با دستگیری یکی از عوامل اصلی مرتبط با سرویس های اطلاعاتی 3 کشور اروپایی، دو شبکه ماهواره ای اصلی فعال در حوزه های غیراخلاقی تعطیل شد.

شناسایی و تعطیلی دو شبکه ماهواره‌ای فعال غیراخلاقی
به گزارش مشرق، با دستگیری یکی از عوامل اصلی مرتبط با سرویس های اطلاعاتی 3 کشور اروپایی، دو شبکه ماهواره ای اصلی فعال در حوزه های غیراخلاقی و همچنین ده ها صفحه مرتبط با آنها در شبکه های اجتماعی تعطیل شد.

دستگاه های امنیتی پس از ماه ها تمرکز و ایجاد اشراف اطلاعاتی روی عوامل اصلی شبکه تلویزیونی تریپل ای (AAA) در 3 کشور اروپایی، با طراحی و اجرای یک عملیات اطلاعاتی پیچیده، مدیر ارشد آن را در داخل ایران دستگیر کردند.
 
وی که اخیرا و با هدایت سرویس اطلاعات خارجی انگلستان درصدد فروش دو شبکه تلویزیونی در اختیار خود به بی بی سی فارسی بوده، و همچنین ارتباطات کاری مهمی با شبکه جم تی وی داشته است، اقدامات گسترده ای در حوزه مسائل غیر اخلاقی و با هدف تخریب پایه های دینی و اخلاقی جوانان کشورمان را طراحی و اجرا می کرده است.

از جمله این اقدامات می توان به ایجاد شبکه گسترده انتقال جوانان ایرانی به خارج از کشور و درگیر کردن آنها در مسائل غیر اخلاقی و کسب درآمد از این طریق به ارزش بیش از 850 هزار دلار، اداره و راه اندازی 3 کمپانی فساد بزرگ در یکی از کشورهای منطقه با گردش مالی بیش از 500 هزار دلار، ایجاد شبکه جذب آگهی و استخدام مرتبطین در داخل کشور و همچنین اداره بیش از 40 صفحه و پروفایل ویژه در شبکه های اجتماعی مختلف با هدف شبکه سازی در زمینه فساد اشاره کرد.

شناسایی و تعطیلی دو شبکه ماهواره‌ای فعال غیراخلاقیتحقیقات انجام شده نشان دهنده این است که همه این اقدامات با اشراف مستمر سرویس های اطلاعاتی غربی و همکاری برخی دولت های بزرگ اروپایی با هدف تخریب بنیان های ایدئولوژیک ایران اسلامی انجام می شده است غافل از اینکه تمامی این تحرکات تحت اشراف اطلاعاتی کامل چشمان تیزبین سربازان گمنام امام زمان (ع) قرار دارد.  

توجه به این نکته لازم است که هرگونه همکاری به هر نحو با شبکه های ماهواره ای خارج نشین از جمله تولید محصول، جذب و سفارش آگهی یا ارتباطات کاری ممنوع است و مورد پیگیری و برخورد جدی قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    اگر یکی تعطیل بشه 100تا دیگه مثل قارچ سبز میشه بهرحال صدا وسیما اوضاعش خوب نیست و برنامه ایی برای جلب مهاطبین نداره و تعدد پیدا کردن کانالهایش هم تاثیری نداشته است
  • ناشناس ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    چرا اسم این... را نمیزنید مشرق ؟؟؟؟ نکنه میترسی آبروش بره؟!؟!؟!؟؟!
  • حمید ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    باریکلا
  • امیر ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    خیلی ضربه بزرگی بود مثل اینکه که فارسی وان با جم تعطیل بشوند بود. تبریک
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    درود بر پاسداران سپاه اسلام
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    حالا مثلا اگر اسم رو بزنن تو میشناسی؟!
  • ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • علی ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    آخ که جیگرم حال اومد. دست برو بچه های سپاه و سربازان گم نام درد نکنه. مدتها بود که با خودم فکر میکردم که چرا بعضی ازین شبکه های آشغال رو که مرکز فساد هستند رو براش فکری نمیکنند. به هر حال بسیار از شنیدن این خبر خوشحال شدم. اینها کفتارهایی هستند که نوامیس و شرف یک ملت رو طعمه قرار دادند و باید ریشه کن بشن. به امید روزی که شبکه کثیف من و تو رو ببندند.( از طرف یک جوان ایرانی)
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    بهتره برخورد جدیتون رو با اون کله گنده ها و آقازادهدهایی بکنید که با بی بی سی رابطه دارد
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    +1000
  • ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    اجرشون با خدا ما که نمیشناسیم جدی تر تشکر کنیم از همین حا خیلی ممنون! از همین حا بدونین دعاتون میکنیم
  • سعید ج ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    باریکلا....نـــه باریکلا...نــــــــــه باریکلـــــــا
  • محسن ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    آقایان صدا و سیما و دوستان حزب اللهی به خاطر کانالهایی که تو تلگرام دارند تلاشی برای بستن این پیان رسان بیگانه نمی کنند و به خیال خام خودشون دارند از اسلام و انقلاب دفاع می کنند غافل از اینکه صدها کانال پورنو و sex و کانال های ضد دین و ضد انثلاب با شبهاتشون دارند جوانها رو معتاد به دیدن صحنه های فحشا و مرتد وبی دین می کنند. دوستان به خواب خودتون ادامه بدید، ولی بدونید قرآن که شراب را حرام اعلام کرده می فرماید ضررش بیشتر از نفعش است وتلگرام ضررش بیشر از نفعش است تازه 25 تا پیام رسان داخلی است.
  • ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    علت خوب نبودن وضع صدا و سیما چیست؟ دولت با عدم حمایت از صدا و سیما به دنبال چیست؟
  • ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    این نشون میده که مدیران شبکه های ماهواره ای در داخل ایران رفت و آمد دارند ....
  • امیر ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    سلام. در جواب به آقا محسن باید بگم بله برادرتلگرام کانالهای مفید بسیازی داره ولی علف های هرز هم داره که شامل سه مورد است ۱-کانال های غیر اخلاقی ۲-کانالهای تبلیغ ارتداد و کتب ممنوعه ۳-کانالهی شه پرستی و کوروش پرستی -مورد اولی رو که طبق قوانین اکثر کشورها باید مسدود و فیلترکرد. -مورد دمی علاوه بر مسدود کردن نیاز به ضد حمله فرهنگی داره دین شناسان حاضرجواب و با استدلالات قوی باید بتوانند در تلگرام جواب اونها رو بدن و شبهات مطرحه رو بی پاسخ نگذارند -مورد سومی احتیاج به کمی هوشمندی داره. ما هم مثل اونها باید چیزهای جدید رو کنیم و با رویکرد جوانپسندانه و قدرتمندپاسخ بدیم. -اونایی که دارن از کوروش بت میسازن جریانی است که غرب داره کنترل میکنه که از کوروش بت میسازن بعد یکدفعه به حمله اعراب وصل اش میکنن و ایرانی رو از مسلمون جدامیکنن و عرب و عجم راه می اندازن. اولا باید در برابرشون قدری کوتاه بیایم وتاریخ کشور رو بسبک اونا قبول کنیم بعد یادشوم بندازیم که حکومت کوروش روغرب و نمادفرهنگ غرب نابود کرد برین یقه غربو بگیرن که با ساخت فیلم۳۰۰تیشه به ریشه امثال شما داره میزنه امیدوارم محسن اینو بخونه.باتشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس