یکی از سؤالات افکار عمومی نحوه زندگی شخصی رهبر انقلاب بوده و بر همین اساس، چگونگی تهیه مایحتاج اولیه ایشان نیز از موضوعاتی است که بسیاری از مردم علاقمند به دانستن آن هستند.

گروه سیاسی مشرق محمد حسین صفارهرندی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره بی توجهی هاشمی رفسنجانی به تذکرات رهبر انقلاب درباره وضعیت سخت معیشتی مردم می‌گوید: رهبر انقلاب اوایل سال ۷۰ به آقای هاشمی گفته بودند که زندگی مردم دارد خیلی سخت می‌شود و گرانی‌ها طاقت مردم را بریده است. من با ادامه سیاست‌هایی که منجر به فقیرتر شدن مردم می‌شود، موافق نیستم. (آن موقع سیاست‌هایی را در قالب حذف یارانه‌ها دنبال می‌کردند)

رهبر انقلاب فرمودند: من مخالفم.

آقای هاشمی گفته بودند یک عده‌ای می‌آیند جوسازی می‌کنند و به شما می‌گویند. شما قبول نکنید. این‌طورها نیست. وضع مردم خوب است.

رهبر انقلاب می گویند: این چیزی که می‌گویم از اینجاست که خانواده خودم برای خرید می‌روند و یافته‌های خودمان است؛ این‌طور نیست که کسی برای ما خبر آورده باشد. فرزند من و خانواده من خودشان می‌روند و خودشان خرید می‌کنند. نان می‌خرند. ماست می‌خرند و می‌فهمند که قیمت امروز نسبت به دیروز عوض‌شده است.

برخی از آقایان مسئول هستند که سال تا سال قیمت و نرخ‌ها دستشان نیستند برای این‌که هیچ‌وقت، تو هیچ مغازه‌ای پیدایشان نشده است و در زندگی عموم مردم نیستند و معلوم است که با این وضع خبردار نیستند. بعضی وقت‌ها برخی خبرنگارهای زرنگ رسانه‌ای هم هستند که گاهی اوقات سؤال می‌کنند که فلان چیز الآن چه قیمتی دارد و طرف مسئول هیچ‌چیز نمی‌داند.[1]



[1]- گفتگوی نسیم با صفار هرندی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 72
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 48
  • ناشناس ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    ما بین سالهای 68 تا 76 که هاشمی رئیس جمهور بود اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم خیلی بد بود و نرخ تورم به 50 درصد رسید بدون اینکه حتی یک ریال یارانه به کسی پرداخت شود .
  • مسافر ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    رهبر انقلاب بهش گفته داره به مردم فشار میاد، آقایی که اهل تفریح کیش و سد لواسونه گفته نه شما نگران نباشید وضع مردم خوبه؛ وقتی اونجوری تو جماران زندگی میکنی مشخصه از حال و روز مردم خبر نداری برادر هاشمی
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    مرگ بر محمرضاشاه پهلوی مرگ بر شاه معدوم آل سعود
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    سلام و صلوات و فیوضات پروردگار عالم بر رهبر و سید و سرورم امام خامنه ای مدظله العالی
  • ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    1 0
    نوکرتم درد وبلات توسر ملک سلمان
  • ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    خدایا غاقبت این مملکت و مردم را به خیر کن. آمین
  • ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    1 0
    نرخ تورم در دولت یازدهم هم 50 در صد است اونوقت میان و میگن نرخ تورم رو اوردیم تک رقمی کردیم و از رکود عبور کردیم و ...
  • ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
  • ناشناس ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    1 0
    خدا سایه رهبری را از سرمان کم نکند
  • حسین عبدل زاده یزدی ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    خدایی زمان هاشمی گرانی بودیااحمدی نژاد بادادن یارانه ؟ خداعالمه
  • احمدي ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    البته آن زمان بنزين 80تومان بودالان بااين يارانه مزخرف شده1000تومان باوجودجنگ وضع مردم خيلي خوب بودالان فقط ادعاست
  • ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    اشتباه هاشمی در افزایش سرمایه گذاری های عمرانی ، مولد و زیر ساختی بود مثل پتروشیمی...نفس عمل درست بود اما سرعت آن زیاد که عامل افزایش تورم و فشار اقتصادی به مردم بود اعتقاد به اینکه یکدهه باید فدای دهه بعدی شود از اشتباهات محرز هاشمی بود...البته افزایش تورم در دولت نهم و دهم بدلیل سرعت و افزایش سرمایه گذاری مولد و ساختاری نبود بلکه بدلیل بی برنامه گی ، چاپ پول بدون پشتوانه و کلنگ زدن پروژه های بسیار که بدون کار کارشناسی و سلیقه ای آغاز شده بود و سرو ته آن معلوم نبود شکل گرفت...نمونهبارز آن پروژه های وزارت راه در زمان دکتر بهبهانی بود که خسارات سنگینی را تحمیل نموده . نزدیک به 3 هزار طرح عمرانی نیمه تمام از گذشته به دولت یازدهم ارث رسید از این تعداد 50 پروژه در ردیف طرح های بزرگ عمرانی قرار دارند که تنها برای اتمام این تعداد بیش از 110 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
  • علیرضا ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    شما دوست عزیز فراموش کردین که دقیقا اون سالها بخاطر تبعات 8 سال جنگ تحمیلی و هزینه هایی که به کشور متحمل شده بود اون تورم و گرونی طبیعی بود!! دقیقا فاصله زمانی 84 تا 92 با وجود بیشترین درامد دولت متاسفانه سخت ترین دوره زندگی بوده. اینها رو نمیبینید یا همینجور یه حرفی پروندید؟؟؟
  • علیرضا ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    واقعا بخاطر این طرز تفکرات متاسفم! تا زمانی که رئیس جمهور بود لقب سردار سازندگی رو گرفت برعکس احمدی نژاد که..!! حالا دوستان فرصت عقده و انتقاد رو فراهم د یدن و دارن حسابی میترکونن!!
  • ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    درزمان آیت اله هاشمی رفسنجانی هم سازندگی بعداز جنگ بودهم وضع زندگی مردم خوب بود .منصفانه قضاوت کنیم اوضاع الان دولت به اصطلاح تدبیر وامیدرا با ان زمان.آقای هاشمی بازوی رهبری و یاروفادار ایشان هستند
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    قربونت شم اقا سواره که از پیاده خبر نداره
  • محمد مرادی مهروئیه ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    1 0
    واقعا این سوال همه بود -خیلی محبوبی خامنه ای
  • بیسیمچی ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    خانواده هاشمی فرزندان ایشان وقت یکه مردم در تنگ دستی بودند پی تفریحاتی مثل سوارکاری بودند که همین الان هم برای مردم عادی خیلی گران و ناممکن است.
  • ناشناس ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    قربون آدم چیز فهم
  • رستمیان ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    1 0
    سلام و صلوات و فیوضات پروردگار عالم بر رهبر و سید و سرورم امام خامنه ای مدظله العالی خدا سایه رهبری را از سرمان کم نکند
  • شكوهي ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    1 0
    سلامتي امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف و مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي مدظله العالي صلوات
  • چچچچ ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    شما حتما یه دکتر برو
  • بردیا ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    فرزند من و خانواده من خودشان می‌روند و خودشان خرید می‌کنند. نان می‌خرند. ماست می‌خرند. فرزندان ... چطور؟
  • داراب حمیدفر ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    حقوقی که میگیرم به پنجم ماه نمیرسه! تازه یارانه رو هم میگیریم دیگه خسته شدیم به قرآن.جای اینکه دنبال مقصر بگردید و تقصیرات رو گردن همدیگه بندازید یه فکری بحال مردم بدبخت بکنید. بهتر مسولان خودشونو جای ما بزارن ببینن که از پنجم ششم تا آخر ماه با دست خالی و با عائله و مستأجری چطوری میشه زندگی کرد!!!!
  • داراب حمیدفر ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    حقوقی که میگیرم به پنجم ماه نمیرسه! همه میره برای اقساط وام های بانکی با سود وحشتناک بدون ربا!! و قرض و بدهکاری. تازه یارانه رو هم میگیریم دیگه خسته شدیم به قرآن.جای اینکه دنبال مقصر بگردید و تقصیرات رو گردن همدیگه بندازید یه فکری بحال مردم بدبخت بکنید. بهتر مسولان خودشونو جای ما بزارن ببینن که از پنجم ششم تا آخر ماه با دست خالی و با عائله و مستأجری چطوری میشه زندگی کرد!!!!
  • دانشجو ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    تو هنوز زنده ای نروژی؟ خخخ
  • ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    آقای هاشمی بازوی رهبری و یاروفادار ایشان هستند
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    در زمان احمدي نژاد وضع مردم خيلي خوب شد ! الان مشرق مي خواست اين موضوع را ثابت كنه !؟
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    اما همه چیز تو محل ما خیلی ارزونه ...مخصوصا گوجه ... کافیه یه سر بیاید نارمک
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    آهای مسئولین خواب آلود و بی اعتنا به وضعمردم به فرمایشات رهبر عزیز دقت کنید : برخی از آقایان مسئول هستند که سال تا سال قیمت و نرخ‌ها دستشان نیستند برای این‌که هیچ‌وقت، تو هیچ مغازه‌ای پیدایشان نشده است و در زندگی عموم مردم نیستند و معلوم است که با این وضع خبردار نیستند. بعضی وقت‌ها برخی خبرنگارهای زرنگ رسانه‌ای هم هستند که گاهی اوقات سؤال می‌کنند که فلان چیز الآن چه قیمتی دارد و طرف مسئول هیچ‌چیز نمی‌داند
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    اگر رهبر رخصت بدند مردم ... دار ودستشان رو مياندازيم....
  • sardar bisar ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    جانم فدای سید علی خامنه ای
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    سلام و درود بر رهبر دلسوز و فرزانه و عزیز مان خداوند ایشان رانگه دارد که بسیار دقیق هستند
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    جدیدا ماشین ها دوگانه سوز شدن شما هنوزم دارین از بنزین استفاده می کنین؟!
  • سید دکتر محمود ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    دوستانی که منفی دادید یا سنتون نمیرسه یا آلزایمر دارید یا خودتون رو به خواب زدید زمان هاشمی به مراتب از دوران حاج محمود بدتر بود
  • سید دکتر محمود ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    1 دعوت نامه بفرست ماهم باییم
  • سید دکتر محمود ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    جفتشون مثل هم بودند
  • ناشناس ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    تنها میراث دوران سازندگی،رواج اشرافی گری،افزایش فاصله ی طبقاتی،فساد مالی،اداری و اقتصادی و... هرچی کشور میکشد دست آورد اون سیاستها بود که بجای استقلال اقتصادی کشور رفت به سمت الگوی اقتصادی سرمایه داری مبتنی بر بخش خصوصی که اقتصاد ایران را تبدیل به اقتصاد بیمار کرد و نتیجه ی آن ظاهر شدن امثالی مثل شهرام جزایری،بابک زنجانی و... در عرصه ی اقتصاد بود و حذف نیروهای ارزشی و انقلابی در عرصه ی مدیریت بوده است.
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    افرین
  • علی ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    لقب سردار سازندگی رو هم خود دوستان با این دم و دستگاه تبلیغاتیشون به خودشون دادن و تبلیغ کردن وگرنه کی در زمان هاشمی میشد علیه ایشون حرف زد؟ همونجوری که الان هم با همون دم و دستگاه احمدی نژاد رو میکوبن!!!
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    بعضی آقایان هرگز درد دردمندان را درک نمی کنند
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    جناب علیرضا اولا که هیچوقت به اون حد نرسید 42 درصد بود محض اطلاع! دوما اینکه اون سالها نبود و دو سال آخر بود که همین حضرات نامه دادن به کاخ سفید برا اینکه ایران رو تحریم کنن. سوما اینکه تو همون دولت هم راهدور زدنش رو خوب فهمیدن و فشار خاصی نبود مگه برا کسانی که میرفتن تو کار دلار و طلا که یکشبه پولدار شن.
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    جناب علیرضا اون لقب رو کی غیر خودش به خودش داد؟! الانم خیلی ها به خودشون مگین مدبر و آخر دیپلماسی و نهایت عزت ملی خب؟! حالا یعنی هستن؟
  • فوق تخصص ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    جانم فدای رهبر
  • لازمی ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    نرخ تورم زیاد مهم نیست قدرت خرید مهم است الان نرخ تورم افت کرده اما رکود شدید داربم.
  • ناشناس ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    عزیزان این اقایون مسئول اول به فکر جیب خودشان هستند اگراضافه موند ...رهبرمعظم انقلاب توصیه میکنند کو گوش شنوا
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    صفار خان دوران شما وهاله نور همه چیز گل وبلبل بود !!!!
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    چرا این حرفها را الان می گید ؟؟//
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    امان از هاشمی و دار و دستش. امان از باند بازی های سیاسی موجود در ایران که مث کنه چسبیدن به این ملت مظلوم
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    امان از هاشمی و دار و دستش. امان از باند بازی های سیاسی موجود در ایران که مث کنه چسبیدن به این ملت مظلوم
  • ناشناس ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    علیرضا کوچولو ما در زمان جنگ تحمیلی تورم نداشتیم و اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم "نسبتا"خوب بود چطور بعد از جنگ که باید اوضاع بهتر بشود بدتر شد ؟!
  • ناشناس ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    تورم دوران هاشمی به علت اجرای سیاست اقتصاد لیبرالی توسط ایشان بود که باعث له شدن مردم زیر چرخهای اقتصاد سرمایه داری شد .
  • ناشناس ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    سردار اشرافیت .
  • ناشناس ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    دولت هاشمی فقط سد میساخت که بیشتر آنها هم نیمه کاره رها شد و به دولتهای بعدی رسید اما در دولت دکتر احمدی نژاد طرحهای عمرانی بسیاری اجرایی و عملیاتی شد و در صنایع هسته ای و هوافضا و موشکی و پتروشیمی و فولاد و سیمان و غیره خیلی پیشرفت کردیم .
  • ناشناس ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    حجت الاسلام هاشمی .
  • ناشناس ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    فتنه 88 فتنه اکبر بود .
  • ناشناس ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    هاشمی تو استخر و سونای نهاد ریاست جمهوری بوده و از اوضاع معیشتی بد مردم خبر نداشته است !
  • ناشناس ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    دمت گرم .
  • مجتبي ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    سرگذشت و اعمال آقاي هاشمي اينو نميگه.ايشون اگه توانشو داشت بازوهارو قطع ميكرد.ايشون بازوي... به مملكت هستن و در حال حاضر بازوهاشون از توان افتادن و دليل اين ناتواني اينه كه مردم ايران آگاه شدن و بصيرت تشخيص دوست از دشمن رو به دست آوردن.
  • محسن ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    این اقایونی که دارن از هاشمی دفاع میکنن اصلا میدونن تز اقای هاشمی که خودشونم علنا دارن اعلام میکنن چی هست ؟!؟ این جمله هاشمی یه : اگه بعضی مردم ضعیف لای چرخ دنده های اقتصاد له بشن برای حرکت کشور اشکال نداره . دوستانی که دارین از مشکلات اقتصادی و نرسوندن حقوق گله میکنین یه خبر خوش دیگه هم در راهه !!! اقایون برای بودجه امسال طرح دادن جوونای زیر 30 سال رو میشه کمتر از حداقل حقوق تصویبی دولت بهشون حقوق داد . و این یعنی حقوق همه از زیر 30 سال تا بالای 30 سال اروم اروم کم خواهد شد ...... از افتخارات دولت تدبیر و امید هست که تا جایی که میتونه به اقشار ضعیف و حقوق بگیر جامعه فشار بیاره مثل بت خودش جناب هاشمی ... متاسفم که خیلی از ماها هر چی بیشتر فشار رومون بیارن بیشتر طرفدارشون میشیم . خلایق هر چه لایق
  • ناشناس ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    دمت گرم گل گفتی .
  • افشین ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    سلام.من چهل سال دارم همیشه دوس داشتم ازدواج کنم و خانواده تشکیل بدم از نوجوانی دارم خرج کش خونه هستم کار کشاورزی میکنم دام هم مختصری دارم خلاصه مدام کار میکنم اما فقط همون خرج خونه رو میتونم بدم واصلا نمیتونم پول جمع کنم برای ازدواج خداوکیلی اهل هیچ چیز هم نیستم نه سیگار نه مشروب نه تریاک نه رفیق باز هیچی سالمه سالم یکی به من بگه من کی باید ازدواج کنم با کدام درامد با کدام پول اخه این مسولین کجا هستند کی باید به داد من و امثال من میرسند
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    کاش کمی عقل چاشنی احساسات می شد
  • مجتبي ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    دمت گرم
  • میروسلاوا ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    فتبارک الله احسن الخالقین!!!!!!
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    راستش رو بخواید من اهل خرید منزل نیستم و حتی نمیدونم قیمت نان چقدر است .
  • ناشناس ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    فتنه 88 معلوم شد چه کسی یار ولایت و چه کسی دشمن ولایت.
  • سید محسن ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    آفرین تازه مسلمان انشا الله سختی ها یک مسلمانیت را تحمل کنی به تیکه پرانی دوستان توجه نکن موفق باشی.ان الله مع الصابرین
  • ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    اگر مثل باند هاشمی و فرزندان ایشون بالگرد شخصی هم داشته باشی و ثروتمند باشی ولی با امریکایها شیوخ عرب و اسراییل خوب باشی خوبه ولی اگر فقیر هم باشی ولی اسلام اسلام کنی و از کربلا بگی و دنبال اجرای احکام اسلامی باشی بد هست!! خیلی بد...هر چند که اقتصاد ایران عملا از قبل از انقلاب تا همین الان در دست لیبرال های نزول خور هست ....
  • iran ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    به یه روانپزشک خودتو نشون بده .محمد رضا شاه مرددددد.
  • خرزوخان ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    پخ پخ پیشته چخه
  • آشنای ناشناس ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    0 0
    خیلی دلم به حال آدمهایی که واقعیات را دیده اند ولی چشمان را بسته اند میسوزد. دولت هاشمی شاید بد بود، ولی به اصطلاح دکتر احمدی خیلیها، مملکت را به باد داد. اختلاسها، گرانیها، تروریست خواندن ها، بیسوادی ها، بورسیه دادنهای قلابی، درافتادن با رهبری ها، ناسزاگویی به قوای نظامی ها، حراج پولها در نیویورکها با سپاهی 300 نفره و ولخرجیها، دروغ پردازیها، افزایش قیمت دلارها و هزاران مصیبت دیگر که هیچ شخص و دولتی به اندازه او و دارو دسته اش خیانتکار نبودند. اونهایی که دم از این دکتر می زنند یا خودشان اختلاسگرند، یا بیسواد، یا تروریست، یا مدرک قلابی دارند و یا عیاشگرند که فعلا دستشان خالی شده و انشاالله خالی خواهد ماند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس