با حضور وزیر ارتباطات، رییس جدید پژوهشگاه فضایی ایران معرفی شد.

به گزارش مشرق، با برگزاری مراسمی در پژوهشگاه فضایی ایران رییس جدید این پژوهشگاه با حضور دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و دکتر بهرامی رییس سازمان فضایی ایران معرفی شد. در این مراسم دکتر حسن کریمی مزرعه شاهی رییس پیشین این پژوهشگاه مورد تقدیر قرار گرفت و دکتر حسن حدادی‌پور به عنوان رییس جدید این پژوهشگاه معرفی شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اواسط آبان ماه طی حکمی، دکتر حسن حدادپور را به عنوان «سرپرست پ‍‍‍‍ژ‍وهشگاه فضایی ایران» منصوب کرده بود.

دکتر حسن حدادپور، استاد و محقق نمونه دانشگاه صنعتی شریف در حوزه هوا فضا و دارای دکتری مهندسی مکانیک - طراحی کاربردی از دانشگاه تهران است.

رییس جدید پژوهشگاه فضایی ایران معرفی شد+عکس

پژوهشگاه فضایی ایران در سال 1389 در راستای مصوبه شورای عالی اداری مبنی بر منفک شدن سازمان فضایی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و انتقال آن به زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری و ادغام چندین پژوهشگاه و پژوهشکده تحقیقات فضایی با مجوز شورای گسترش آموزش عالی تشکیل شد.

این پژوهشگاه ذیل سازمان فضایی ایران فعالیت دارد که از بهمن ماه ۱۳۹۳ بر اساس ابلاغیه جدید شورای عالی اداری مجددا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتقل شده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    فقط پست هست که رد و بدل میشه خروجی صفر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس