رئیس کارگروه تعامل و رایزنی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: حامیان دولت در شورای انتخاباتی اصلاح‌طلبان حضور دارند.

به گزارش مشرق، محسن رهامی رئیس کارگروه تعامل و رایزنی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عصر امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم ختم دایی رئیس دولت اصلاحات در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار فارس درباره ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان اظهار داشت: ستادی که ما در تهران و مجموعه اصلاح‌طلبان زده‌ایم با عنوان مجمع اصلاح‌طلبان و حامیان دولت است.

وی افزود: حامیان دولت در حال حاضر در مجموعه اصلاح‌طلبان حضور دارند و مهم‌ترین حامی دولت آقای محمدرضا عارف است که ریاست شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را برعهده دارد. بنابراین مجموعا 45 نفر از احزاب مختلف در شورای سیاست‌گذاری انتخابات تهران حضور دارند و تلاش داریم در شهرستان‌ها و استان‌ها ترکیب فقط به اصلاح‌طلبانی که عضو حزب خاصی هستند اختصاص نیابد و هم احزاب اصلاح‌طلب و هم اشخاص موثر در انتخابات آقای روحانی حضور داشته باشند. 

رئیس کارگروه تعامل و رایزنی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: تلاش داریم که خروجی ما در انتخابات آتی شبیه سال 92 باشد بنابراین ما همان روند را با قدرت بیشتر دنبال می‌کنیم.

رهامی مبنی براینکه برخی خبرها حکایت از شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان دارد صحیح است یا خیر؟ گفت: در بین 44 الی 45 نفر نمایندگان احزاب و اشخاص حقیقی در شورای سیاست‌‌گذاری اختلافی وجود ندارد. شاید برخی احزاب بیرون از شورای سیاست‌گذاری این اختلاف را داشته باشند اما این منافات ندارد. در انتخابات شورای شهر سال 92 افرادی لیست دادند این اشکالی ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس