کد خبر 514051
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰

فاصله دقایق ۷۵ تا ۸۵ بازی پرسپولیس برابر پدیده برای سوشای مکانی دو روی یک سکه بود وقتی که از آماج حملات سکوها فرار کرد و آرام و متین چمن ورزشگاه ثامن را با یک اخراج شیک ترک کرد.

به گزارش مشرق، سوشا مکانی این فصل بالا و پایین های زیادی را به چشم دیده و تجربه های عجیبی را پشت سر گذاشته. از شروع لیگ با سه جلسه محرومیت(!) تا درگیری های گاه و بیگاه و خداحافظی های اینستاگرامی و کلین شیت هایی که پرسپولیس را به رده چهارم جدول رسانده و پیراهن سوم تیم ملی را هم برایش به ارمغان آورده.

بازی با پدیده در مشهد اما برای سوشا و یارانش که مدت ها بود طعم شکست را نچشیده بودند آن طور که باید پیش نرفت و تا آخرین دقایق هم رکورد نخوردن بیش از یک گل آنها پس از ۱۰ هفته شکسته بود و هم رکورد نباختن پس از این مدت در معرض خطر. یک همکاری سوشا - بنگری دیگر در یک ششم پایانی بازی کافی بود تا تیم برانکو که سراپا حمله برای رسیدن به گل برتری بود همه داشته هایش را با یک گل به خودی از دست رفته ببیند و سه امتیاز را تقدیم حریف کم بضاعت مشهدی کند. ۱۰ دقیقه بعد کار برای قرمزها  روی یک ضدحمله می رفت که غم انگیزتر هم شود اما سوشا از دروازه اش بیرون آمد و جلوی دبل مهدی خیری را گرفت تا ضمن خریدن یک کارت قرمز به جان تیمش را به بازی برگرداند. رفتار آرام سوشای غالباً پرخاشگر هم بعد از اخراج جالب بود، جایی که شاید خودش هم می دانست کار چندان بدی نکرده و خطایی به قیمت یک گل برای تیمش انجام داده.

فاصله فرش تا عرش برای او فقط ۱۰ دقیقه بود و بعد از این صحنه بود که پرسپولیس یکپارچه به حملات خود ادامه داد تا در نهایت در دقیقه ۹۳ و با شوت "آپاچی وار" رضاییان به گل ارزشمند و تساوی خود دست پیدا کند و همین گل باعث شود سوشا که با لقب "آقای گل" پس از گل های اول و دوم پدیده توسط تماشاگران شماتت شده بود محور تعریف و تمجیدهای برانکو در مصاحبه بعد از بازی قرار بگیرد. جمله تاریخی مکانی پس از بازی معروف سال ۸۸ پرسپولیس و استیل آذین شاید اینجا پربیراه نباشد، وقتی که گفت عزت و ذلت دست بنده ها نیست و خدا اون بالاست!

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    در فاصله ای که بنگر روی توپ اثر گذاشت، واکنش برای دروازه بان سخت بود و اشتباه در اون گل رو نمیشه تقصیره مکانی انداخت.
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    این بابا باس فوروارد میشد نه گلر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس