بازیگر معروف هالیوود اخیراً در اظهاراتی اعلام کرد: مسلمانان به سیاه پوستان آمریکایی جدید تبدیل شده اند و هدف هر روزه نژاد پرستی در کشورهای مختلف قرار گرفته اند.

 به گزارش مشرق، «ساموئل جکسون» بازیگر مشهور هالیوود اظهار داشت: هم اکنون مسلمانان همانند مردمان سیاه پوست آمریکایی که مورد اجحاف و ستم واقع شده و می شوند، مورد ظلم واقع شده اند و دائما حقوق آن‌ها زیر پا گذاشته می شود.

این بازیگر معروف هالیوودی با اشاره به حوادث تروریستی پاریس و کالیفرنیا آنها را راه حلی برای ایجاد اسلام هراسی بین مردم معرفی کرد.

وی سپس در خصوص حادثه تروریستی کالیفرنیا گفت: من امیدوارم این حادثه تروریستی توسط افراد دیوانه ای رخ داده باشد، چراکه این تروریست ها اگرچه نام اسلام را با خود یدک می کشند، ولی با این اقدام خود نوع نگاه به مسلمانان را دچار انحراف کردند و سبب تخریب چهره مسلمانان شدند.

در این حادثه تروریستی یک زوج افراط گرا با گشودن آتش به روی مردم، ۱۴ تن را کشته و ۲۱ تن دیگر را مجروح کردند.

جکسون که همبازی گلف «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا است، در مورد اظهارات توهین آمیز اخیر وی مبنی بر ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا، خاطر نشان کرد که او در مورد سخنان ترامپ هیچ کاری نمی تواند انجام دهد ولی این سخنان را انزجار آمیز توصیف کرد.

این بازیگر ۶۷ ساله سیاهپوست در حالی این سخنان را اظهار داشت که ماه جاری، مسلمانان در صدر اخبار رسانه های آمریکا و انگلستان قرار داشتند و هر روز مورد اهانت و بی احترامی قرار گرفتند.

حمله به مسلمانان و مساجد، پس از سخنان توهین آمیز دونالد ترامپ، در ایالات مختلف این کشور رو به افزایش گذارده است.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس