یکی از مدیران ارشد مایکروسافت به‌تازگی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت «TrustedReviews»، در اظهار نظری اعلام نموده که آیپد پروی اپل، بیشتر به یک محصول جانبی شباهت دارد تا کامپیوتری کامل و این دستگاه، نمی‌تواند به توانمند سازی کاربران و البته افزایش بهره وری آنها، کمکی کند.

 به گزارش مشرق، آقای Dan Laycock، مدیر روابط عمومی بخش «سرفس» از مایکروسافت بیان می‌کند که کاربران به راحتی قادر هستند با یک سرفس، همه امور خود را انجام دهند اما نمی‌توان همین ادعا را در خصوص تبلت بزرگ اپل داشت.
 
وی ادامه می دهد: «مایکروسافت صرفا تمایل دارد تا شما یک دستگاه را با خود حمل کنید؛ گجتی که می‌تواند در نقش کامپیوتر شخصی و تبلت ایفای نقش کند. از آن طرف ولی، آیپد پرو صرفا یک ابزار جانبی و همراه است. استراتژی های دو شرکت تفاوت های بسیاری با هم دارند.»
 
آیپد پرو در نوامبر ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد و در همان زمان معرفی هم بسیاری از تحلیلگران بیان نمودند که از شباهت های بسیار زیادی به سری محصولات سرفس برخوردار است.
 
آقای Laycock، مدیر روابط عمومی مایکروسافت و برند سرفس می گوید:‌ «در مقطعی از زمان، اپل عنوان می کرد که استفاده از قلم های استایلوس به منزله شکست است. ما ولی از همان ابتدا به اینگونه قلم ها باور داشته و می دانیم که مشتریان ما نیز عاشق استایلوس و قلم سرفس هستند. به طور کلی این دو محصول [سرفس و آیپد پرو] با هم قابل مقایسه نیستند چرا که شما در سرفس، با یک کامپیوتر کامل رو به رو هستید و در واقع این محصولات می توانند اپلیکیشن های کلاس دسکتاپ را برای شما اجرا کنند.»
 
اگر به خاطر داشته باشید، چند ماه پیش تیم کوک در مصاحبه ای با تلگراف بیان کرده بود که آیپد پرو می تواند به عنوان یک محصول مستقل مورد استفاده قرار گرفته و کاربران را از کامپیوترهای شخصی بی نیاز سازد. وی گفته بود: «درک نمی کنم با وجود آیپد پرو، یک کاربر چرا باید به PC نیاز داشته باشد.»
 
 منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس