رئيس کارگروه استان‌هاي شوراي سياست‌گذاري اصلاح‌طلبان گفت: ستادهاي انتخاباتي با محوريت خود کانديدا و احزاب حامي آنها شکل مي‌گيرد يعني بعد از اينکه ليست کانديدا نهايي شد ستادها با محوريت احزاب و کانديدا تشکيل مي‌شود.

به گزارش مشرق، حسين مرعشي رئيس کار گروه استان‌هاي شوراي سياست‌گذاري اصلاح‌طلبان  با بيان اينکه ميزهاي انتخاباتي اصلاح طلبان در استان‌ها تشکيل شده است گفت: ميز انتخابات در هر استان براي پشتيباني از اصلاح‌طلبان آن استان تشکيل شده است.

وي افزود: ميزهاي انتخابات نقش رابطي بين شوراي سياست‌گذاري اصلاح‌طلبان و شوراي اصلاح‌طلبان هر استان دارد و وظيفه شوراي عالي اصلاح‌طلبان تصويب سياست‌ها، پيگيري مسائل شوراي اصلاح‌طلبان هر استان و در برخي موارد نقش داوري براي رفع مشکلات در بين اصلاح‌طلبان است.

رئيس کار گروه استان‌هاي شوراي سياست‌گذاري اصلاح‌طلبان در مورد ستادهاي انتخاباتي اصلاح‌‌طلبان نيز گفت: ستادهاي انتخاباتي با محوريت خود کانديدا و احزاب حامي آنها شکل مي‌گيرد يعني بعد از اينکه ليست کانديدا نهايي شد ستادها با محوريت احزاب و کانديدا تشکيل مي‌شود.

سخنگوي حزب کارگزاران سازندگي در مورد کنگره حزب متبوعش نيز گفت: بنا داشتيم که کنگره را در دي ماه برگزار کنيم اما برگزاري اين کنگره مشروط بر اين شد که برنامه هاي انتخاباتي ما را بر هم نريزد چرا که با فشار سنگين انتخابات شايد کنگره ما را از برنامه‌هاي انتخاباتي غافل کند.

وي ادامه داد: احتمال دارد کنگره حزب کارگزاران به ارديبهشت ماه سال 95 موکول شود.

مرعشي در پايان از برگزاري همايش داخلي هيات رئيسه‌هاي شوراي سياست‌گذاري اصلاح‌طلبان در استان‌ها و روساي ميزهاي انتخاباتي با محمدرضا عارف خبر داد.

 چندي پيش نيز مسئول روابط عمومي شوراي سياستگذاري اصلاح‌طلبان در گفت‌وگويي از تعيين مسئولان استان‌ها براي انتخابات مجلس به شرح زير خبر داده بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس