پس از گذشت ۵ سال از تاسیس شبکه «من و تو»، سرانجام پرده از روابط سازمانی این رسانه مستقر در لندن با رژیم صهیونیستی برداشته شد.

 به گزارش مشرق، بر اساس این گزارش در سال‌های فعالیت این شبکه، اسناد مختلفی از وابستگی آن به موساد و پیگیری اهداف آن به زبان فارسی منتشر گردیده بود، اما مسئولان این شبکه برای پیشگیری از پیامدهای  احتمالی علنی شدن این رابطه که می توانست آن را به تعطیلی بکشاند، به تکذیب این رابطه می پرداختند.

جهت گیریی‌های شبکه من و تو در تحلیل و تبیین وقایع و رویدادهای جهانی که با رویکردی کاملا منطبق با اهداف رژیم صهیونیستی دنبال می شود  رسما من و تو را به "بولتن تصویری" این رژیم تبدیل کرده است.

اختصاص ویژه برنامه پر شمار با محورهایی چون معرفی فلسطین به عنوان سرزمین اصلی یهودیان و به رسمیت شناختن کشور جعلی اسرائیل، تعریف و تمجید از ارتش و تسلیحات رژیم صهیونیستی،  نشان دادن این رژیم بعنوان یک کشور(جعلی) آزادیخواه، معرفی کماندو‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی بعنوان افرادی زبده و کارآزموده و در حال جنگ در برابر تروریسم بین المللی برای کسب آزادی، حمایت از کشتار مردم بی دفاع فلسطین و مشروع خواندن غصب خانه و اموال فلسطینیان، سنگ تمام برای کالاهای اسرائیلی، معرفی اسرائیل بعنوان قدرتمند‌ترین کشور(جعلی) خاورمیانه و طلایه‌دار اقتصاد جهانی،  تبلیغ صنعت فرهنگی این رژیم با دعوت از خوانندگان و هنرپیشگان ترویج سبک زندگی و مد اسرائیلی و... گوشه ای از خدمات این شبکه به ظاهر فارسی زبان اما در واقعی عبری به رژیم صهیونیستی می باشد.

اما در این میان با اتمام دوره فعالیت پنهان این شبکه در مسیر تعیین شده از سرزمین های اشغالی، مدیر این شبکه با انجام مصاحبه با کانال 10 اسرائیل رسما آغاز فعالیت‌های مشترک خود با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

کیوان عباسی در این گفتگو با ادعای وارد شدن نام وی به یک لیست سیاه که از ورود وی به خاک ایران جلوگیری می کند، افزود: " من کاملا تحت حمایت انگلیس هستم و می خواهم به دنیا بگویم که من به عنوان یک ایرانی شهروندان اسرائیلی و کانال های اسرائیلی همکاری کنم."!

پخش مشترک برنامه‌های «من و تو» از کانال ۱۰ اسرائیل+عکس

وی در ادامه با انجام یک مصاحبه مشترک با مدیران کانال 10 اسرائیل با خبرگزاری "والا" [از رسانه های مطرح صهیونیستی]، با تمجید از اشغالگران سرزمین فلسطین می گوید:" می گوید: «بر این باور هستم که مردم اسرائیل بهترین مردم جهان هستند و همین واقعیت مرا واداشت تا در یک تولید مشترک با کانال 10 به توافق برسیم!»

مسئولین کانال 10 اسرائیل نیز در این گفتگو نگرانی های منطقه را علت کلید زدن چنین همکاری بیان کرده و گفتند: « این همکاری بین کانال 10 اسرائیل و شبکه من و تو در تولید برنامه ای که همزمان در هر دو شبکه پخش می شود، صورت می گیرد.»

 
به نظر می رسد دلیل انتخاب برنامه "شبکه نیم" برای علنی شدن رابطه ارگانیک شبکه "من و تو" و رژیم صهیونیستی را در بی پروا بودن این برنامه در توهین به مقدسات دینی و مسئولان جمهوری اسلامی ارزیابی کرد.

اما نکته مهم در این میان دلیل انتخاب "کانال 10 اسرائیل" برای این موضوع است که با اندکی تامل در نوع برنامه های این شبکه و اسامی سهامداران آن می توان پاسخ این سوال را دریافت.

با نگاهی به برنامه های در حال پخش از کانال 10 اسرائیل می توان شباهت های فراوانی در نوع انتخاب برنامه های سرگرمی اعم از مستند، موسیقی، پخش فیلم و... آن با شبکه من و تو پی برد.

این کانال تحت مالکیت شرکت ریجنسی می باشد که سهامدار اصلی آن فردی با نام "آرنان میلشان" می باشد.

پخش مشترک برنامه‌های «من و تو» از کانال ۱۰ اسرائیل+عکس

آرنان میلشان (به زبان عبری: ארנוןמילצ'ן؛ زاده 6 دسامبر1944) در شهر ریخووت  که در آن زمان تحت قیمویت بریتانیا بوده است به دنیا آمد. او تهیه‌کننده اهل اسرائیل است که تاکنون تهیه‌کنندۀ بیش از 130 فیلم بلند بوده است.


او با ثروتی بالغ بر پنج میلیارد و صد میلیون دلار به عنوان یکی از میلیاردهای دنیا از سوی مجله فوربس معرفی شده و صاحب شرکت ریجنسی (مرتبط با تولیدات فیلم و سرگرمی است) می باشد. شبکه 10 اسرئیل نیز توسط این شرکت تاسیس و مدیریت می شود. او همچنین بنابر اعلام رسمی خود یکی از مهره های اصلی عملیاتی سرویس جاسوسی رژیم اشغالگر قدس در سال های 1960 تا 1980 بوده است.

به گزارش فارس، آرنان میلشان پس از دریافت مدرک دانشگاهی خود از دانشکده اقتصاد لندن، ابتدا در شرکت پدر خود که مربوط به تولید کود بود فعالیت نمود که بعد از مرگ پدرش مدیریت این شرکت را به عهده گرفته و آنرا تبدیل به یک شرکت موفق کرد. این شرکت بعدها به عنوان بخشی از مجموعه بزرگ «لاکام» که یک سازمان فوق امنیتی جاسوسی است که وظیفه تهیه فناوری و مواد برای برنامه هسته ای رژیم صهیونیستی و دیگر برنامه های محرمانه این سازمان را بر عهده دارد، تبدیل شد.

پخش مشترک برنامه‌های «من و تو» از کانال ۱۰ اسرائیل+عکس

فعالیت های جاسوسی او در زمینه هسته ای و تجارت سلاح ابتدا توسط دکتر ریچارد کلی اسمیت در سال 1985 افشا شد اما این موضوع در هاله ای از ابهام قرار داشت تا اینکه در سال 2011 مئیر درون ( نویسنده و خبرنگار یهودی)  و جوزف گلمان اسناد غیر رسمی از زندگینامه میلشان را در کتابی به عنوان « محرمانه- زندگی مامور مخفی که تبدیل به سرمایه دار هالییود شد» منتشر کردند. دو سال بعد در سال 2013 مستندی با عنوان « اودا»  در شبکه دو اسرائیل پخش شد که در آن میلشان در جلوی دوربین مستندات موجود در کتاب را تایید کرد که بازتاب گسترده ای در سطح بین المللی داشت که از مهمترین این تاییدات می توان به اعتراف خود میلشان اشاره کرد که گفت " من از ارتباطات خود برای پیشبرد آپارتاید در آفریقای جنوبی در قبال دریافت اورانیوم برای کمک به برنامه هسته ای رژیم صهیونیستی استفاده می کردم".

این افسر ارشد امنیتی موساد اعتراف کرد که حوزه ماموریتی وی در راستای خرید قطعات برای ساخت و حفظ توپخانه هسته ای رژیم صهیونیستی، مدیریت حساب های مورد حمایت این رژیم و شرکت های صوری که برای تامین نیازهای خاص منابع مالی فعالیت های جاسوسی در خارج از سرزمین های اشغالی در حال فعالیت بودند، بوده است.

روابط وی با مسئولان رژیم صهیونیستی به حدی گسترده و عمیق است که شیمون پرز اینگونه ملشیان را توصیف کرد: "اون  مردی خاص است. او کسی است که خودم او را زمانی که در وزارت دفاع مشغول به فعالیت بودم، به استخدام دراوردم و در طول این سال ها فعالیت های زیادی که در مسائل بسیار اساسی مرتبط با فعالیت های دفاعی و عملیات های اطلاعاتی، نقش بی نظیری ایفا کرده است"

با مشخص شدن ماهیت سهامدار اصلی کانال 10 اسرائیل و نقش وی در فعالیت های مختلف برای بقای این رژیم جعلی، اکنون می توان به دلیل اصلی انتخاب این شبکه برای همکاری مشترک با شبکه من و تو پی برد. روابطی که به نظر می رسد در سال‌های آینده ابعاد مختلفی پیدا کرده و در تهیه و پخش یک برنامه طنز موهن متوقف نخواهد شد!
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    1 0
    برنامه های تلویزیون خودمون جذاب نیست و کم کاری مسوولان متاسفانه مشهوده اما من و خانوادم هرگز حاضر نیستیم دزد عقاید و میکروبی مثل من و تو و امثالش وارد خونه ما بشن.
  • مخلوق خدا ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    عقده مطرح شدن مونده رو دل نتانیابو من تو یا من اون ما دوتا هیچکدوم هرچی میخای اسمشو بزار فقط یجا باشه واس زباله ها نتانیابو دار دسته واس مطح شدن به هرحال وحوش یجوری باید خودشونو ادم نشون بدن
  • مهدی ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    1 0
    تو تصویری که از سایت کانال ده اسراییل گذاشتید تبلیغ بامیلو چیکار میکنه؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس