بر اساس آخرین آمار تعداد کل ثبت نام کنندگان برای نمایندگی مجلس در سراسر کشور یازده هزارو 764 نفر است که از این تعداد 674 نفر بنابر آنچه خودشان اظهار کرده اند دارای سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی هستند. همچنین 116 نفر از نام نویسان را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

به گزارش مشرق، آخرین روز نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس در محل وزارت کشور و فرمانداری های حوزه های انتخابیه برگزار شد.

امروز داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری پرشورتری نسبت به روزهای دیگر دارند و شاهد ازدحام داوطلبان در  ستاد انتخابات کشور هستیم.

ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس دهم از 28 آذر آغاز شده تا امروز (4 دی)ادامه خواهد داشت.

سخنگوی  ستاد انتخابات کشور گفت: با دستور وزیر کشور ساعت نام نویسی در 207 حوزه اصلی ثبت نام تا ساعت 21 تمدید شده است.

ستاد انتخابات کشور آخرین آمار ثبت نام از داوطلبین مجلس شورای اسلامی را  11764 نفر تا این لحظه اعلام کرده است.

سید حسین هاشمی استاندار تهران در رابطه با زمان شروع بررسی و احراز صلاحیت‌ها، گفت: از فردا این روند به مدت هشت روز آغاز خواهد شد.

شیرمردی از حوزه انتخابیه تهران نامزد مجلس دهم شد


حجت‌الاسلام یدالله شیرمردی مسئول ستاد نماز جمعه تهران امشب (جمعه) با حضور در ستاد انتخاباتی کشور برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخاباتی تهران انتخاب شد.

جلالی و شجاع پوریان داوطلب انتخابات مجلس شدند


کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی امشب (جمعه) با حضور در ستاد انتخابات کشور داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران شد.

ولی الله شجاع پوریان عضو شورای شهر تهران هم برای نام نویسی برای حوزه انتخابیه اهواز هم در ستاد انتخابات کشور حضور یافت.

یکی از متحصنین مجلس ششم کاندیدای انتخابات شد


شمس‌الدین وهابی نماینده دور ششم مجلس شورای اسلامی امشب (جمعه) با حضور در فرمانداری تهران از حوزه انتخابیه تهران برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد. وهابی با بیان اینکه با تابلوی اصلاح‌طلبی کاندیدا شده‌ام، گفت: در حزب اتحاد ملت ایران عضویت دارم.

آخرین آمار ثبت نام از داوطلبین مجلس: 11536 نفر/ آقازاده‌ها هم آمدند


ساسان والی‌زاده کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شد


ساسان والی‌زاده مدیرعامل سابق خبرگزاری ایسنا از حوزه انتخابیه تهران کاندیدای انتخابات مجلس دهم شد.


علی یوسف پور برای انتخابات مجلس ثبت نام کرد


معاون وزیر رفاه و تأمین اجتماعی دولت احمدی‌نژاد، عصر امروز با حضور در فرمانداری تهران ضمن ثبت‌نام برای انتخابات مجلس دهم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اولویت مجلس دهم اقتصاد است. ما باید به سمت خصوصی‌سازی به معنای واقعی حرکت کنیم.


حجت‌الاسلام بنایی کاندیدای شرکت در انتخابات مجلس دهم شد


حجت‌الاسلام علی بنایی عصر امروز با مراجعه به فرمانداری قم برای کاندیداتوری مجلس شواری اسلامی ثبت‌نام کرد.

آخرین آمار ثبت نام از داوطلبین مجلس: 10834 نفر/ آقازاده‌ها هم آمدند


وحید یامین‌پور کاندیدای انتخابات مجلس دهم شد


وحید یامین‌پور عصر امروز با مراجعه به فرمانداری قم برای کاندیداتوری مجلس شواری اسلامی ثبت‌نام کرد.



آخرین آمار ثبت نام از داوطلبین مجلس: 10834 نفر/ آقازاده‌ها هم آمدند


حسین شیخ الاسلام داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی شد


حسین شیخ الاسلام داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران شد.



ستار هدایتخواه از بویر‌احمد نام‌نویسی کرد


بعدازظهر امروز در آخرین روز و ساعت ثبت‌نام انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی پس کش و قوس‌ها و بلاتکلیفی جریان اصول‌گرایی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ستار هدایت‌خواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی از حوزه بویراحمد و دنا نام‌نویسی کرد.


آخرین آمار ثبت نام از داوطلبین مجلس: 10286 نفر/ آقازاده‌ها هم آمدندابوترابی‌فرد در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد


حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.



آخرین آمار ثبت نام از داوطلبین مجلس: 10286 نفر/ آقازاده‌ها هم آمدند  ابراهیم عزیزی کاندیدای انتخابات مجلس شد



 ابراهیم عزیزی معاون منابع انسانی و پشتیبانی احمدی نژاد با حضور در فرمانداری تهران در این دوره از انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.




مصطفی معین کاندیدای انتخابات مجلس شد


مصطفی معین بعد از ظهر امروز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز ثبت نام کرد.

احمدرضا دستغیب کاندیدای مجلس دهم شد


سیداحمدرضا دستغیب نماینده دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

آخرین آمار ثبت نام از داوطلبین مجلس: 10286 نفر/ آقازاده‌ها هم آمدندمهرداد بذرپاش برای حضور در انتخابات مجلس ثبت نام کرد



مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز (جمعه) با حضور در ستاد انتخابات کشور از حوزه انتخابیه تهران نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.




محسن و فاطمه هاشمی کاندیدای انتخابات مجلس شدند


آخرین آمار ثبت نام از داوطلبین مجلس: 10286 نفر/ آقازاده‌ها هم آمدندفاطمه و محسن هاشمی فرزندان هاشمی رفسنجانی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

هر دو از حوزه انتخابیه تهران برای این دور از انتخابات ثبت نام کردند.


محسن رهامی کاندیدای انتخابات مجلس شد


محسن رهامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.


کارخانه‌ای در انتخابات مجلس ثبت نام کرد


در آخرین روز ثبت نام از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ابراهیم کارخانه‌‌ای عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با حضور در فرمانداری تهران در این دوره از انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

وی که نماینده مردم همدان در مجلس نهم بوده، هم اکنون از حوزه انتخابیه تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده است.



محمود عزیزی بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون ظهر امروز(جمعه) با حضور در فرمانداری تهران داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

آخرین آمار ثبت نام از داوطلبین مجلس: 10286 نفر/ بازیگر سینما و تلویزیون داوطلب نمایندگی مجلس شد

معاون وزیر علوم دولت نهم در انتخابات مجلس ثبت نام کرد


در آخرین روز ثبت‌نام از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، مهری سویزی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان در دولت احمدی نژاد با حضور در فرمانداری تهران در این دوره از انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

وی از حوزه انتخابیه تهران در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده‌است.


مشاور معاون هنری وزیر ارشاد در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد


در آخرین روز ثبت‌نام از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حسن مهرجردی مشاور معاون هنری وزیر ارشاد با حضور در فرمانداری تهران در این دوره از انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

وی از حوزه انتخابیه تهران در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده است.


وضعیت تخلفات انتخاباتی در استان تهران


آخرین آمار ثبت نام از داوطلبین مجلس: 8736 نفر/ جزئیات روند احراز صلاحیت‌های داوطلبانغلامحسین اسماعیلی امروز در حاشیه بازدید از دادگستری شهرستان پردیس افزود: اولویت‌های پیشگیری از جرم تعریف شده و در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با بخشنامه‌ای که رئیس قوه قضاییه از ماه‌ها قبل صادر کرده، در تمام دادگستری‌ها، ستادهای پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: این ستادها قبل از آغاز ثبت‌نام داوطلبان شکل گرفته و مطالعات و برنامه‌ریزی‌ها برای پیشگیری از جرائمی که در حوزه انتخابات امکان وقوع دارد، انجام شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان تهران اظهار کرد: راه‌های پیشگیری و مقابله با این جرائم مشخص و نقش هر کدام از سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و متولیان امر انتخابات در هیئت‌های اجرایی و نظارت مشخص ‌شده است؛ به نحوی که هر یک از دستگاه‌ها، وظایف خود را با تعامل، همکاری و هماهنگی خوب انجام دهند.

اسماعیلی ادامه داد: اقداماتی در حوزه پیشگیری از جرائم انتخاباتی در این بازه زمانی که شاهد فرایند انتخاباتی هستیم، آغاز شده و تلاشمان بر این است که انتخاباتی قانونمند با رعایت ضوابط و مقررات قانونی و به دور از هرگونه تخلف برگزار شود.

وی تصریح کرد: پیشگیری از جرائم انتخاباتی محور اصلی کار ماست؛ ضمن اینکه اگر تخلفی صورت گیرد، برابر ضوابط و مقررات در اسرع وقت در شعب ویژه‌ای که در سراسر استان تهران و همه واحدهای قضایی تشکیل شده، با سرعت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد.


الهیان، فتاحی و یونسی در انتخابات مجلس ثبت نام کردند


در آخرین روز ثبت نام از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، زهره الهیان نماینده مجلس هشتم، عابد فتاحی نماینده فعلی مجلس در ارومیه، اسد یونسی نماینده فعلی مجلس در مشکین شهر با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

روند بررسی صلاحیت‌ها به مدت یک ماه ادامه دارد/ افزایش  62  درصدی برای ثبت نام مجلس خبرگان


آخرین آمار ثبت نام از داوطلبین مجلس شورای اسلامی 8736 نفر / آخرین جزئیات روند احراز صلاحیت‌های داوطلبان مجلس و خبرگانعبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور صبح امروز پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهارداشت:تا ساعت 9 امروز 8736 نفر در انتخابات مجلس نام نویسی کرده اند.

وی تصریح کرد: در این دوره 62 درصد افزایش تعداد ثبت نام کنندگان را برای انتخابات مجلس خبرگان داشتیم، همچنین برای انتخابات مجلس نیز افزایش 65 درصدی داشتیم.

وزیر کشور تاکیدکرد: مشارکت زنان در این دوره مجلس از 8 درصد به 11 درصد رسیده است، 73 درصد از ثبت نام کنندگان زیر 50 سال سن دارند که این نشان دهنده جوانگرایی در انتخابات است.

وی با بیان اینکه 560 نفر از ثبت نام کنندگان دارای سابقه نمایندگی هستند، گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان خبرگان از تاریخ 6 دی ماه به مدت یک ماه انجام می شود و شورای نگهبان نظر خود را درباره افراد به وزارت کشور اعلام می کند.

رحمانی فضلی ادامه داد: در تاریخ 21 بهمن ماه اسامی افراد تائید شده اعلام عمومی می شود، مراجع استعلامی تا تاریخ 9 دی ماه استعلام های داوطلبان را به هیات های اجرایی اعلام خواهند کرد.

رحمانی فضلی تاکید کرد: اعلام اسامی داوطلبان انتخابات مجلس 27 بهمن ماه خواهد بود.



استاندار دولت نهم کاندیدای مجلس شد


محمد کرمی استاندار مازندران در دولت نهم و رئیس صندوق امام رضا (ع) در آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری تهران روند ثبت‌نام خود را انجام داد.

آخرین جزئیات روند احراز صلاحیت‌های داوطلبان مجلس و خبرگان


آخرین آمار ثبت نام از داوطلبین مجلس شورای اسلامی 8530 نفر / امیری: آغاز روند بررسی صلاحیت‌ها از فرداحجت‌الاسلام سیدعبدالوهاب میراشرفی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه تهران در حاشیه بازدید از فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرونده ثبت‌نام از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری بسته شده است و احراز صلاحیت‌ها در این خصوص تنها بر عهده شورای نگهبان است.

وی افزود: بعد از اینکه امروز ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان برسد، کار بررسی صلاحیت داوطلبان در تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس از فردا به مهلت 10 روز آغاز می‌شود و در این مدت بررسی صلاحیت‌ها انجام خواهد شد.

میراشرفی با اشاره به پایان روند احراز صلاحیت‌ها تصریح کرد: فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه نظر خود را به داوطلبین به ویژه کسانی که صلاحیت آنان مورد تأیید قرار گرفته باشد، طبق قانون به آنان ابلاغ می‌کنند.

احمد خرّم داوطلب نمایندگی مجلس شد


احمد خرم وزیر دولت اصلاحات از حوزه انتخابیه اصفهان برای شرکت در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرد.

فرزند شهید اندرزگو داوطلب نمایندگی مجلس شد


"سید محمود اندرزگو" فرزند شهید اندرزگو از حوزه انتخابیه  "مشهد" داوطلب نمایندگی مجلس شد.

مشاور هاشمی هم در انتخابات مجلس ثبت نام کرد


غلامعلی رجایی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ثبت‌نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به فرمانداری تهران مراجعه کرد و مدارک خود را تحویل داد.

محمد سلیمانی داوطلب انتخابات مجلس شد


محمد سلیمانی وزیر ارتباطات دولت نهم  در ستاد انتخابات وزارت کشور از حوزه انتخابیه تهران برای شرکت در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرد.

بازدید وزیر کشور از ستاد انتخابات کشور


آخرین آمار ثبت نام از داوطلبین مجلس شورای اسلامی 8530 نفر / امیری: آغاز روند بررسی صلاحیت‌ها از فرداعبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز ضمن حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور از روند ثبت نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این ستاد بازدید کرد.

وزیر سابق آموزش و پرورش داوطلب نمایندگی مجلس شد


وزیر سابق آموزش و پرورش با حضور در ستاد انتخابات کشور داوطلب نمایندگی مجلس شد.


وزیر سابق اموزش و پرورش از حوزه انتخابیه همدان داوطلب نمایندگی مجلس دهم شده است.


ثبت‌نام ۱۷۰۷ نفر از داوطلبان مجلس در تهران



آخرین آمار ثبت نام از داوطلبین مجلس شورای اسلامی 8530 نفر / امیری: آغاز روند بررسی صلاحیت‌ها از فرداعیسی فرهادی فرماندار تهران صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران از قطعی شدن ثبت‌نام 1707 نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران خبر داد و گفت: تاکنون ثبت‌نام 1707 هزار نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران نهایی و قطعی شده است. 

وی با بیان اینکه امروز آخرین مهلت ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی است، گفت: ثبت‌نام‌ از داوطلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 18 امروز ادامه خواهد داشت و این زمان تمدید نمی‌شود. 

فرماندار تهران گفت: کسانی که در ستاد انتخابات کشور برای ثبت‌نام در انتخابات حضور داشته باشند، می‌توانند فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

امیری: داوطلبان انتخابات نام نویسی را به ساعات پایانی موکول نکنند


آخرین آمار ثبت نام از داوطلبین مجلس شورای اسلامی 8530 نفر / امیری: آغاز روند بررسی صلاحیت‌ها از فرداحسینعلی امیری ضمن بازدید از ستاد انتخابات کشور  در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور گفت: روند نام نویسی از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا این لحظه براساس گزارش های دریافتی از سراسر کشور با استقبال خوبی مواجه بوده است و کار نام نویسی علاوه بر ستاد انتخابات کشور در ۲۰۷ فرمانداری حوزه انتخابیه اصلی انجام می شود.

وی ادامه داد: امروز آخرین روز نام نویسی از داوطلبان است و توصیه ما به کسانی که قصد نام نویسی دارند، این است که تنها به ستاد انتخابات کشور مراجعه نکنند چرا که شاهد تراکم جمعیت در این مکان هستیم.

امیری تاکید کرد: نام نویسی از داوطلبان تا پایان وقت امروز ادامه دارد و تا زمانی که افراد برای نام نویسی مراجعه کنند، نام نویسی از آنان انجام می شود.

قائم مقام وزیر کشور گفت: پرونده داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پس از پایان نام نویسی به هیات های اجرایی که معتمدین مردم و در واقع برگزار کننده انتخابات هستند، ارسال می شود که این هیات ها نیز از فردا کار بررسی صلاحیت داوطلبان را آغاز می کنند.

امیری افزود: هیات های اجرایی براساس استعلام از مراجع چهارگانه که شامل وزارت اطلاعات، ثبت احوال، دادستانی و نیروی انتظامی است، روند بررسی صلاحیت داوطلبان را انجام می دهند البته هیات های اجرایی اجازه تحقیق محلی نیز در مورد افراد دارند.

وی ادامه داد: نتایج بررسی صلاحیت ها توسط هیات های اجرایی به هیات های نظارت استان ها اعلام می شود، هیات های نظارت نیز مرجع بررسی مجدد صلاحیت داوطلبان هستند.

سخنگوی وزارت کشور گفت: هیات های نظارت پس از بررسی صلاحیت نتایج را به شورای نگهبان اعلام می کنند و شورای نگهبان نیز پس از بررسی نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد، البته چند روز نیز برای بررسی اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده زمان تعیین شده است.

امیری افزود: در نهایت اسامی قطعی و نهایی داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور اعلام می شود و وزارت کشور نیز براساس جدول زمان بندی کار انتشار اسامی داوطلبان را انجام می دهد. پس از انتشار اسامی، تبلیغات داوطلبان آغاز و در نهایت در هفتم اسفندماه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان برگزار خواهد شد.

قائم مقام وزیر کشور گفت: امیدواریم در انتخابات امسال شاهد ارتقای امنیت، وحدت و انسجام ملی باشیم و مردم با حضور پرشور و پرشکوه خود حماسه ای دیگر رقم بزنند.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بوسجین ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
    0 0
    تاریخ انقلاب اسلامی نشان می دهد اقازاده نه درست نیست بلکه افت ملخ مزرعه انقلاب درست است
  • ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
    0 0
    لطفا شروع کنید به معرفی کاندیداهای خوب و قابل اعتماد به صورت مستقیم و مستقیم در بین اخبارتون
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
    0 0
    یکی از این ها برای اعزام به سوریه احساس تکلیف نمیکند ولی برای مجلس چی بگم خفه شوم بهتراست
  • محمد ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
    0 0
    فتنه گران هم آمدند
  • علی ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    این معین رو تایید صلاحیت بکنن باید به شورای نگهبان شک کرد.این نامردا موقع فتنه 88 کلی به نظام بد بیراه می گفتن.بابا چرا دست از سرمون برر نمی داری.وای ی ی ی مشرق یه بیوگرافی از این معین بزار.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس