این پیام خوشحال کننده است و البته دلیلی برای افسوس خوردن بخاطر همه سختی‌هایی که بچه‌های ثریا در یکی دو سال اخیر متحمل شدند. حالا با این پیام خواهند فهمید که حمایت مدیران صدا و سیما باید برای چه جریانی در این رسانه خرج شود؟

به گزارش مشرق، پیام تشکر رهبر معظم انقلاب از برنامه ثریا که با موضوع جشنواره فیلم عمار پخش شد، خوشحال کننده و غبطه‌آور است. محسن مقصودی مجری این برنامه این پیام را اینطور در صفحه شخصی اینترنتی خود نقل کرده است:

«از قول من از ایشان تشکر کنید، من امشب خیلی خسته بودم، نشستم این برنامه را تماشا کردم، واقعا لذت بردم، هم آقای طالب زاده، هم مجری جوان و هم سه فیلم کوتاهی که پخش شد جالب بود. از چند نفر اشخاصی هم که آنجا بودند (مهمانها) تشکر می کنم.»

این پیام دقایقی پس از پخش برنامه ثریا در نهم دی ماه از طریق دفتر رهبرمعظم انقلاب به تهیه کننده برنامه ثریا اعلام شد.

خستگی چهارساله ثریایی ها با این پیام از تن به در شد. ثریا و جشنواره عمار همین که خستگی را از تن رهبر عزیزمان برای لحظاتی دور کرده اند افتخار می‌کنند و از محبت ایشان در رساندن این پیام صمیمانه قدردانی می کنند.
آنقدر خوشحالم که نمی دانم چه بنویسم. خدا را شکر»

این پیام خوشحال کننده است و البته دلیلی برای افسوس خوردن بخاطر همه سختی‌هایی که بچه های ثریا در یکی دو سال اخیر متحمل شدند. انگهایی که خوردند، سانسورهایی که شدند، مستندهای فوق العاده ای که ساختند و متهم شدند، با تغییر ساعت پخش تحت فشار قرار گرفتند و در آخر بی خانمان شدند و بی جا و مکان. اینها را اگر بدانی آنوقت بعد از خوشحال شدن بابت این پیام و حسرت خوردن که چرا تو جای آن‌ها نیستی تا شیرینی بدر کردن خستگی از تن رهبرت را بچشی، افسوس هم میخوری که چرا قدر این بچه ها و کارهایشان نباید زودتر شناخته شود. چرا در روزهایی که شومن‌های برنامه‌های زرد و جنجالی روی آنتن زنده هر شامورتی بازی که بخواهند در می‎‌آورند، برنامه‌ای مثل ثریا باید غریب بماند تا وقتی که رهبر مملکت آن را ببیند و تقدیر کند؟ چرا انقدر باید بین بدنه مدیریتی صدا و سیما و رهبر انقلاب فاصله باشد که تا قبل از آن این برنامه خیلی مورد توجه و حمایت مدیران قرار نگیرد؟

اما می‌توان این را مایه امیدواری دانست که احتمالا از این به بعد نگاه مدیران رسانه ملی به این برنامه متفاوت خواهد شد. حتی میتوان زیادی امیدوار شد که احتمالا مدیران رسانه ملی کمی عمیقتر به این پیام تشکر نگاه میکنند و نه تنها از ثریا که از برنامه های اینچنینی حمایت خواهند کرد و از از همین امروز به فکر تولید برنامه هایی با چنین جهتگیری و چنین فضاهایی خواهند بود. میتوان خوشبینی را به حد اعلا رساند و امیدوار بود که این پیام حکم چراغ راه را خواهد داشت برای مدیرانی که این روزها بالاخره اقتدارکی از خود نشان داده‌اند و جلوی سرکشی‌های مجری آب زیر کاهی را گرفته اند و حالا با این پیام خواهند فهمید که حمایت مدیران صدا و سیما باید برای چه جریانی در این رسانه خرج شود.

البته اینها همه امیدواری است و واقعا امیدواریم که همه آنها محقق شود نه اینکه همه آنچه مدیران صدا و سیما از این پیام فهمیده اند خلاصه شود به دستوری که برای بازپخش این قسمت از ثریا در روز بعد داده‌اند!

منبع: هفت راه


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس