استاندار همدان گفت: در تایید صلاحیت ها به نظرم اشتباهاتی صورت پذیرفته و نمی توان سوء نیت و سوء نظری را پیش بینی کرد.

به گزارش مشرق، محمدناصر نیکبخت دوشنبه در آیین معارفه مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان افزود: انتخابات در پیش است و انتظار می رود که بنا به فرموده مقام معظم رهبری زمینه و شرایط را به گونه ای مهیا کرد تا حضور حداکثری مردم را در انتخابات شاهد باشیم.
وی بیان کرد: اما با رویه ای که در بررسی صلاحیتها مشاهده شد، احتمال می رود اشتباهی صورت گرفته باشد و شاید این رویه آسیبی به حضور مردم وارد کند.

وی اظهار کرد: شورای نگهبان ورود سازنده و تاثیرگذاری را در این زمینه خواهد داشت و امیدوارم در تجدید نظری که از سوی شورای نگهبان به عمل می آید، شاهد پاره ای از اعاده هایی که در تضییع حقوق برخی از داوطلبان شده است، باشیم.

استاندار همدان تصریح کرد: انتظار این است که دقت نظر بیشتری باشد و با وجود شورای نگهبان و فقهای بزرگی که دارد شاهد تجدید نظر اثر گذاری باشیم.

نیکبخت ادامه داد: به نظر می رسد اشتباهاتی در نتایج بررسی صلاحیتها صورت گرفته چرا که از 60 مورد عدم تایید صلاحیت استان همدان، دلیل 51 مورد آن عدم التزام به مبانی اسلام و نظام اسلامی عنوان شده است .

وی با بیان اینکه در این موضوع به طور قطع اشتباهی صورت گرفته است اضافه کرد: نمی توان گفت که 85 درصد رد صلاحیت ها به این دلیل بوده باشد.

وی اضافه کرد: از طرفی عنوان شد که صلاحیت 72 نفر نیز احراز نشده است یعنی آنها را نشناختیم! در حالی که در یک استان مانند همدان چنین مواردی قابل بررسی است.

استاندار همدان ضمن تاکید بر اینکه با ورود مسئولان در این موضوع, تصوری برای مردم ایجاد نشود که این عدم صلاحیت ها و عدم احراز ها مهندسی شده است گفت: همه مسئولان می خواهیم بنا به تاکید رهبری در انتخابات یک صحنه حماسی ایجاد شود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    قانون حکم میکنه که به نظر شورای نگهبان احترام بگذاریم پس لطفا اینقدر دیگه اظهار نظر نکنید ... چه اصولگرا چه اصلاح طلب رد صلاحیت بشن ...رای شورای نگهبان محترم است.
  • امیر ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    دخالت نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس