رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در پیامی شهادت آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان را به رهبر انقلاب، مسلمانان و به ویژه شیعیان آن کشور تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، متن این پیام به شرح زیر است:

در این ایام که دشمنان جهان اسلام سعی در بر هم زدن ثبات در منطقه و فروپاشی وحدت مسلمانان و ایجاد تفرقه در بین برادران مسلمان دارند، وهابیان و ایادی تکفیری خوش گذران و متحجر آل سعود که به نا حق در سرزمین نزول وحی سلطنت می کنند، در اوج خباثت بی‌مانند خود، یکی از علمای بزرگ شیعه را به جرم تروریسم ناجوانمردانه به شهادت رساندند تا برگ سیاهی بر پرونده روسیاهی و یبوست فکری شیوخ مفت خور آل سعود بیفزاید.

شهادت در راه خدا، مصداق تحقق آیه شریفه《و الذین قتلوا فی سبیل الله فلن یضلَّ اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنة عرفها لهم》است، که شهادت، نه نوعی از مرگ، بلکه سعادت و حیات پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است و چنان که مقام عظمای ولایت می‌فرماید: "صف استوار آرزومندان این موهبت و کمربستگان راه جهاد و شهادت در راه اسلام، صفی بلند و بنیانی مرصوص است "

"شیخ نمر باقر النمر" که عمر خویش را در راه احقاق حقوق مردم عربستان سپری کرد، با ردای سرخ شهادت، قامت سبز جان خویش را بیاراست تا جمال زیبای یار را در رفیق اعلی به نظاره بنشیند و خون مطهرش، موجی را برخواهد افراشت و طوفانی به پا خواهد کرد که جز با سرنگونی این نماد حقیقی شیطان در منطقه، آرام نخواهد گرفت.

حاکمان سعودی با این اقدام سعی کردند شکست‌های خود در یمن،سوریه و عراق را پنهان سازند، دریغ از اینکه خون شهدای عربستان و در رأس آن خون این شهید بزرگوار، سراج منیری خواهد شد برای نشان دادن پلیدی تکفیر بر جهانیان و سرآغاز اضمحلال دولت ظالم آل سعود.

شهادت این مصلح بیدارگر و منادی راه حق که آرمانی جز گسترش اسلام ناب محمدی و نشر فضایل الهی نداشت، حاکمان عربستان را در برابر افکار عمومی جهان به پاسخ وا داشته، شمارش معکوس فروپاشی نظام فرتوت سعودی سرسپرده آغاز شده است و ان‌شاءالله عقوبتی سهمگین و عبرت آموز برای ایشان در پی خواهد داشت.

ضمن محکومیت این اقدام ناجوانمردانه و طلب آمرزش و رحمت برای روح بلند آن روحانی مظلوم، مبارز و شجاع، مصیبت بزرگ را به مقام معظم رهبری، همه مسلمانان به وی‍ژه مردم و به خصوص شیعیان آن دیار تسلیت عرض می‌کنم. بی‌شک خون سرخ مجاهد الی الله شیخ نمر و سایر شهیدان عرصۀ مبارزه با وهابیون و جریان‌های تکفیری، ترسیم‌گر اسلام رحمانی و رسواگر چهره پلید خناسان در معرفی اسلام غیرواقعی است. فسیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    سلام : من هم محکوم می کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس