کد خبر 516815
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

عطریانفر عضو ارشد حزب کارگزاران بار دیگر تاکید کرد که علی لاریجانی اصولگرا را به عارف اصلاح‌طلب ترجیح می‌دهد.

 به گزارش مشرق، کارگزاران سازندگی که به تعبیر محمد عطریانفر به نوعی خود را حزب محوری در جناح موسوم به اصلاح‌طلبان می‌داند، در تداوم رویکرد تحقیرآمیز خود نسبت به محمدرضا عارف شخصیت سیاسی برجسته اصلاح‌طلبان و از چهره‌های نزدیک به محمد خاتمی، تاکید کرد که لاریجانی اصولگرا را به عارف اصلاح‌طلب ترجیح می‌دهد.

محمدرضا عطریانفر عضو ارشد حزب کارگزاران که به ریاست عارف در شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان معترض بود در مصاحبه‌ای با از روزنامه‌ اصلاح‌طلب آرمان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از نظر مدیریتی بین آقای عارف و لاریجانی کدام یک برای ریاست مجلس مناسب‌تر هستند؟ گفته در نگاه اول آقای لاریجانی به دلیل اینکه تجربه موفقی در مدیریت مجلس داشته و نسبت به سازوکار پارلمان و مشکلات آن آگاه‌تر است، نسبت به آقای عارف که تجربه پارلمانی نداشته‌اند مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

عطریانفر پیشتر نیز درباره ریاست عارف بر شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفته بود که کارگزاران محوریت عارف‌ را نمی‌پذیرد و در جایی دیگری با بیان اینکه "اصلاح‌طلبان فراوان مثل عارف دارند" نسبت به سرلیستی احتمالی عارف در انتخابات آتی واکنش نشان می‌دهد و از طرفی دیگر به ریاست عارف در شورای سیاست گذاری که به گفته برخی اصلاح‌طلبان با نظر خاص خاتمی انجام شده، تن نمی‌دهند.

پیشتر همین روزنامه اصلاح‌طلب آرمان در گفت‌‌وگو با کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران به نقل از او در دفاع تمام قد از علی لاریجانی نوشته بود: دکتر لاریجانی از شخصیت‌هایی است که در مساله برجام اثبات کرده که منافع ملی را بر منافع حزبی و گروهی ترجیح می‌دهند و امروز بسیاری از افراد می‌گویند ایشان صلاحیت چنین سمتی (ریاست مجلس) را دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس