عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه حق و باطل با خاطرات و عکس یادگاری با امام (ره) سنجیده نمی‌شود، گفت: عده‌ای تظاهر به همراهی امام (ره) می‌کنند اما حرف‌های امروز برخی یاران امام (ره) تبدیل به حرف‌های مخالفان امام (ره) شده است.

 به گزارش مشرق، محمدحسین صفارهرندی چهارشنبه شب در آستانه سالروز حماسه 9 دی، در همایش «بصیرت و آگاهی» که در مسجد امام خمینی (ره) شهرک شهید یاغچیان تبریز برگزار شد، با اشاره به پیشینه دلاورمردی‌های مردم آذربایجان در طول تاریخ، نمونه بارز آن را مشروطه، حضور پرافتخار لشکر عاشورای آذربایجان در دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: مردم تبریز همیشه موقعیت شناس بودند، همانطور که در ماجرای فتنه 88 نیز یک روز زودتر از کل کشور و در روز 8 دی ماه 88 به میدان آمدند و بصیرت خود را نشان دادند.

وی افزود: این حضور حماسی به نوع خود یک رکورد جدید در زمینه بصیرتی و حضور به موقع در صحنه‌های انقلاب به ثبت رساند، چرا که بعد از آن، شاهد بودیم که مردم کل کشور پس از مردم بصیر تبریز در 9 دی به صحنه آمدند و حساب خود را از فتنه گران جدا کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تاکید بر حفظ دائمی بصیرت در تمامی عرصه‌ها، خاطر نشان کرد: باید در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، مردم تکلیف خود را با بصیرت و آگاهی بشناسند، چرا که این انتخابات یک برهه حساس برای کشور است و سرنوشت آینده کشور را رقم خواهد زد.

صفارهرندی، با تاکید بر اینکه احزاب مورد اعتماد مردم در کشور وجود ندارد، تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که همیشه در انتخابات با آن مواجهیم، نبود احزاب قدرتمند و فعال در فضای سیاسی کشور است و باید برای انتخاب فرد اصلح، از چنین جلسات بصیرتی بین مردم استفاده کنیم.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بیان اینکه انتخاب چهره‌ها به دلیل انتساب به برخی جایگاه‌ها، دلیل مناسبی برای تحمیل شدن به مردم، نیست، ابراز داشت: امام خمینی (ره) تاکید می‌کردند که رفتار مرا با ارزش‌های انقلاب بسنجید و بیان اینکه انقلاب از بیت امام دور می‌شود، یک ادعای بی اساس است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه خانواده امام خمینی (ره) برای همه ما عزیز است، گفت: با این وجود، برخی از همین افراد، نسبت‌هایی به امام (ره) می‌زنند که تعجب برانگیز است و در روز روشن آدرس غلط به مردم می‌دهند.

وی تغییر مواضع عده ای از یاران امام (ره) را یادآور شد و تصریح کرد: این دوستان قبلاً مردم را به مبارزه با استکبار دعوت می‌کردند اما چه شده است که امروز دم از سازش با آن‌ها می‌زنند، با این اوصاف یا گفتار دیروز آن‌ها غلط بود یا آدرس‌هایی که قبلاً به مردم می‌دادند را عوض کرده‌اند.

صفارهرندی، با تاکید بر اینکه حق و باطل با خاطرات و عکس یادگاری با امام (ره) سنجیده نمی‌شود، اظهار داشت: عده‌ای تظاهر به همراهی امام (ره) می‌کنند اما حرف‌های امروز برخی یاران امام (ره) تبدیل به حرف‌های مخالفان امام (ره) شده و مردم را به چیزهای دیگری دعوت می‌کنند.

صفارهرندی، شورای نگهبان را یکی از عوامل مؤثر در جلوگیری از نفوذ دشمن در ارکان تصمیم گیری نظام دانست و گفت: این شورا یک نعمت الهی برای مصون ماندن انقلاب از خطرات است، چرا که با بررسی صلاحیت افراد، زمینه نفوذ در نظام را به حداقل می‌رساند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • جمیل ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    جواب خوبی بود به بعضی ها
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    رسوای دنیا شدمی بایان برنج ها و غذاهای الوده و آب های الوده ...
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    حق و باطل با پاسخ گو بودن معلوم می شود
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    برخی دوستان که قبلاً مردم را به مبارزه با استکبار دعوت میکردند، امروز دم از سازش میزنند/ در روز روشن آدرس غلط به مردم میدهند/ برخی از نزدیکان امام نسبت هایی به امام میزنند که تعجب برانگیز است
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    حق وبا باطل با امام حي وحاضر سنجيده ميشود .
  • ناشناس ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    امام خمینی (ره) چه نیکو فرمودند که ملاک حال فعلی افراد است .
  • ناشناس ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    ملاک تشخیص حق و باطل راه امام و خط امام است و کسانی که میگویند امام مخالف شعار مرگ بر امریکا بود ! یعنی از مسیر امام و انقلاب منحرف شده اند .
  • جوادی ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    افرین بر اقای صفار هرندی. درود بر همه یاران خمینی البته یاران واقعی ایشان
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    نسبت‌هایی به امام (ره) می‌زنند که تعجب برانگیز است و در روز روشن آدرس غلط به مردم می‌دهند.
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    عده‌ای تظاهر به همراهی امام (ره) می‌کنند اما حرف‌های امروز برخی یاران امام (ره) تبدیل به حرف‌های مخالفان امام (ره) شده و مردم را به چیزهای دیگری دعوت می‌کنند
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    جناب صفار هرندی همیشه تیز بین و زبان گویایی برای بیان حقیقت دارند خداوند این عزیز و سایر سربازان جبهه جنگ نرم را موید و منصور نماید
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    عجب!! پس خودتونم به حرفتون پایبند باشید
  • سبحانی ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    بایدخیلی بیشترازاین برخی ازمدعیان پیرورهبری وامام ره رارسواکردوقتی بادروغ وریاکاری دنبال گول زدن جامعه هستندوزیرعلم دفاع ازخط امام درصددنابودی خط امام میباشند.بایدانهارارسواکردالبته فکرمیکنم تاچندروزدیگرخودشان به جان هم بیفتندوهمدیگررالودهند!!
  • کلید دار ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    عجب دنیای عجیبی....... تاریخ در حال تکرارست یک عده همچنان خاموش..... اینها فرقشون با اون اصحاب (سقیفه) در اینه که یک عکس یادگاری جلو اند....
  • مصطفی ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    حسین نوه بیامبر است؟ احترامش جای خود. نسبت خونی و خویشی با بیامبر آیا جواز بیعت شکنی است؟ ابولهب هم عموی بیامبر بود..... قسمتی از سخنان عبیدالله ابن زیاد لعن اله در مختارنامه
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    چرا بعضی ها راحت باش بگو و دار و دسته اش همان ها که ادعای پدرسوخته بازی می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس