کد خبر 511024
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

یک خاخام صهیونیستی با این ادعا که در صورت حمله نظامی ایران به اسرائیل خداوند تهران را از بین خواهد برد تأکید کرد که ترکیه با داعش کاملا همکاری دارد و در مصر نیز انفجارهای شدیدی رخ خواهد داد.

به گزارش مشرق، «نیر بن ارتسی» خاخام یهودی ساکن اراضی اشغالی اظهارات و پیش بینی‌های عجیبی درباره جمهوری اسلامی ایران، ترکیه و مصر داشته است.

وبگاه خبری «الوطن» به نقل از ارتسی گزارش داد که اگر تهران قصد داشته باشد به اسرائیل حمله نظامی داشته باشد خداوند ایران را خواهد بلعید.

وی در جریان سخنران هفتگی خود برای خاخام‌ها اعلام کرد: در مصر داعش در «سینا» حضور دارد و مسلمانان افراطی به سیسی اجازه استراحت نخواهند داد. داعش در حال برنامه‌ریزی برای انفجارهای وحشیانه و سخت در مصر است و این انفجارها نیز یقینا رخ خواهد داد.

این خاخام یهودی درباره ترکیه نیز گفت: همه می‌دانند که آن (ترکیه) کاملا با داعش همکاری دارد. اگر آنها به شیوه خود ادامه دهند و در برابر اسرائیل اظهار توبه نکند به سرنوشت سوریه دچار خواهد شد.

ارتسی درباره اقدامات هسته‌ای تهران نیز ادعا کرد: ایران به تولید اتم ادامه می‌دهد و فکر می‌کند کسی پیگیری نمی‌کند. اسرائیل اقدامات آنها را پیگیری می‌کند. سرور هستی می‌گوید: اگر ایران اندیشه انجام کاری را در برابر اسرائیل داشته باشد آفریدگار همه راکتورهای هسته‌ای و بخش گسترده‌ای از ایران را در دل زمین فرو خواهد برد».

ارتسی رهبر معنوی بخش زیادی از یهودیان است که بیشتر آنان شهرک‌نشین هستند و بر این باورند که وی توانمندی‌های خارق‌العاده‌ای دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    خیلی ترسیدیم
  • عباس ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    خاخام..... اینقدر ماری جوانا نکش و دری وری نگو تورو به خدا
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    با توجه به جنايات و اقدامات تروريستي که اين جانوران يهودي در طول تاريخ انجام داده اند و سپس توجيه مذهبي از آن کرده اند همه کشورها بايد مواظب باشند .اين ديوانه ها چون در انجام خيلي از اتفاقات و حوادث دست دارند آنرا به خدايشان منتسب ميکنن تا روانيهاي شبيه خودشون باور کنن . به هر صورت نبايد از جملات گفته شده اين ديوانه ها غفلت کرد داعش رو درست کردن و از کارهاي آينده اش هم خبر دارن
  • ali ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    خخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    ظاهرا ای خاخام از سرویس های اسراییل جاسوی کرده .راست میگه احتمالا قرار گذاشتن در صورت حمله ایران به اسراییل هجمه نظامی کنند .اما خداوند موقع بلیدن .تهران خفه شان میکنه.اما اسراییل هیچ قدرتی رو بر نمیتابه حتی شرکاش رو .وترکیه رو هم دچار هرج ومرج میکنه .
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    صهیون جرات حمله به ایران رو نداره ایران هم تفکر حمله به هیچ جایی رو نداره مگر اینکه بهش حمله بشه ایران به اسراییل حمله نخواهد کرد به لبنان و سوریه کمک می کند که خاکشان را پس بگیرند و به فلسطینی های مقاومت کمک خواهد کرد سازماندهی شوند و خود فلسطینی ها سرزمینشون رو پس بگیرن که البته لازمه که درصد بیشتری از فلسطینی ها به تفکر و بصیرت و تشخیص هدف برسن 60 سال گذشته برای این درصد به اندازه کافی نبوده . اینکه گفته می شه ایران به اسراییل حمله می کنه به خاطر اینه که ایران رو هر چه بیشتر تو فشار بزارن .
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    واااااای مامانم اینا برو بابا زپرتی . نیست لبنان غیب شده؟!!! حالا مونده ایران غیب بشه .
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    یه بررسی ساده در تاریخ نشون میده خداوند هیچ جا دل خوشی از یهودیت نداشته و همیشه مردم را از مکر آنها بر حذر داشته است.
  • بیسیمچی ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    "همه راکتورهای هسته‌ای" رو خیلی باحال اومد! انگار نعوذ بالله خدا فیزیکدان هسته ای یا از کارشناسان آژانس انرژی اتمیه که با چنین جزئیاتی درباره مسائل صحبت می کنه!!!
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    35ساله كه داريم ميگيم مرگ براسراييل .اوني كه داره فروميره توي جهنم اسراييل وصهيونستهان نه ملت عزيز وشريف وبزرگوارايران كه هرروز براقتدارو هيبت شون افزوده ميشه..
  • جواد ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    کل اسرائیل و شهرهای مهمش رو هم رفته اندازه قم هم نیست و70 درصد اونا در تل آویو زندگی میکنن وتعداد جمعیتشون کمه اگر ایران پالایشگاه اتمی دیمونا و فرودگاه بن گوریون رو بزنه بعدش.تقریبا با200 موشک مثل عماد و شهاب 3 و.... کل اسرائیل نابود میشه و سیستم های موشکی دفاعی پاتریوت و گنبد اهنی(کاغذی) هم هیچکار خاصی نمیتونه بکنه در ضمن حاضرم شرط ببندم اسرائیل ترقه اتمی هم نداره چه برسه به بمب اتم همش بلوف میزنن توسط امریکا و اسرائیل تو دنیا هم خیلیا قبول دارن که اسرائیل اغراق میکنه
  • محمد ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    منظورش از خدا ابلیسه. نه خدای اصلی!
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    حداکثر ۲۵ سال حداکثر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس