رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسواران به تشریح مصادیق توقیف موتورسیکلت‌ها پرداخت و گفت: توقیف موتورسیکلت‌ به مدت یک هفته تا یکماه در انتظار متخلفان است.

به گزارش مشرق، سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ  با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسواران در سطح شهر تهران توسط پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با قدرت، در حال اجراست و مأموران پلیس راهور فاتب با کلیه تخلفات موتورسیکلت‌ سواران با قاطعیت برخورد می‌کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به استقرار 22 دستگاه کفی در سطح معابر شهر تهران اشاره و بیان داشت: حرکت موتورسواران در پیاده‌رو یا در جهت مخالف مسیر، عدم استفاده از کلاه ایمنی، ایجاد صدای عمدی ناهنجار و حمل بار غیرمتعارف از جمله این تخلفات است.

سرهنگ مرادی سایر تخلفات مدنظر پلیس راهور را عبور از چراغ قرمز، تردد در خط ویژه حرکت اتوبوس، حرکت نمایشی مارپیچ و تک‌چرخ توسط موتورسیکلت‌سواران عنوان کرد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش در مورد چگونگی برخورد پلیس راهور با این دسته از تخلفات خاطر نشان کرد: هر کدام از تخلفات عنوان شده در زمره مصادیق توقیف موتورسیکلت محسوب شده و پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن اعمال قانون نسبت به توقیف موتورسیکلت‌ها به مدت یک هفته تا یکماه اقدام خواهد کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    جهان سومی
  • موتور سوار ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    اره تمام مشکل ما این موتور سواراند.دزدی.غارت بیت المال.دروغ و دونگ و ریا.کارهای منافی عفت. اختلاص.همش کار این موتورسوارای بدبخته.چرا چون اینقدر عرضه ندارند برند یه پورشه ای لکسوسی بنز و بی ام وه ای چیزی بخرند که تو این سرما و بارندگی و الودگی هوا سوار موتور نشند.خداوند همشون رو به زمین گرم بزنه که اینقدر مشکل برای این قوای نظامی و انتظامی و اطلاعاتی کشور درست نکنند.
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    حالا تو چرا داغ کردی بده می خوان به این بلبشو سروسامان بدن اکثر این موتوریا قانون رو رعایت نمی کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس