سفارت عربستان در تهران در پی شهادت آیت الله شیخ نمر مورد خشم عده‌ای خودسر قرار گرفت و در آتش سوخت.

به گزارش مشرق، سفارت عربستان واقع در نیاوران تهران در پی شهادت آیت الله نمر، مورد خشم عده‌ای قرار گرفت.

عده‌ای به صورت خودجوش و با به نمایش گذاشتن خشم خود و با سردادن شعارهایی علیه آل سعود، این سفارت را مورد هجوم قرار دادند .

این تجمع ها که به صورت پراکنده از ابتدای شب آغاز شد، همچنان ادامه داشت و تجمع کنندگان در حالی فریاد حیدر حیدر سر می دادند که سفارت در آتش می سوخت و شعله های آن به خارج زبانه می کشید.


هر چند پلیس و نیروهای انتظامی سعی در متفرق کردن جمعیت داشتند ولی معترضان به شهادت شیخ نمر همچنان حیدر حیدر گویان در مقابل سفارت این کشور در تهران حضور داشتند. عده ای از آنها اقدام به ورود به سفارت کردند. افرادی که وارد سفارت شده بودند به بیرون منتقل شدند ولی همچنان جمعیت زیادی برابر سفارت حضور داشت. حضور نیروهای امنیتی هم در این میان چشم گیر بود.

سفارت عربستان در تهران مورد خشم عده‌ای قرار گرفت

برای دیدن تصاویر بیشتر روی عکس کلیک کنید

عده‌ای از تجمع‌کنندگان که به داخل سفارت رفته بودند از بالای بام سفارت اقدام به پخش کاغذ در خیابان کردند.

لازم به ذکر است سفارت عربستان در ساعات پایانی شب گذشته تخلیه شده بود و در زمان تجمع هیچ یک از دیپلمات های این کشور در محل سفارت حضور نداشتند.

در حالی که نیروی انتظامی در تلاش برای متفرق کردن تجمع کنندگان برابر سفارت عربستان در تهران بود ماموران شهرداری برای تمیز کردن رو به رو و داخل سفارت حضور پیدا کردند.

با توجه به این تجمع اعتراضی که تبدیل به یک آشوب ضد سعودی شده بود سردار ساجدی نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ برابر سفارت حضور پیدا کرد. همچنین سردار مومنی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی نیز در محل سفارت حاضر شد.

سفارت عربستان در تهران مورد خشم عده‌ای قرار گرفت
برای دیدن تصاویر بیشتر روی عکس کلیک کنید

***

در همین حین اخبار ضد و نقیضی در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن بود که بر التهاب موضوع در بین مردمی که در آنجا حضور نداشتند و از طریق تلگرام حادثه را دنبال می‌کردند می‌افزود.

 لذا یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به شایعات منتشر شده مبنی بر اخراج حسین صادقی سفیر ایران از ریاض در پی تجمع مقابل سفارتخانه عربستان در تهران و ورود تعدادی از معترضان به این سفارتخانه این اخبار را تایید نکرد و این خبر را ساختگی و موج آفرینی دروغ برشمرد.

وی همچنین این خبر که قرار است یک فروند هواپیمای 747 ماهان به منظور بازگشت فوری دیپلمات‌های ایرانی و خانواده‌های آنها به عربستان اعزام شود را نیز تایید نکرد.

این مقام آگاه همچنین خبر منتشر شده مبنی بر دستور دولت سعودی برای تعطیلی سفارتخانه این کشور در تهران را تایید نکرد و اظهار داشت: این اخبار هنوز قابل تایید نیست و در فضای مجازی منتشر شده است.

در این میان اما شایعه به حالت آماده باش در آمدن ارتش و نیروی هوایی سعودی خبری بود که هنوز اصالت آن تایید نشده است.

***

سردار حسین ساجدی نیا که در حاشیه تجمع غیرقانونی گروهی خودسر در برابر سفارت عربستان برگزار شده بود، اظهار داشت: متاسفانه تعدادی افراد خودسر حوالی ساعت 22:20 در مقابل سفارت عربستان تجمع کرده و اقدام به شعار دادن علیه کشور سعودی کردند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: به دنبال این تجمع، عده ای از این افراد اقدام به پرتاب سنگ و کوکتل مولوتف به ساختمان سفارت کردند که باعث آتش سوزی قسمتی از ساختمان سفارت عربستان شد.

سفارت عربستان در تهران مورد خشم عده‌ای قرار گرفت
برای دیدن تصاویر بیشتر روی عکس کلیک کنید

وی با بیان اینکه متاسفانه در این اقدام غیرقانونی و خودسر تعدادی از نیروهای پلیس نیز زخمی شدند، افزود: در جریان این اتفاق تعدادی از این افراد وارد ساختمان سفارت شدند که با توجه به اقدامات پلیس عده‌ای از آنها دستگیر شدند.

حدود ساعت 1:30 بامداد نیروهای پلیس اقدام به متفرق کردن تجمع کنندگان کردند و نهایتا شرایط در اطراف این سفارتخانه به حالت عادی بازگشت و آتش توسط نیروهای آتش نشانی شهرداری تهران خاموش شد.

***

حسین جابرانصاری سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت خارجه ضمن اعلام محکومیت مجدد اعدام ناعادلانه عالم دینی شیخ نمر النمر، بر ضرورت تامین امنیت اماکن دیپلماتیک عربستان سعودی در تهران و مشهد مقدس تاکید و اعلام کرد: وزارت امور خارجه با درک احساسات پاک مردم مسلمان کشورمان، خواستار جلوگیری از هرگونه تجمع در مقابل این اماکن می‌باشد.

وی افزود: پلیس دیپلماتیک مسئولیت برخورد با هرگونه تعرض به اماکن دیپلماتیک متعلق به عربستان سعودی را بر عهده دارد و بر اساس وظایف ذاتی خود برای حفظ نظم عمومی و اعاده امنیت این اماکن اقدام می‌کند.

سفارت عربستان در تهران مورد خشم عده‌ای قرار گرفت
برای دیدن تصاویر بیشتر روی عکس کلیک کنید

***

گفتنیست که از همان ساعات اولیه شروع این آشوب، رسانه‌ها و خبرگزاری‌های غربی و عربی دست به کار شدند و شروع به موضع‌گیری علیه کشورمان کرده و تلاش کردند تا ماهی خود را از این آب گل آلود بگیرند.

سفارت عربستان در تهران مورد خشم عده‌ای قرار گرفت

***

 تجمع عصر امروز در برابر سفارت عربستان با توجه به اخذ مجوزهای قانونی، برگزار می‌شود.

 
{$sepehr_media_1321097_400_300}

گزیده ویدئوها از حوادث دیشب سفارت عربستان در تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 141
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 92
  • محمد ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    2 0
    جز دشمن شاد کنی کار دیگه ای نمیکنید امان از جهل این راهش نبود
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    2 0
    متاسفانه این اقدامات فقط به زیان ایران می باشد و در آخر نیز باید خسارات وارده به سفارت را ایرانی ها پرداخت کنن بهترین کار اخراج کارمند سفارت و به حداقل رساندن سطح روابط بین دو کشور می باشد
  • علی ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    1 1
    این کار اشتباه است و فرصتی برای مظلوم نمایی جنایتکاران آل سعود خواهد داد و قطعا مورد حمایت مقام معظم رهبری نیز نیست. احساساتی شدن عده ای متعصب کوته فکر در حمله به سفارت سعودی به هیج وجه قابل توجیه نیست. زیرا سفارت خانه ها مصونیت دیپلماتیک دارند.
  • محمد ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    2 0
    حکایت بعضی ها این فرموده امام علی هست نادان را یا تندرو میبینی یا کندرو میبینی این کار حماقت محض بود تا کی باید شاهد این حرکات احمقانه باشیم
  • ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    داداش اخبار تکمیلی ؟؟؟!!! سفارتو اتش زدن عکساش هست می خوای بفرستم برات بهتر با این یه دونه کشور رابطه داشتن هیچ سودی نداشت همش ضرر بود رفت پی کارش
  • انتقام خون شهدا ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 1
    الله اکبر الله اکبر زنده باد جوانان انقلابی زنده باد کاش من هم انجا بودم
  • مجتبی7 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    کار درستی نبود.
  • ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 1
    خودسر!!!! اتفاقا کار خیلی خوبی بود از دستگاه دیپلماسی ما که بخاری بلند نمیشه
  • ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    خیلی هم خوب کاری کردن دمشون گرم هر وقت سیلیت زدن بکش تو گوششون که صداش تا صد تا عالم بپیچه زنده باد پوتین زنده باد آزاده های ایران
  • ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    باید عرض کنم سفارت آتش زدن کار صحیح و عقلانی نیست . ما می بایست در مقابل این بی خردی رژِم آل سعود به گونه ای دیگر برخورد کنیم آن هم برخوردی اصولی واز روی منطق نه با حمله کردن به سفارت وآتش زدن اموال آن، این حرکتها در نظام اسلامی ما مردود شناخته می گردد ؛ علی ایحال ملت ایران باید صبوری نشان دهند وبگذارند موضع گیری ایران در برابر اینگونه حرکات وجنایات وخباثتهای دولت عربستان از شبکه وفیلتر مخصوص سیاست خارجه پیش برود چرا که امروز جهان چشمهای خود را گشوده اند تا ببینند ایران چه عکس العملی در مقابل فشارهای امریکا وتحریمهای بعد از برجام از خود نشان می دهد . ما باید در یک جا سکوت اختیار کنیم ودر یک جای دیگر صدایمان را در بلندگوهای رسانه ای بلند کنیم .ما همینکه به امریکائیها گفتیم تونل های موجود در ایران پر است از موشک های پبشرفته فکر می کنم برای مدتی آنان را گیج ومبهوت می کند ومعادلات نظامی آنان بر هم می خورد . باید ذره ذره دشمن را از پا درآورد وبه زانو نشاند 0دولت عربستان عددی نیست این کشور به لحاظ نیرذوی نظامی صفر اندر صفر است آن هم در برابر ایران اصلاً به حساب نمی آیند .زیرا در یک نصف روزی کشورش با خاک یکسان خواهد شد .به این معنا که اضلاً وابداً اثری از عربستان برجا ی نخواهد بود .
  • ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    خیلی هم کار خوبی بود اگه دستگاه دیپلماسی محکمتر برخورد میکرد مردم مجبور به مداخله نمیشدن تو قضیه ی کشتار حجاج چی کردن ؟ هیچی پس بدونین که مردم حق داشتن اگه اینکارو نکنن شیخ زکزکی هم شهید میکنن مردم نمی تونن بشینن و سکوت کنن تا عربستان هر غلطی خواست بکنه
  • ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    شما دوست عزیز از دیدکاه خودت می گویی کار خوبی بود لکن از دیدگاه مصالح نظام وکشور کار چندان پسندانه ای نبود . بله یک جاهایی باید دندان نشان داد که ما از مسولین همین را می خواهیم . آقای رئیس جمهور باید قدرت اسلامی ایران را دائماً با بیاناتشان به رخ گردنگشان وزور گویان بکشاند .
  • حاج مهدی ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 1
    مسئولین نظام بدانند که ملت ایران یک ملت همیشه در صحنه است وخود خوب می داند که چه کار صحیح است وچه کار صحیح نیست . همان کاری را که با سفارت امریکا کردند با سفارت عربستان خواهند کرد .باید با این ملخ خورهای بیابانی برخورد کرد باید بدانند ایران هسته ای با مشت دهانشان را خورد می کند . اگر دست ایرانی های انقلابی به نظامیان عربستان برسد تکه بزرگه گوششان خواهد بود .
  • حاج مهدی ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 1
    پادشاه سعودی بداند ملت ایران انتقام حجاج خود را به موقع خواهد گرفت ، خون در مقابل خون .به خدای محمد قسم منتظر هستیم با شما وهابیها بجنگیم وخون کثیف ونجس شماها را بریزیم .
  • بی نام ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    خودسر؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی باید قبلش بهدشما خبر میدادن که خودسر نشن.... اگهدبه بعضی ها باشه که فقط میخواید محکوم کنید و بقیه رو به افراط و تفریط محکوم کنید... اگه خودتون رو جای خانواده های قربانیان اعدام. منا.فرودگاه.جرثقیل و.... بزارید اصلا همچین حرفی نمیزنید...واقعا انسان به حالتون تاسف میخوره...هر کاری که از دستشون میومده علیه ما کردن اونوقت شما....
  • عبدالله المسکین ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    خودسر !! خجالت داره واقعا....به مردم پرشور و حزب اللهی و غیور میگید خودسر .... درود بر تک تک آنها... ظاهرا انتظار داشتید لبخند زنان برن اونجا تا این اقدام رو محکوم کنن !! البته اون تعداد نخاله ی منافق که از هر جریانی سو استفاده میکنن و آتش میزنن حسابشون جداست و باید حسابی گوشمالی بشن
  • محمد ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    واقعا همينطوره، ديپلماسي خنده و التماس، ثمره اي جز اين نداره
  • هادي هفتكلي ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    وقتي دستگاه ديپلماسي و شخص رييس جمهور كوتاهي ميكنه ، مردم فكر ميكنن لااقل بايد خودشون يه كاري بكنن.بريد به كسي گير بديد كه بلافاصله حوادث پاريس رو تسليت گفت ولي هنوز از خودش و وزير خارجش صدايي در نيومده.
  • tohid ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    که چی بشه آخه ، خب اونا هم همین کار و با سفارت و کنسول ایران میکنن ، نمیفهمن بعضی ها که این دست اقدامات رو معیشت و زندگی شیعیان عربستان تاثیر داره!!!
  • سلام ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    جای ما رو هم پر می کردید. لااقل دولتمردان ایران ارزنی مثل کشور درگیر جنگ عراق عمل کنن در سفارتشو گل بگیرن اینجا به درد اصطبل میخوره ولی به درد سفارت ام داعشیان نمیخوره.
  • شناس ناشناس ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    1 0
    می بینم که همه علیه این اقدام موضع می گیرن... وقتی دولت اسلامی ایران در قبال فوت 700 نفر ایرانی در منا و سقوط جرثقیل هیچ موضع قابل توجه گرفته نشد... عربستانی که با سیاست نفتی خودش خسارت سنگینی را می خواهد به ایران وارد کند دیگه وقتشه که مردم واقعا مسلمان واکنش نشان دهند و موضع قاطع نشان دادن را به دولت یاد بدهند
  • اکبر ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    ایران باید عربستان را به اتش بکشد موشک به چه دردی میخورد اگر حق مظلومی گرفته نشود ایران باید طرح تجزیه عربستان را کلید بزند
  • ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    سعودی ها باید از ایران اخراج بشن و سفارتشون تعطیل بشه .
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    وقتی دستگاه دیپلماسی ما بهتره بگیم دیپلماستی، هیچ اقدامی در مورد جنایات آل سعود نمیکنه و فقط سکوت میکنه خوب معلومه مردم خون شون به جوش میاد
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    باید پرتشون کنیم بیرون این سگا رو.
  • ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 1
    متاسفانه کار واقعا اشتباهی بود
  • ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    وقتی دولت با تمام توان به فکر روح برجام هست و متاسفانه رئیس جمهور ما هنوز واکنشی نشون نداده طبیعی هست که مردم برآشفته بشن.
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    1 0
    آخه تا كي سكوت كنيم ؟! به بحرين لشكر كشيدند و سكوت كرديم از دواعش در سوريه و عراق حمايت كردند و سكوت كرديم يمن رو به خاك و خون كشيدند و سكوت كرديم حاجيان رو به شهادت رساندند و سكوت كرديم حالا هم بنشينيم و ببينيم كه قاتلان علماي شيعه در نيجريه و عربستان با خيال راحت به كارهايشان ادامه بدهند ؟! اين تندبادهاي به گردش درآمده /تسليم رهبرند كه طوفان نميكنند
  • ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    اعتراض مسالمت امیز خوبه و اتیش زدن سفارت به ضرر ایران تموم میشه و توپ رو تو زمین وهابیها میندازه تا در مقابل دنیا بگن ایران به قوانین بین المللی پایبند نیست
  • نجات الله ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 2
    کاش اونجا بودم
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    به نظرم اگر دولت محترم در موضوع دو نوجوان ايراني و فاجعه منا ورود درستي مي كرد و دنبال ماله كشي نبود، اتفاقات ديشب صورت نمي گرفت.
  • سرباز ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    اگر قرار بود منتظر واکنش دستگاه دیپلماتیک کشورمون بمونیم سرمون سفید میشد!!! اگه وزارت خارجمون ومسولان مثل حادثه پاریس انقلابی عمل میکرد اینطور نمیشد.یاحیدر
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    جناب محمد وهابی متاسفم. واکنش مردم را نمی توان خاموش کرد. این نمونه ای از خشم مردم است. تو هم دچار توهم هستی.
  • امین ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    عالی بود آیا بعد از اقدامات عربستان آیا اخراج سفیر عربستان صحیح نیست اول فاجعه فرودگاه جده دوم فاجعه منا سوم اعدام شیخ نمر چهارم کمک به ترویستها در سوریه عراق - پنجم حمله به مردم بی دفاع یمن و هزار جنایات دیگر و فروش نفت به ارزنترین قیمت توهین وزیر امور خارجه
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    دم همه اشون گرم
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    کار خوبی بوده مردم اختیار کشورشون دارند. وطن فروشان مزدور به مصونیت دیپلماتیک و سایر خزئبلات متوسل شده اند. در مقابل تجاوز به کودکان ایرانی در جده و کشتار زائران منا چه میگویی. برو مزدور
  • سیا ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    ما اهل سنت ایران ضمن محکوم کردن این اقدام بزدلانه آل سقوط، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم تا دستوری صادر فرمایند و آل سقوط را به درک واصل نمایم نه احساساتی میشیم و نه تندروی میکنیم فقط گوش به فرمان رهبری هستیم
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    حرف شما درست ولی وقتی دولت ، جرأت چنین کاری رو ندارد ، مردم وظیفه خودشون رو میدونند. مشکل از دولته که تو حادثه های قبلی هم سکوت کرد و اقتدار ایران رو زیر سوال بردند. ظلم رو چشم پوشی کنیم تا روابط حسنه!!!! مون با عربستان خونخوار و پدر داعش، ادامه پیدا کنه؟ ما داریم یا سیاست های دولت در قبال عربستان ، فقط اقتدارمون رو له میکنیم
  • قاسم خوشنویس ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    روزگار مارو همین ملاحظات سیاه کرده ایران باید سفارت خودش رو تعطیل و سفارت عربستان رو شوتش کنه به طرفشون و بگه مبارک خودتون این وهابیها ی حرام زاده لایق نیستند
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    دمشون گرررررررررررررررررررررررررررم خدایا زیاد کن این بچه انقلابی ها رو
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    اون زنده باد پوتین چی بود؟
  • جواب داری قانعم کن ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    شماهایی که دارید به اینها میگید تندرو همون کسانی هستید که اگر زمان شاه بودید به انقلابیون ایران میگفتید تندرو
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    لانه جاسوسی بود اینجا نه سفارت همون بهتر آتیشش زدن مگه عربستان در حق ایرانیا این همه جنایت کرد سیاست مدارای ما کاری کردین جز ساکت موندن؟؟ دم بچه ها گرم
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    دمشون گرم کار خوبی بود اگه اینجوری که بعضی دوستان میگن کار احمقانه کردن پس حمله به لانه جاسوسی کار خود سر و اشتباه بوده وبدون اجازه امام بوده در حالیکه ما می دانیم دیکتاتور عربستان مزدور آمریکا و اسراییل است و وهابی که با اهل سنت فرق دارد
  • kambiz ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    چون این کار از مواضع دولتمون نیست مهم نیست چه بلایی سر سفارت اومده . اینو به سران عربستانی باید بگند خشم مردم رو نمیشه کنترل کرد
  • شاپرک ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    من راضی نیستم یک ریال از پول بیت المال به عنوان خسارت به عربستان داده بشود چهره ی آشوبگران در عکس ها کاملا واضح است آن ها را دستگیر کنید و هزینه خساراتی که وارد کردن ازشون بگیرید
  • یحیی ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    نظر رهبری در رابطه باسفارت انگلیس چی بود این کار را کار درستی نمیدونم
  • فائزه ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    دمتون گرم...وهابياي کثيف بايد نابود شن
  • وحید ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    حمله به سفارت عربستان و آتش زدن آن کار اشتباهی است امّا به نظر من اگر موضع گیری قاطع رئیس جمهور و...ـ که تا الان چیزی ندیده ایم و گذاشته اند برای چهلم شهید نمر ـ می بود، مردم احساس خشمشان را کنترل می کردند؛ الان همه فکر می کنند درباره شهید نمر هم دیپلماسی لبخند و زانو زدن کنار امیر کویت قرار است تکرار شود.
  • ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    دمشون گرم
  • رضا ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    همه چی به نفع عربستان تمام شد با تشکر از شعبون های زمان
  • نام ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    قانون، قانونِ... پشت کردن به قانون، یعنی پشت کردن به اصل نظام... تجمع غیرقانونی یعنی پشت کردن به قانون حاکم بر کشور... دوستانی که مدعی انقلاب و انقلابی بودن هستند، لطفا" با این رفتارهای احساسی تیشه به ریشه ی قانون و در مرحله بعد مشروعیت نظام حاکم نزنند.
  • ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    1 0
    تفرقه انگلیسی
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    1 0
    تجربه ثابت کرده حمله به سفارت ها جز پرداخت جریمه های سنگین و محکومیت های بین المللی و تیره شدن روابط دیپلماتیک فایده ای ندارد. از فردا سعودی ها به چند عنصر و مزدور خود هم دستور میدهند بریزند به سفارت ایران در خاک خودشان و اونجا را آتش بزنند یا اینکه دیگر به ایرانیان هم روادید جهت حج و عمره و...ندهند.
  • صرف جهت اطلاع ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    اینکار اشتباهه! راستی اینکه نظرات غیر قابل انتشار زیاده خوب نیست
  • جلیل ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    این درست همان چیزیست که امریکا و اسراییل و غرب میخوان . یعنی به چالش کشیدن ایران با وارد شدن به جنگ با همسایگان خود . یعنی تضعیف ایران به هر شکل ممکن. هموطنان عزیز با وجود داشتن رهبری فرزانه و شجاع فقط کافیست پشت سر ایشان حرکت کنید . مطمئن باشید ایشان بهتر از من و شما قضایا را رصد میکنند و در صورت لزوم در زمان مناسب پاسخ شیطنتها داده خواهد شد . بعضی وقتها حتی پهلوانها هم سیلی میخورند ولی بنا به ملاحظاتی سر خود را پایین انداخته و میگذرند.در همین رابطه رسانه های معاند {گاردین} اعلام کرده که هم اکنون توپ در زمین ایران است. کمی تفکر کنید . این یعنی سرچوب کردن . یعنی تشویق کردن و دامن زدن به مسئله تا کشانیدن به جنگ. درست است که آل سعود در خط شیطان حرکت میکند ولی هدف ما این شیاطین کوچک نیست.ما دشمن بزرگتری داریم و نباید توان خود را کم کنیم.
  • ناشناس ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    به نظر خوب کاری کردند و شاید این یک تلنگری به دولت بدهد که تا مواضع قاطع و انقلابی در برابر سعودی ها نشان بدهد
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    ولی نصر چندین ساعت پیش از آغاز درگیری ها مقابل سفارت عربستان: اعدام شیخ نمر، استراتژی سعودی ها برای تحریک ایران است
  • یاسر ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    خیلی ادعاشون میشه "برن سوریه با تروریستای عربستانی بجنگن " نه اینکه بیان آب به آسیاب سعودیا بریزن
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    مردم فقط باید تجمع می کردند. ورود به سفارت و آتش زدن و شکستن شیشه های آن اشتباه بود و باعث می شود که عربستان در این ماجرا دست پیش را داشته باشد و می تواند تبعات بین المللی بدی برای ایران داشته باشد.
  • محمد ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    ناشناس شما فکر کن من وهابیم اما این اقدام هیچ سودی برای ما نداشت الان ما محکوم هستیم
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    حداقل دلشون خنک شد
  • ناشناس ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    جاهل تو هستی و اون تفکرات به ظاهر روشن فکرانه تو که فکر میکنی از طری دیپلماسی باید کار رو حل کرد،حادثه ی منا نشان داد که با سعودی ها فقط باید با زبان زور صحبت کرد نه زبان دیپلماسی.
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    لعنت بر آل سعود این شیخ عزیز رامظلومانه وبی گناه شهید کردند
  • هادی ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    این کار مصداق آب تو آسیاب دشمن بود.دستگاه امنیتی باید نمیذاشتن این اتفاق رخ میداد... البته نتیجه ضعف و عدم موضع گیری قاطع و قدرتمند از سوی دستگاه دیپلماسی در باره وقایع بوجود اومده در چند ماهه گذشته بود و کاسه صبر مردم لبریز شد و خودشون اقدام کردند... از قضیه دو نوجوان...اتفاقات دنیای اسلام و بخصوص شیعیان (یادمه در تجاوز به یمن روسیه کمونیست حالا به هر دلیلی تجاوز به یمن رو محکوم کرد اما دیپلماسی ما...در کشتار شیعیان بحرین هم که نطق قابل قبولی ندیدم..در مورد اتفاقات نیجریه هم همینطور موضع قدرتمندی انجام نشد..فقط چرا تو حوادث پاریس خوب بود!!!)در حادثه منا چون پدر و مادرم مشرف شدن و خون دل خوردم هم سکوت دیپلماسی حاکم بود...
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    مردم بدون هماهنگی و اخذ مجوز قانونی طبق قانون حق مداخله ندارند و اینکار اردکشی خیابانی محسوب میشود
  • سعید ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    شکستن شیشه ها و آتش زدن کار درستی نبود ولی اشغال سفارت کار درستی بود. عرصه دیپلماسی عرصه کششششکه هیچ چیز واقعیت نداره و نهایتاً در چندتا بیانیه ختم میشه .
  • رهگذر ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    ای ناشناس حماقتتان تا کجا!!!! آیا با حمله به یک ساختمان و افراد بی دفاع آن ضربه بزرگی بر عربستان زدید؟!!!! با این کار فقط بهانه دست عربستان دادید تا حداقل کاری که می کنند این باشد که بیشتر مردم را تحریم کنند و زیر فشار بگذارند. همین حالا خودت بگو کدام ضربه بزرگتری است؟
  • محمد ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    ناشناس من هیچ تفکر روشنفکرانه ای ندارم اما این زبان زور رو میتونستیم در جای دیگه به کار ببریم مانند تقویت حوثی ها یا تقویت نیروهای مقاومت در سوریه اما با این کار احمقانه الان ما محکوم هستیم و عربستان مدعی !!!!!!
  • محسن ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    درود بر این مردان شجاع و باغیرت
  • گمنام ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    به عقیده شما با این وضع موضع گیری وزارت خوارجه کار دیگری هم می شد کرد؟؟؟ حادثه منــــــــــــــا چی شد، کی پیگیری کرد؟؟؟ جناب ظریف دقیقا کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    دمشون گرم
  • محمد البصیر ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    من نمیدانم واقعا این کارها چیست؟جرا با آن بندگان خدا ایطور رفتار می کنید؟ با شکستن شیشه همه جیز حل می شود؟ یک مشت آدم بیکار به آنجا رفتند و اختشاش کردند
  • ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    1 0
    خودسر؟؟ رفتار انقلابی مردم اسمش خودسر بودنه؟؟؟؟؟ ازت توقع نداشتیم مشرق کشتار و تجاوز به زن و بچه و جوون مردم در سوریه و عراق با حمایت سعودی شهادت حجاج تجاوز به نوجوونهامون شهادت شیخ نمر کشتار مردم بحرین حمایت تمام قد از فتنه ۸۸ برابر هرغلطی که کردن سکوت کردیم دوست مشرقی وقتی جلوی ظلم کوتاه بیای نتیجش فقط ظلم دیدن بیشتر و استکبار ظالمه ..یه جایی باید ایستاد محکم ایستاد و نشون داد هزینه داره این کارا
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    1 0
    خدمتى كه اينها به حكومت فاسد سعودى كرده اند از عهده خود حكومت سعودى هم بر نمى آمد. خون شهيد بزرگوار را هدر دادند
  • ناشناس ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    چرا همه پیغامها را نمیفرستید , این نشانه اشکار سانسور عقاید نیست ......
  • ناشناس ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    ببین فقط همین امسال این سعودی ها چه کارها با ما نکردند،اگر در همون ابتدا خیلی قوی جلوی عربستان می ایستادیم الان شاهد اینگونه حوادث نبودیم،دلیل اینکه مردم دست به این کار زدند این است که مردم دیگه از سیاستمدارها نا امید شدند و خودشان دست به کار شدند،تا دیپلماتها یه تکونی به خودشان بدهند.
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    درود بر مردان شجاعی که این سفارات را به آتش کشیدند مرگ بر آل سعود مرگ بر آل سعود ............. لبیک یا خامنه ای....... تا کی باید این آل حرام را تحمل کرد.............رهبر عزیزم آماد ه ایم لبیک یا خامنه ای
  • ناشناس ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    آقای محمد اگه این کار رو نمی کردیم حق رو به ما می دادند؟؟؟ تا الان که کوتاه آمدیم چه چیزی گیرمون اومد؟
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    به فکر حج رفتی وای بر ما که هر بلایی سرتون بیارند حق دارند مگه فاجعه منا یادت رفته
  • جواب داری قانعم کن ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    تو واقعاً نمیفهمی. تلاش نکن، نمیفهمی دست خودت هم نیست. بشین تا ادامه پیدا کنه. تو نمیفهمی.
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    به صرف حرف زدن و محکوم کردن کاری از پیش نمی رود و عربستان به جنایاتش ادامه خواهد داد اقدام عملی و فوری لازم است
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    ریختن تو سفارت آمریکا خوبه ولی تو سفارت عربستان بده!!!! متاسفم واسه تو و امثال تو که غیرت ندارید...
  • علی صادقی ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    احسنت دمشون گرم
  • احمدخواجوند ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    بدون اينكه متوجه باشيد داريد چه ميگيد ميگوييد خودسر اين حرف فتنه گرهاست اينكارها خون بجوش آمده شهدااست
  • محمدحسین ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    هرکس اتش بکارددوددرو میکند این های نتیجه اعمال نابخردانه وپست ال سعوداست.
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    ایران باید سفارتشو در عربستان تعطیل کنه، این سعودیای حروم زاده براشون مشکل ایجاد میکنن
  • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    من کاری ندارم که از نتیجه کار راضی ام یا نه که البته دلم رو خنک کرد، اما اگه افراد سفارتخونه قبلا اونجا رو ترک کرده بودن میتونم قول بدم که کار کار عوامل خودشونه. تو سفارت انگلیس هم یکهو یه عده ریختن که کوکتل مولوتف بندازیم و فلان و بهمان که قیافه شود هیچ شباهتی که بچه بسیجی های ما نداشت و ناگهان از کجا ظاهر شدن فقط خود سفارت نکبتی شون میدونن.
  • میهن پرست ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    متاسفم برای خودم متاسفم برای مملکتم با همچین مردمانی...چند وقت پیش 500 نفر از هموطنای عزیزمان توسط همین وهابیا قتل عام شدن صدامون در نیومد حالا که یکی از مردمان خودشونو کشتن ببین چه سینه ای سپر کردیم ما...
  • هادی ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    اقدام غیرقانونی و خودسر!!! یعنی گرفتن سفارت آمریکا هم اشتباه بود؟؟؟!!! ضربه ای که اسلام از این قوم نحس خورده اگر بیشتر از آمریکا و انگلستان نباشد کمتر هم نیست. مگر ایران کم ضربه خورده از این خاندان سعودی کاهش قیمت نفت و فاجعه ی منا و... . اینها به حرم نوه ی رسول خدا رحم نکردند. ادامه ی روابط دیپلماتیک با کشور عربستان گناه است آیت الله شیخ زکزاکی در نیجریه و آیت الله شیخ عیسی قاسم در بحرین کم بود که این بلا را سر آیت الله نمر آوردرند. لعنت خدا بر دشمنان اسلام.
  • محمد ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    من نگفتم کوتاه بیاید باید از راه درستش ضربه میزدیم باید تو سوریه و یمن جواب میدادیم بالا رفتن از سفارت هیچ چیزی رو عوض نمیکنه الان با این کار چیزی تغییر کرد؟! الان تیر یک خبر ها داخل و خارج شده حمله ما به سفارت عربستان و اعدام شیخ نمر به حاشیه رفت
  • حسین ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    به شدت از جنایت سعودیها ناراحتم، مطمئناً تمام دنیا ازاین فاجعه متأثرند، و چهره کریه سعودیها با این اقدام برای دنیا افشا شد . اما سعودی ها از این به بعد تلاش خواهند کرد عمل خود را توجیه کنند و بهترین توجیه برای آنان ترتیب دادن حمله های تخریب گرانه به سفارتخانه های آنها در کشورهای شیعه است. چه بسا خودشان هم با استفاده از احساسات شیعیان ، زمینه این کار را فراهم کنند.
  • رضا ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    جواب که دارم ولی تایید نمیشه فقط بدون هزینه این کار امثال شما برای ایران بیشتر از جنایت عربستان شد مطمئن باش
  • هادی ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    اقدام غیرقانونی و خودسر!!! یعنی گرفتن سفارت آمریکا هم اشتباه بود؟؟؟!!! ضربه ای که اسلام از این قوم نحس خورده اگر بیشتر از آمریکا و انگلستان نباشد کمتر هم نیست. مگر ایران کم ضربه خورده از این خاندان سعودی کاهش قیمت نفت و فاجعه ی منا و... . اینها به حرم نوه ی رسول خدا رحم نکردند. ادامه ی روابط دیپلماتیک با کشور عربستان گناه است آیت الله شیخ زکزاکی در نیجریه و آیت الله شیخ عیسی قاسم در بحرین کم بود که این بلا را سر آیت الله نمر آوردرند. لعنت خدا بر دشمنان اسلام.
  • بابک y2j ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    این کمترین پاسخ به فاجعه منا و سقوط عمدی جرثقیل بود!!!دولت گفت پیگیری میکنیم اما کو؟ارامش هم یه حدی داره!!!
  • eagle ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    هیچ کس داخل نبوده خدا رو شکر و گرنه باز ایرانی ها رو بدنام میکردن
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    مردم را ترسو نكنيد. بگذاريد روحيه انقلابي آنها سالم بماند. دولت كه نيستند
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    دلشون خنک شد؟؟ مومن انقلابی با بصیرت !! شما وقتی می پذیرید یک کنوانسیون ، یک قانون و... را باید متعهد باشید راه اعتراض این نیست که خودتون را خنک کنید ، راه های متعددی البته برای خنکی وجود دارد، اگر مرد خنک شدن هستند به سوریه بروند و با عوامل و اجیرهای همین دیکتاتوری بجنگند. فردا رو می بینم که این ابله های سعودی برای خنک شدن درآب های تحت نفوذشان ، یازرگانان ایرانی را دوباره به بهانه حمل مواد مخدر دستگیر و اعدام می کنند ، شما با خنکی تان آتشی به خانه بخشی از این ملت می آورید. ما امروز اعتراض می کنیم، متمدنانه اعتراض می کنیم و برای عربستان خط ونشان می کشیم ، پاسخش را جایی می دهیم که ال سعود فکرش را هم نکند.
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    احمد آقا از خون خودت چند سی سی بزار وسط معرکه! شهدا وظیفه خود را در میدان عمل و جنگ انجام دادند و حق احساس و عقل را با هم ادا کردند.
  • امیر تبریز اوغلی ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 1
    یاشاسن این جونان رو. زیر با ذلت نروید.... از دولت تحقیر ابی برای شما گرم نخواهد شد... واکنش دولت یک لبخند ملیحانه خواهد بود
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    پسر غیرتی فضای سال 57 عواملی که باعث شدن مردم به سفرت برن با حادثه سفارت انگلیس و الان تفاوت داره ضمن اینکه با توجه به تاوانی که الان در مورد سفارت آامریکا می دیم کاش هیچ وقت نمی رفتیم و یک جور دیگه عمل می کردیم.
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    1 0
    اولین نتیجه این کار اینست که جای شاکی با متشاکی عوض شد. متاسفانه
  • احسان ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    40 سال با همین سیاست به کجا رسیدیم? هنوز که هنوز است داریم تاوان گرفتن سفارت آمریکا را می دهیم
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    یه سوال از روشنفکر مابهای غرب پرست دارم چطورامام انقلاب دوم رو فتح سفارت امریکا میدونن چطور پیامبر اولین کار بعد ورودشون نابودی بتهای مکه هستش ما این جانی ها رو که دارن بهت میخندن رو بدون هیچ عکس العملی بزاریم پس غیرتت کجا رفته باغیرت این حد اقل کاری بودکه ازدست مردم بر میومد تو بیشترمیتونی بفرما بسم الله بیا جلو ببینم چه غلطی از دستت بر میاد به جز کامنت گزاشتن و ایراد گرفتن
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    این حرفا مال قبل جنگ. آخه کی میخواید بفهمید جنگ شروع شده!!!
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    1 0
    رهبرمون گفتن که دیگه از دیپلماتهاناامیدشدن یعنی امیدشون به غیرت ملت هاست نه اعتراضات نمایشی دیپلماتیک
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    خجالت نکش بگو سفارت امریکا و اسراییل باید بر پا بودن
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    يه نكته را برايم آشكار شده است. بخشي از كساني كه موج عليه اين نوع اعتراضات خودجوش و حركت هاي مردمي راه مي اندازند و به كل مردم را دعوت به خفه شدن مي كنند همون كساني هستند كه فقط براي كشته هاي چشم آبي جلو اين سفارت خانه ها شمع روشن مي كنند. براي اين جماعت خون ايراني و مسلمان ژشيزي ارزش ندارد هر چند خودشون ايراني هستند. اين هم يك نوع استعمار كه بيشتر استحمار مدرن است مي باشد.
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    بی بخار وقتی تو جده به جوونای مملکت تجاوزکردن چیکارکردی کامنت دیپلماتیک گزاشتی
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    میشه بفرمایید راهش چی بود؟ اگه راهشو بلدید چرا از فاجعه منا به این طرف هیچ کاری نکردید جناب عاقل؟
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    خوش به حال شما که روشنفکر هستید؛ وقتی حجاج در حرم امن الهی امنیت ندارند شما دنبال مصونیت دیپلماتیک هستی؟
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    احمق شما هستی که فکر می کنی سکوت کردن و خندیدن به دشمن راه میانه است؛ شما که حرکات عاقلانه بلدی بفرما از فاجعه منا به این طرف چه کردید که آل سعود پشیمان شده باشند؟
  • حسین ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    ایران باید برای دشمنان اسلام یعنی صهیونیسم و وهابیت و امریکا ناامن بشه تا غلط زیادی نکنن
  • حسین ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    هرموقع عربستان خسارت حجاج رو داد ماهم پرداخت میکنیم.اینقددلتون بحال وهابیای بیرحم نسوزه اونا آدم نیستن والسلام.ادم با آدم باب دیپلماسی رو باز میکنه نه با تعدادی گرگ درنده
  • حسین ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    آقا محمد همون حضرت علی در برابر عمال معاویه که خلخال پای زن یهودی ربوده بودن میفرماید مرد باید از این مصیبت جاداره خون بگریه.بنظرت اگه علی ع بینمون بود با این عربستان بیرحم چه میکرد در یمن و سوریه و عراق و منا و بحرین و عالم کشی وصدها جنایت آیاسکوت میکرد
  • ناشناس ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    اینجا بحث خودی و غیر خودی نیست،مسئله اصلی مسئله اسلام است که هیچ حد و مرزی ندارد
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    مگر همین وهابیون نیستند داعش را به جان مردم عراق وسوریه ولیبی انداختند. مگر این وهابیون سگ پندار نیستند حاجیان مارا قتل وعام کردند به نوجوانانمان تجاوز کردند. ما هرچه قدر درمقابل سعود کثیف کوتاه بیاییم وضع بدتر از این هم میشود. در طول هشت سال جنگ علیه ایران بیشترین کمکها را ال سعود به صدام می کرد. ما باید با وهابیون قطع رابطه کنیم ........چرا دولت ما کوتاه می اید. پوتین چه بلایی سر ترکیه می اورد. ما حداقل می توانیم حاجی نفرستیم. نمدونم چرا؟.........
  • محمد ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    ناشناس 12:36 همون بالا جواب دادم چکار باید میکردیم اما به جای خوندن دهنتو باز میکنی کلی تهمت میزنی خداییش این تکفیر کردن چه معنی میده میشه بفرمایید سود این حرکت چی بود الان موضوع تمام خبرها شده حمله ما به سفارت و شهادت شیخ به حاشیه رفته
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    آره عزیز هر چقدر با منطق حق حاجیان منا رو تونستید اثبات کنید و پس بگیرید از این به بعد هم می تونید. دنیا دتیای قدرت زور و توحشه. چاره ای جز خشونت نیست.
  • محمد ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    1 0
    ناشناس 12:39 بی بخار خودتی تکفیر کردن بدترین چیزه حمله به سفارت افتخار نداره
  • محمد ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    ناشناس 12:37 شما نیت خوانی؟! چون جواب منطقی برای این اعمال اشتباه ندارید شروع به توهین و برچسب زدن میکنید
  • ناشناس ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    دو سال و نیم سیاستمون رو عوض کردیم به کجا رسیدیم؟
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    رهبر معظم انقلاب در ١٦ مرداد ١٣٩١ در ديدار با دانشجويان در تبیین بایدها و نبایدهای آرمانگرایی، در تذکری مهم فرمودند: آرمانگرایی نباید با پرخاشگری اشتباه شود بلکه می توان بدون این مسئله بشدت پایبند به ارزشها و اصول بود. ایشان کنترل احساسات و پرهیز از تصمیم گیری در اوج احساسات را ضروری دانستند و با اشاره به ورود چند ماه پیش دانشجویان به سفارت انگلیس اظهار داشتند: در قضیه اخیر اشغال آن سفارت خبیث، احساسات جوانان درست بود. ولی رفتنشان درست نبود
  • ناشناس ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    اینایی که این کاروکردن یه لحظه فکرنکردن اگه جنگ بشه بااین فقروفلاکتی که مردم باهاش دست وپنجه نرم میکنندممکنه چه بلایی سرشون بیاد....
  • دیده بان ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    تو اصلا اسمت کفره.خخ
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    فعلا تو تو کنج رینگ دارن دیپلماسی ایران رو چپ راست میکوبن وما لبخندمیزنیم
  • رهگذر ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    ناشناس 12:32؛ یعنی مثلاً الان شما خیلی کار شجاعانه ای انجام دادید که رفتید یه خونه که متعلق به سفیر بوده رو آتش زدید؟؟؟!!! اگر واقعاً کار شجاعانه میخواید بکنید بروید رو در رو باهاشون بجنگید وگرنه خب همین کارو مردم عربستان هم که میتونن در قبال سفارت ایران انجام بدن دانشمند!
  • فریب خوردید هاها ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    دعوا نکنید. از این اجتماع و احساسات سوءاستفاده شد. عده ای از داخل خود سفارت و عده ای دیگر در میان جمعیت با عرض معذرت: "دوشیدند". یک بعدش در ترفند عربستان خلاصه میشه، بعد دیگرش به دو انتخابات پیش رو.
  • البرت ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    یادتون باشه هنوز هم قادریم در اجتماعات شما نفوذ کنیم! نبض خاورمیانه دست ماست، اراده کنیم در کشورتان جریان سازی میکنیم.
  • سلام ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    جناب دیده بان به احساسات دیگران توهین نفرمایید
  • سلام ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    داداش چه تفرقه ای؟ این مورد کلا فرق میکنه نمیشه مقابل احساسات جریحه دار شده رو گرفت. اگه بیت الماله که بیت المال ایرانه نه نشستنگاه قاتلان سعودی داعش پرور اسلام برانداز.
  • محمدرضا ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    اسم كوچه اي كه سفارت اين صعودي صهيونيست ها است را كوچه شهيد باقر النمر بگذاريد
  • ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    ضمن محكوم كردن قساوت سعوديهاي ملعون درحق شيخ شهيد ودفاع از همبستگي مردم با آن شهيد سربلند . ولي اگر امت حزب الله تهران با همين هيمنه درمقابل نهادهاي رسمي مرتبط با آلودگي تهران هم بسيجي وار حضور مي بافتند شاهد مرگ مظلومانه تعدادي از مردم تهران درهرروز نبوديم.
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 1
    من نمیدونم که چرا ما باید برای اتیش زدن سفارت جواب همه دنیا رو بدیم ولی عربستان با این همه جنایاتی که کرده کسی کاری به کارش نداره اون از فاجعه منا واینم از کشتن شیخ شیعه ها ..اما چیزی که الان میدنم اینه که دیگه سفارت اتیش گرفته و کاریش نمیشه کرد و اگر هر کشوری مخصوصا عربستان یک لحظه فکر این باشه که بخواد به کشور حمله کنه گردنشونو مشکنیم
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    1 0
    نه برادر در انجام هر کاری زمان و مکان بسیار مهمه اشغال سفارت در سال 58 درست بود و در امسال غلط به دلیل اینکه ان موقعه نهال انقلاب نوپا بود و ممکن بود اسلام و انقلاب سیلی محکمی بخورد ام اکنون این نهال یک درخت تنومند است و نمی توان به راحتی ان را انداخت پس خسارت به سفارتخانه در این برهه از زمان به نفع ما نیست چون جواب عکس می دهد.
  • ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    وای ترسیدم.....
  • مسیح ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    0 0
    هخخخخخخ
  • مسیح ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    0 0
    اون سفارتی ک بهش حمله کردن در واقع همون خاک عربستان بوده به خاک عربستان تجاوز شده
  • اویس ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    1 1
    این کار کار انگلیسی هاست. ملت ما خیلی فهیمن و از اینجور حماقت ها نمیکنند
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    0 0
    بنظر من مقام معظم رهبرى در فاجعه منا وقتى عربستان را تهديد به برخورد قاطعانه و جدي كرد اونها ترسيدن و كمى همكارى كردن بابت تحويل اجساد. در نتيجه عربهارو بايد از قدرت ايران ترساند در غير اينصورت بايد منتظر اتفاق بعدي از سمت عربستان باشيم.
  • یاسر ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    عزیزم اول باید همه چیزو سبک سنگین کنی بعد نظر بدی...اینونمیگم آتش زدن سفارت کفار عربستانی کار درستی هستش اما چون حس خانواده های داغ دیده ی منا رو هم نمیدونم نظر دهی روبرعهده ی اونا میذارم و با اوناهم نظر خواهم بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس