کد خبر 524861
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

شرکت آئودی که تاکنون همکاری تجاری با ایران نداشته است،«پتانسیل رو به رشدی» در بازار ایران برای خودروهای لوکس می‌بیند.

 به گزارش مشرق، رویترز اعلام کرد: شرکت «آئودی» برای نخستین بار در حال بررسی ورود خود به بازار خودروی ایران است جایی که این خودروساز آلمانی «پتانسیل روبه رشدی» برای خودروهای لوکس پس از لغو تحریم‌ها در آن می‌بیند.

اتاق بازرگانی و صنایع آلمان اعلام کرد، در حالی که ایران پس از سال‌ها تحریم، در حال گشودن درهای اقتصاد خود است، شرکت‌های آلمانی احتمالا قادر خواهند بود 10 میلیارد یورو (10.9 میلیارد دلار) کالا به ایران صادر کنند.

سخنگوی شرکت آئودی بدون توضیحات بیشتر گفت نمایندگان برند آئودی، متعلق به شرکت فولکس واگن درحال حاضر به ایران سفر کردند تا با واردکنندگان احتمالی برای سنجش چشم‌انداز تجارت با ایران مذاکره کنند.

وی افزود: «پتانسیل رو به رشدی در برای خودروهای لوکس در ایران وجود دارد.» آئودی پیش از این هیچ‌گونه همکاری تجاری با ایران نداشته است. زمانی‌که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران روابط تجاری ایران با بازارهای بین‌المللی کاهش یافت، آئودی به عنوان یک برند شناخته شده لوکس ظهور نکرده بود.

شرکت دایلمر، رقیب آئودی نیز پیش از این اعلام کرده بود که بخش خودروهای باری آن تفاهم‌نامه‌ای با شرکت ایران‌خودرو دیزل و گروه ماموت امضا کرده است.

سخنگوی شرکت بی‌ام دبلیو، همتای تولیدکننده خودروهای لوکس آئودی نیز اعلام کرد هرگونه ورود به بازار ایران در آینده «به تحولات سیاسی و اقتصادی بستگی دارد.»
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    چرا چشم طمع!مگه فرانسه از روی حس برادری پژو واسمون اورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس