پیکر پاک شهید مدافع حرم "محمد زمان صداقت" صبح امروز 27 دی ماه با حضور مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در محله تهرانسر تشییع و در امامزاده ابوطالب جاده ساوه به خاک سپرده شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، "محمد زمان صداقت" از رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون است که هفته گذشته در جریان عملیاتی در نزدیکی حلب سوریه به شهادت رسید.

شهید "محمد زمان صداقت" با 20 سال سن از رزمندگان مدافع حرم افغانستانی است که سه برادر و خواهر دارد. شهید سه ماه گذشته برای دفاع حرم عمه سادات رهسپار سوریه می‌شود و هفته گذشته در نزدیکی حلب به دست نیروهای تکفیری وهابی به شهادت می‌رسد.

پیکر پاک این شهید مدافع حرم صبح امروز 27 دی ماه با حضور مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در محله تهرانسر تشییع و سپس برای انجام مراسم خاک سپاری به امامزاده ابوطالب جاده ساوه منتقل شد.

مراسم خاکسپاری پیکر شهید صداقت ظهر امروز با حضور پرشکوه مردم و افغانستانی‌های ساکن منطقه در امامزاده ابوطالب روستای آدران از توابع شهرستان رباط کردیم برگزار شد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یوسف ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    خدا ربا اهل بیت محشورش کنه این شیعه دلاور افغانستانی را.
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    درود و سلام به این شیر مرد با غیرت شیعه و ننگ بر بی غیرتی ما اف بر این همه جهالت و ننگ و تزویری که جهان اسلام را به کام خود فرو برده
  • احمد ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    خدا همه شهدارو با سید و سالار شهیدان (ع) محشور کنه شما و سایر رسانه ها چرا فقط درباره شهادت مدافعین حرم خبر پخش میکنید، چرا از پیروزیها و افتخاراتشون حرف چندانی نمی زنید. همین طرز کار اشتباه رسانه ای شما و همکارانتون در رسانه های دیگر باعث شده که مردم فکر میکنن خیلی از رزمندگانی که به عنوان مدافع حرم عازم سوریه و عراق شدن شهید شدن و کمتر کسی زنده بر میگرده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس