کد خبر 517290
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه گروه‌های تروریستی در حماه واقع در شمال این کشور، مناطق جدیدی در حومه این شهر را به کنترل خود در آوردند.

به گزارش مشرق، ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه گروه‌های تروریستی، روستای "رمیله"، و "ام رقیبه" در اطراف "السلیمه" واقع در حومه جنوبی شهر حماه در مرکز این کشور را بعد از درگیری های شدید با تروریست‌های جبهه النصره به کنترل خود در آورد.

در پی این پیشروی ارتش سوریه، تروریست‌های جبهه النصره مجبور به فرار و رها کردن سلاحها و مهمات خود از جمله یک موشک تاو ساخت آمریکا شدند.

ارتش سوریه همچنین عملیاتی منحصر به فرد در روستای "معرتیق" در حومه جنوبی شهر ادلب در شمال این کشور انجام داد که در پی آن دست کم 10 تروریست کشته و 4 خودروی حامل سلاح و مهمات آنها منهدم شد.

جنگنده های روسیه نیز پایگاههای گروه تروریستی النصره در شهر "مارع" و "تل رفعت" و اطراف "اعزاز" در حومه شمالی حلب و در مرز با ترکیه را شدیدا بمباران کردند که در پی آن مراکز فرماندهی و انبارهای تسلیحاتی تروریستها منهدم و شماری از آنها کشته و یا زخمی شدند.

در حومه دمشق نیز درگیری ها بین گروه تروریستی داعش و ارتش سوریه در چندین محور اردوگاه یرموک در جنوب دمشق ادامه یافت و نیروهای ارتش سوریه موفق شدند تلاش تروریستها برای حمله به مناطق نظامی را خنثی کنند.

ارتش سوریه همچنین چندین مزرعه و ساختمان در جنوب شهر "البلالیه" در مجاورت مرج السلطان در غوطه شرقی دمشق را به کنترل خود در آورد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس