کد خبر 514954
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

نامزد محترم! برای پیروزی در جنگ با تکفیری ها چه برنامه ای داری؟ نامزد محترم! برای پیروزی در جنگ تبلیغاتی با سعودی ها و عثمانی ها چه برنامه ای داری؟ نامزد محترم! برای پیروزی در جنگ اقتصادی با جبهه استکبار چه برنامه ای داری؟

عکس/ سؤالات جدی مردم از نامزدهای انتخاباتی
گروه فضای مجازی مشرق - احمد بابایی در اینستاگرام خود نوشت:  دقت کردید؟ در انتخابات کشورهایی که درگیر جنگ هستند، اصلی ترین موضوعی که در میزان رأی مردم آن کشورها اثر میگذارد، موضع نامزدها در مورد جنگ است. حتی اگر آن جنگ، جنگ مستقیم نباشد و به تعبیری دیگر حتی اگر آن جنگ، جنگ «نیابتی» باشد، موضعگیری نامزدها درباره «جنگ»، برای مردم مهم است و در احتمال پیروزی انتخاباتی مؤثر خواهد بود.
.
دقت کردید؟
در کشور ما که سالهاست درگیر جنگ مستقیم است، نامزدها در تبلیغات انتخاباتی خودشان، غالبا کاری با «جنگ» ندارند! حالا به هر دلیل...
شاید چون موضع مستقلی ندارند! شاید چون قائل به وجود جنگ نیستند! شاید به این امر، منفعلانه نگاه می کنند و می دانند داشتن موضع انفعالی و اظهار این موضع، رأی شکن است! شاید...
.
اما...
بهتر است که یکی از سؤالات جدی مردم از نامزدها همین باشد:

نامزد محترم! برای پیروزی در جنگ با تکفیری ها چه برنامه ای داری؟
نامزد محترم! برای پیروزی در جنگ تبلیغاتی با سعودی ها و عثمانی ها چه برنامه ای داری؟
نامزد محترم! برای پیروزی در جنگ اقتصادی با جبهه استکبار چه برنامه ای داری؟
نامزد محترم! برای پیروزی در جنگ با قاچاقچی های مواد مخدر... برای پیروزی در جنگ با رانت خواران... برای پیروزی در جنگ با فقر و فساد و تبعیض... برای پیروزی در هر جنگی که مردم ایران را درگیر کرده چه برنامه ای داری؟


اصلا اجازه بفرمایید حرف آخر را عرض کنم:

نامزد محترم! اصلا «برنامه ای به غیر از برنده شدن در انتخابات داری!!؟»

عکس/ سؤالات جدی مردم از نامزدهای انتخاباتی

گاهی وقت ها از نوع رفتار اهالی سیاست و نامزدهای انتخاباتی، میتوان نتیجه گرفت که این «رجال!» فرقی با «اشباه الرجال» ندارند... از بسکه هستند و نیستند!!

کسانی که «هستند و نیستند» به درد گرهگشایی از کار ملت نمیخورند.

ملتی که برای دفاع از حرم اهلبیت، جوانان خود را هدیه میکند... ملتی که در زیر فشار تحریم، تحمل میکند... ملتی که در مقابل بی ادبی ابرقدرت ها نمی ترسد... لیاقتش بیشتر از این است که نمایندگی اش به عهده «اشباه الرجال» باشد...

خون شهدای مدافع حرم را گواه میگیریم و به پشتیبانی همین خونهای مقدس، نامزدهای شکم سیر و بی برنامه را از عاقبت ظالمان میترسانیم:
نامزد محترم!
اگر غیرتت، اگر شهامتت، اگر درک و فهمت، اگر زمان شناسی و بصیرتت، و اگر عقلانیت و تدبیرت به اندازه «شهدای مدافع حرم» نیست، لطفا از غضب ملت بترس و خودت را وارد میدان انتخابات نکن!!
نامزد محترم!
ملتی که برای دفاع از حرم اهلبیت، جوانش را هدیه میکند تحمل «اشباه الرجال» را نخواهد داشت...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس