جت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ محمدصادق اخوان، معاون مرکز شورای حل اختلاف کشور که در فاجعه منا، دعوت حق را لبیک گفته بود، جمعه همین هفته در صحن مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش مشرق، پیکر مهاجر الی الله، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ محمدصادق اخوان، معاون مرکز شورای حل اختلاف کشور که در فاجعه منا، دعوت حق را لبیک گفته بود، جمعه همین هفته پس از برگزاری نماز جمعه قم تشییع و در صحن مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده می‌شود.

پیکر این مسئول قضایی، پس از گذشت 120 روز از رحلت این روحانی فقید در فاجعه منا، جمعه این هفته با دستان نمازگزاران جامعه شهر مقدس قم تدفین خواهد شد.

پنجشنبه اول بهمن 94، ساعت 14 نمازگزاران مسجد الزهرا شهرآرای تهران که سال‌ها آن مرحوم امامت این مسجد را بر عهده داشت، با پیکر امام جماعت خود وداع خواهند کرد و پیکر آن مرحوم بر دوش دوستدارانش تشییع و جهت خاک‌سپاری راهی زادگاهش قم می‌شود.

جمعه دوم بهمن 94، پس از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه قم، پیکر این مهاجر الی الله از شبستان نماز جمعه قم تا صحن مطهر حضرت معصومه (س) بر دوش اهالی شهر قم تشییع و در صحن مطهر در آغوش خاک مأوی خواهد گرفت.

به همین مناسبت همان روز (جمعه) مجلس بزرگداشتی در قم ویژه خواهران و برادران، پس از نماز مغرب و عشا در مسجد انصارالمهدی (عج) قم واقع در میدان جهاد، خیابان لواسانی (ساحلی)، کوچه شهید دستجردی (15) برگزار خواهد شد.

همچنین یکشنبه 4 بهمن، سومین روز خاک‌سپاری آن مرحوم، پس از نماز مغرب و عشا، مصادف با مجلس بزرگداشتی در تهران،در مسجد الزهرا (س) واقع در شهرآرا، خ پاتریس لومومبا، کوچه 25 است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اخوان از مسئولان قضائی کشور بود که در فاجعه منا، مفقود گردید و حدود یک ماه پیش پیکرش در مکه شناسایی و به کشور منتقل شد. این روحانی شهید منا 120 روز پس از رحلت اش در زادگاهش به خاک سپرده خواهدشد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس