با شروع فاز سوم، سرنوشت‌ بسیاری از شخصیت‌های سریال «کیمیا» مشخص می‌شود.

به گزارش مشرق، شهین تسلیمی بازیگر مجموعه تلویزیونی «کیمیا» در خصوص ایفای نقش خود در این سریال 110 قسمتی گفت: شخصیت من در مجموعه تلویزیونی «کیمیا» نقشی بسیار کوتاه است که عمه «کیمیا» را در کنار پسرم «بیژن» که شخصیتی انقلابی داشت، به تصویر می‌کشم.

وی در خصوص حضورش در فاز سوم سریال 110 قسمتی «کیمیا» بیان کرد: در صحبتی که با آقای افشار داشتم، عمه کیمیا در فاز سوم این سریال می‌میرد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «وضعیت سفید» ادامه داد: شخصیت عمه «کیمیا» با توجه به جایگاه و شغل همسرش فردی متشخص و مستقل است که همین مولفه شخصیت من را در سریال «کیمیا» با دیگر نقش‌هایم متفاوت جلوه داد.

تسلیمی در خصوص تفاوت نقش‌هایش در مجموعه‌های تلویزیونی اظهار داشت: نقش‌های من همیشه در قالب عمه، خاله، مادر و یا مادربزرگ بوده است، اما من تمام تلاشم را می‌کنم که برای هر نقش یک تیپی جدید را ارائه بدهم.

وی به همکاری با جواد افشار و محمدرضا شفیعی اشاره کرد و گفت: پیش از حضورم در سریال «کیمیا» در فیلم‌های بسیاری با آقای شفیعی همکاری داشته‌ام. شفیعی از جمله تهیه‌کنندگانی است که امضای خود را در  بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی دارد و به عنوان یک تهیه‌کننده قَدر از او نام برده می‌شود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «مادرانه» افزود: همکار‌ی‌ام با آقای افشار پیش از حضورم در سریال 110 قسمتی «کیمیا» در مجموعه تلویزیونی «مادرانه» و دیگر فیلم‌ها آغاز شد و به جرآت می‌توانم بگویم که افشار از جمله کارگردان‌های انقلابی و صبور در رسانه ماست.

تسلیمی خاطرنشان کرد: بیشتر آثار و فیلم‌های آقای شفیعی را با توجه به فیلمنامه‌های پرمحتوایی که دارد، بسیار دوست دارم. اگر چه نقشم در سریال «کیمیا» بسیار کوتاه بود؛ اما به دلیل آنکه می‌دانستم «کیمیا» جزو پرمخاطب‌ترین سریال‌های رسانه می‌شود، بازی در آن را قبول کردم.

وی از بازخورد و نگاه مثبت بیننندگان به مجموعه تلویزیونی «کیمیا» بیان کرد: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «پشت بام تهران» هستم و زیاد نرسیدم که تمام قسمت های «کیمیا» را ببینم؛ اما با توجه به گفته‌ها و بازخورد مثبت و منفی مردم، مشخص است که اولین سریال 110 قسمتی «کیمیا» دیده شده است و هم بازیگران و گروه کارگردانی حق مطلب را به خوبی ادا کرده‌اند.

تسلیمی در خصوص حضور پر رنگ بانوان در رسانه‌ ملی توضیح داد: امروزه با توجه به پررنگ‌تر شدن نقش زنان در مجموعه‌های تلویزیونی توانستیم که گوشه‌ای از فداکاری‌ها و نقش تاثیرگذار زنان را در برهه‌های تاریخی از جمله انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس را تا اندازه‌ای نشان دهیم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «کیمیا» در پایان به حضورش در دو سریال «غیر علنی» و «دودکش 2» اشاره کرد: در حال حاضر مشغول بازی در دو سریال «غیرعلنی» به کارگردانی جودی به مناسبت ایام انتخابات و مجموعه تلویزیونی نوروزی «دودکش 2» به کارگردانی محمدحسین لطیفی هستم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • 182 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    بیژن در آخر همه ی مال و منال مشفق رو بالا میکشه ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس