همدلی و همزبانی است واقعا بیایید مخلصانه از بیانات زیبای رهبر استفاده کنیم به طوریکه فقط به شکل شعار از کنار ان نگذریم خدا میداند این تنشها و نیشها به صلاح نیست گر چه اینها همه اختلاف سلیقه است و به نظر من طبیعی است و یقین دارم که همه مسولین دلسوز هستند برای نظام انشالله خداوند از همه دلها مطلع است توفیق و رستگاری برای صدیقین و دلسوزان مملکت را از خداوند خواستارم
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    ما ار مجلس خبرگان رهبری میخواهیم که با تمام قدرت جلو زیاده خواهی رئسی جمهور بایستد و اجازه دخالت در انتخابات را ندهد
  • حاج علی ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    غیر قایل انتشار : ۵۹ ، انتشار یافته : ۵۶ (94/11/4 - 12:28) همین همه چی رو مشخص می کنه والسلام على من اتبع الهدى
  • علی ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    آقای مجتبی انگار فراموش کردی از تعدا رایی که دکتر احمدی نزاد در هر دو دوره ای که حضور داشت آورد؟بعد تو میخای نزاری که ایشون بیاد؟! تو در برابر میلیونها انسان و مردم ایران که طرفدار ایشون هستند چیکاره ای؟!
  • علی ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    تازه فهمیدی که تا حالا اشتباه میکردی؟! اگه تعریف تو از دلسوزان واقعی تندرو بودنه؟ آره بدون و آگاه باش که تعدادشون بیشتره.یعنی تو این موضوع رو در دوره های رئیس جهموری دکتر احمدی نزاد با اون اختلاف رای و اون همه طرفدار نفهمیدی؟!
  • امير ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    رسانه اى مثل مشرق نشان مى دهد جقدر جهل در اين رسانه وجود دارد ،فكر مى كنيد طرفدار كشور هستيد ،ولى شما با هدف و يا بدون هدف داريد انقلاب و انسانيت ،و دين را در كشور از بين مى بريد
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    +100000
  • ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    چرا منفیای تو انقدر زیادن؟
  • ساسی ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    0 0
    جیگرتو قربون، زدی تو خال.
  • ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    0 0
    طعنه خوبی بود
  • قاسم ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    0 0
    روحانی وامدار اصلاح طلبانه خودشو مدیون اصلاح طلبان میدونه و این مایه تاسفه.ایشون بعنوان رئیس جمهور مملکت علنا از یه جناح خاص طرفداری می کنه و فکر میکنه مردم نمی فهمند.
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
    0 0
    درود بر شما. روحانی خودش دو ساله که به شدت طرف یک جناح خاص رو گرفته و منتقدانش را به تندرو بودن متهم میکنه. اول میگه انتقاد کنید، تا انتقاد میکنن میگه: بیسواد لبو فروش برو به جهنم! آخه این انصافه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس