برخی اخبار غیررسمی خبر از جدایی گواردیولا از بایرن و حضور کارلو آنچلوتی در مونیخ می‌دهند.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا شب گذشته پس از پیروزی بایرن مقابل دارمشتات درباره آینده خود در مونیخ اظهار داشت که هنو زدر این باره تصمیمی نگرفته و هفته آینده تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

این اظهارات شایعه‌های متعددی را بر سر زبان‌ها افتاد و گمانه‌زنی‌هایی که از مدت‌ها پیش توسط رسانه‌ها مطرح شده بود، پررنگ‌تر شد تا جایی که حالا صحبت از تصمیم گواردیولا مبنی بر ترک مونیخ مطرح شده است.

بر این اساس مارکا اسپانیا در خبری مدعی شده است که گواردیولا حاضر به ادامه کار در بایرن نیست و این موضوع را به مدیران تیم مونیخی اطلاع داده است.

این نشریه اسپانیایی مادریدی در ادامه خبر خود آورده است که تفکرات گواردیولا برای ادامه کار با بایرن به نوعی به بن‌بست رسیده و پپ به دنبال تجربه لیگ‌های دیگر فوتبال اروپا است. مربی تیم صدرنشین بوندس‌لیگا معتقد است که زمان حضور بر روی نیمکت این تیم آلمانی به پایان رسیده است.

با این وجود باوارایی‌ها برای متقاعد کردن گواردیولا برای ماندن در آلیانس آره‌نا پیشنهاد وسوسه‌انگیز 20 میلیون یورویی را ارائه کرده‌اند اما به نظر می‌رسد که سرمربی اسپانیایی حاضر نیست با این مبلغ هم به ادامه فعالیت در مونیخ پس از 3 سال ادامه دهد.

این اخبار در حالی منتشر شده است، که برخی رسانه‌ها با انتشار شایعاتی جایگزین گواردیولا را هم مشخص کرده‌اند.

بر این اساس گفته می‌شود کارلو آنچلوتی سرمربی سابق رئال مادرید گزینه مد نظر مونیخی‌ها برای حضور در آلیانس آره‌نا است.

سرمربی ایتالیایی به تازگی در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود به دنبال حضور در تیمی است که بتواند بار دیگر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس