کد خبر 518368
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

منابع نزدیک به خانواده شهید انقلابی عربستانی از شکنجه شهید نمر باقر النمر در حضور محمد بن سلمان جانشین ولیعهد سعودی پرده برداشتند.

به گزارش مشرق، منابعی که خواستند به خاطر مسائل امنیتی، نامشان ذکر نشود، تاکید کردند اطلاعات اولیه که به دست خانواده شهید شیخ نمر باقر النمر رسیده  تاکید می‌کند که محمد بن سلمان جانشین ولیعهد سعودی شخصا بر عملیات اعدام شیخ النمر نظارت داشته و همچنین وی به شکنجه شیخ النمر اقدام کرده و دست و پایش را پیش از اجرای حکم شکسته است.

خانواده شیخ النمر تاکید کردند مقامات سعودی، شهید النمر را در ریاض در کنار یک گورستان متروکه و قبوری که برخی از اعدام شدگان شبکه القاعده در آن دفن شده اند، به خاک سپرده اند. رژیم سعودی خانواده النمر را تهدید کرده است که از گفت‌وگو با رسانه‌ها در این رابطه خودداری کنند.

در این زمینه محمد النمر برادر شیخ النمر گفته است خودداری رژیم از تحویل پیکر شهید النمر به خانواده‌اش، فاجعه دیگری به شمار می‌رود.

از سوی دیگر شبکه النباء از برگزاری تظاهرات گسترده در شهرک القدیح در استان قطیف عربستان در محکومیت جنایت اعدام شیخ شهید النمر خبر داده است.

نظامیان رژیم سعودی همچنین یکی از جوانان معترض شیعی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند، یک کودک هم در این حملات زخمی شده است.

موج تظاهرات و اعتراضات در شرق عربستان همزمان با دیگر مناطق جهان اسلام در پی جنایت آل سعود در به شهادت رساندن شیخ النمر همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    0 0
    یا صاحب الزمان
  • پسر ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    0 0
    درود خداوند بر اهل بیت علیهم السلام و پیروانش لعنت خداوند بر دشمنان اهل بیت علیهم السلام
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    0 0
    مرگ بر آمریکا - آل سفیان و ابولهب و ابوجهل چرا باید بر مقدسترین مکانهای مسلمانان مسلط باشند - پیش بسوی آزادی سرزمین حجاز از اشغال آل سعود ملهد
  • فرهاد ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    0 0
    این یارو بن سلمان عجب آدم حرام زاده ای هست به عنوان جنایتکارجنگی بایددستگیربشه
  • علی ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    هرروز عاشورا هر مکان کربلا ست مرگ بر یزید زمان سلمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس